o28
Communication partner
  • English
  • Domov
  • Corpo
  • Trening
  • Purple Monkey
  • Trajnostno poročanje
  • Blog
  • Kontakt
o28 projekti: Rastemo z učenjem

Projekti: Rastemo z učenjem

admin August 19, 2024 Korporativno komuniciranje, Splošno

Izvedba projekta za uvajanje prožnejših načinov dela, prilagojenim invalidom o28 komunikacijska skupina, v okviru Javnega razpisa za invalidska podjetja in zaposlitvene centre s svetovalci za uvajanje prožnejših načinov dela, prilagojenih potrebam invalidov, sodeluje s projektom Krepitev odpornosti na trgu dela. V okviru projekta bodo oblikovani in izvedeni individualni načrti razvoja novih poslovnih modelov, glede na […]

Slike za bloge (2)

Generacija Z na delovnem mestu: Kako se spopadajo s stresom in ohranjajo dobrobit?

admin January 25, 2024 Znamka delodajalca

Vstop generacije Z na delovna mesta je prinesel številne spremembe in izzive tako za mlade zaposlene kot za delodajalce. Spreminjajoče se delovno okolje, visoka konkurenca in nenehni tehnološki napredki so le eni izmed izzivov, ki vplivajo na počutje zaposlenih. V tem blogu bomo raziskali, kako se generacija Z spopada s temi novimi realnostmi ter ohranja […]

Slike za bloge (1)

Družbena omrežja: Vroči trendi, ki so oblikovali lansko leto

admin January 11, 2024 Splošno

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del našega vsakdana in so močno spremenile način, kako se povezujemo, izražamo in komuniciramo. Vsako leto pa prinaša nove trende, ki spreminjajo pokrajino družbenih omrežij in oblikujejo našo digitalno izkušnjo. V tem blogu se bomo osredotočili na nekaj najbolj vročih trendov, ki so oblikovali lansko leto. Video vsebine so kraljice […]

Slike za bloge

Kako prilagoditi delovno okolje za generacijo Z?

admin December 7, 2023 Znamka delodajalca

Svet se neprestano spreminja, prav tako pa se spreminja tudi sestava delovne sile. Nova generacija zaposlenih, Generacija Z, vstopa na delovni trg polna ambicij, inovativnih idej ter visokih pričakovanj od svojega delovnega okolja. Če želimo privabiti in zadržati te mlade talente, moramo prilagoditi način dela in delovne prostore, da bodo ustrezali njihovim potrebam in pričakovanjem. […]

gen z

Generacija Z

admin November 30, 2023 Znamka delodajalca

Še nedolgo nazaj se je vse vrtelo okoli milenijcev. Ampak čas gre naprej in s tem začne na trg dela vstopati nova generacija talentov in iskalcev zaposlitve – generacija Z.  Ta zajema osebe rojene med leti 1997 in 2012. Nekateri jo imenujejo tudi mobilna generacija ali generacija Facebooka, predstavnike pa digitalni domorodci. Pripadniki te generacije […]

Slike za bloge-3

Zakaj na menopavzo na delovnem mestu ne smemo pozabiti?

Tina Roškar October 9, 2023 Znamka delodajalca

S pospeševanjem gradnje bolj inkluzivnih in raznolikih delovnih okolij, je ključnega pomena, da prepoznamo edinstvene izkušnje in izzive, s katerimi se soočajo posamezne skupine zaposlenih. Med drugim, sem spadajo tudi posameznice, ki menstruirajo, in ki gredo skozi menopavzo. Izvajanje celovitih politik, ki obravnavajo menstruacijo in menopavzo na delovnem mestu, ni le koristno za dobro počutje […]

Slike-za-bloge-3

Kaj mentorju prinese mentoriranec?

Tina Roškar October 2, 2023 Sposobnosti vodenja

Predvidevanje, da mentorji obstajajo le zato, da mentorirancem zagotovijo znanje brez kakršnih koli koristi zanje same, je povsem napačno. Mentorstvo mora bitit vedno obravnavano kot vzajemno koristno za vse vključene. Obstaja več veščin in lastnosti mentorstva, ki lahko izboljšajo tudi mentorja in naredijo priložnost sodelovanja v mentorstvu še toliko bolj mamljivo.  Kako lahko torej mentoriranec […]

Slike za bloge-3

4 dnevni delovni teden: pot do produktivnosti in ravnovesja

Tina Roškar September 25, 2023 Znamka delodajalca

V današnjem hitrem svetu je doseganje zdravega ravnovesja med delom in življenjem vse težje. Mnoga podjetja in zaposleni zato raziskujejo alternativne delovne ureditve, ki bi pripomogle k boljšem počutju zaposlenih, povečale produktivnost in ustvarile srečnejšo ter bolj angažirano delovno silo. Eden od vedno bolj priljubljenih možnosti je uvedba štiridnevnega delovnega tedna. V tem blogu bomo […]

Slike za bloge-3

Raznolikost, enakost in vključenost: temelji uspešnega delovnega okolja

Tina Roškar September 18, 2023 Znamka delodajalca

V današnjem hitro spreminjajočem se svetu je koncept raznolikosti, enakosti in vključenosti (angleško DE&I) pridobil veliko pozornosti na različnih področjih, še posebej v delovnem okolju.  Raznoliko, pravično in vključujoče delovno okolje ni samo prazna fraza; je gonilna sila za uspeh podjetja in celotno blaginjo. V tem blogu bomo raziskali pomen DE&I na delovnem mestu in […]

Slike za bloge-3

Super moči, ki jih potrebuje vsak vodja

Tina Roškar September 15, 2023 Podjetniške veščine, Sposobnosti vodenja, Trainings

Se spomnite dneva, ko ste postali vodja? Verjetno so vam rekli nekaj podobnega kot tole: “Čestitamo, postali ste vodja, začnete naslednji teden! Sporočite nam, kaj potrebujete, vaš asistent bo imel pripravljene ključe vaše nove pisarne in dostopno kartico.” Pa vas je to čez noč spremenilo v spoštovanega in učinkovitega vodjo? Verjetno ne. Žalostna resnica je, […]

Slike za bloge-2

Trajnost se začne pri interni komunikaciji

Julija Krautberger July 24, 2023 Družbena odgovornost, Korporativno komuniciranje

Velik razvojni pospešek na vseh ravneh je družbo pripeljal do izrednega udobja, posledičnega ugodja, a v zraku je moč čutiti, da so spremembe nujne. Neizpodbitno je dejstvo, da je trajnost nov trend, ki črta pot sprememb in nas vse bolj sili izven cone udobja, kjer se delajo dejanske razlike med dejanji. Koristi trajnostnega poslovanja so […]

26.junij

Kaj nam poleg popolne digitalizacije še preostane?

Julija Krautberger June 26, 2023 Korporativno komuniciranje

Je naš prispevek k zmanjševanju okoljskih vplivov res le kaplja v morje? Potrebno je pogledati s perspektive našega doprinosa k bolj trajnostnem delovanju celotne družbe. Vsaka vpeljana trajnostna praksa, ne glede na obseg ali vložen napor, vpliva na delovanje celotnega sistema. Zato lahko tudi manjša podjetja veliko prispevajo na področju okoljskega vpliva, ki ga imajo […]

19. junij

Kako prepoznamo “greenwashing”?

Alenka Vidic Praprotnik June 19, 2023 Korporativno komuniciranje

O »zelenem zavajaju« ali »greenwashingu« sem že pisala. Ampak, kako ga prepoznamo v vsakodnevni kakofoniji projektov?  Poglejmo si 5 klasičnih kazalnikov:  1. Okoljske podobe Ko podjetja uporabljajo slike zelenih rastlinskih listov, živali, zelene embalaže in podobno, skušajo na vizualni ravni kazati na »naravno«, »eko«, »bio«, »okolju prijazno«. Kar pa seveda ni nujno povezano z dejanskimi […]

5. 6.

Zakaj je dobro ravnati družbeno odgovorno?

Julija Krautberger June 5, 2023 Korporativno komuniciranje

Trajnostnost je nov zeleni trend, ki bo sooblikoval družbo prihodnjega obdobja. Z mega globalnimi trendi, kot so denimo vprašanje varnosti, zdravstvenih kriz, negotovost energetske industrije, podnebna problematika, prehrambena kriza ob vse večji rasti prebivalstva, postaja trajnost prioriteta v marsikateri organizacij. Zakaj sploh biti trajnostno naravnani? Ne zgolj, da s spodbudo družbenih in okoljskih sprememb ravnate […]

22.5.

»Greenwashing«: kako se mu izogniti?

Alenka Vidic Praprotnik May 22, 2023 Korporativno komuniciranje

Nasvet številka ena je preprost: spodbujajte transparentnost. Še posebej, ko gre za okoljske koristi vaših izdelkov ali storitev. To pomeni poštene korake za bolj trajnostno delovanje, postavljanje izvedljivih in merljivih ciljev, spremljanje napredka in pripravo preverljivih poročil. Preprosto. No, prebrati je preprosto, a izvedba je močno povezana s kulturo in vodenjem v podjetju. Kaj je […]

Slike za bloge

ZAKAJ MORA TUDI VAŠE PODJETJE NA TIKTOK?

Tjaša Bobič February 15, 2023 Družbena omrežja

V zadnjih letih je TikTok postal ena najbolj priljubljenih aplikacij, zlasti med mlajšo generacijo. Gre za aplikacijo, ki temelji na videoposnetkih, ki so kratki in dinamični ter predstavljajo različne vsebine. Mnoga podjetja so to prepoznala in se odločila, da bodo svoje blagovne znamke vključila v to platformo in tam predstavila svoje izdelke/storitve. V tem blogu […]

greenwashing

Kaj za vraga je »greenwashing«?

Alenka Vidic Praprotnik January 18, 2023 Korporativno komuniciranje

V želji po oblikovanju znamke, ki bo kupca nagovorila na intimni ravni, morajo strokovnjaki redno spremljati trende. Da izstopamo v kakofonijo zgodb, pa je ključnega pomena prilagodljivost.  Eden izmed takšnih trendov je tudi trajnost, je vlak na katerega se moramo vkrcati pravočasno, trend, ki ima v svoji srčiki izjemno pomembno vlogo, saj bo trajnost na […]

Slike za bloge

ABC TRAJNOSTI

Alenka Vidic Praprotnik January 4, 2023 Korporativno komuniciranje

Trajnost je način delovanja posamezniko, podjetij, celotnega gospodarstva. Je način porabe in uporabe naravnih virov. S trajnostjo bomo, kot so zapisali pri Združenih narodih, zadostili potrebam sedanjosti, ne da bi ogrozili prihodnjim generacijam, da zadostijo svojim potrebam. A s tem so se seveda v diskusijah pojavili tudi izrazi, ki jih moramo, zato da lahko diskusiji […]

health

ZDRAV ŽIVLJENJSKI SLOG NA DELOVNEM MESTU

Anja Škabar December 21, 2022 Korporativno komuniciranje

Vsi se zavedamo pomembnosti zdravega življenjskega sloga. V današnjem času, ko ogromno časa preživimo v službi in je tempo življenja hitrejši kot kadarkoli, vsi občutimo pomanjkanje časa. Zato bomo danes osvežili spomin ter spregovorili o malih trikih in tehnikah, ki bodo pripomogli k vašemu boljšemu splošnemu počutju. Stres, nepravilna prehrana, pomanjkanje časa.. vse to nas […]

prazniki

Naj praznike začutijo tudi vaši zaposleni!

Tina Roškar December 14, 2022 Korporativno komuniciranje

December je pred vrati in s tem tudi praznični čas, ki se tako ali drugače dotakne prav vsakega posameznika – tudi vaše zaposlene.  Tremendous ugotavlja, da 65 % zaposlenih meni, da bi morali v njihovem podjetju praznično darilo prejeti prav vsi zaposleni. Kar 75 % pa meni tudi, da praznično darilo poveča njihovo zadovoljstvo pri […]

video-interview-tips-rh-2018

Vrnitev v pisarne? Vsem ne bo prav.

Tina Roškar December 7, 2022 Korporativno komuniciranje

Marca 2020, je bilo hitro urgiranje in pošiljanje zaposlenih na delo od doma hvale vredno in opevano. Globalna podjetja, ki so se hitro odzvala, so bila medijsko izpostavljena, prav tako njihove dobre prakse spopadanja z nenadnim delom od doma in spodbudami svojim zaposlenim.  Kaj pa zdaj? Kot izgleda, je pandemija mimo, življenje se po delih […]

sandwalk

ZGLED, KI ODSEVA TRAJNOST

Julija Krautberger November 23, 2022 Korporativno komuniciranje

V času splošne nestabilnosti v družbi in neomajnega hitrega tempa vsakdanjega življenja se zdi, da je trajnost ter z njo povezane besedne zveze vseh dolžin in oblik, postala nepogrešljiva v vsakršni komunikaciji. Trajnostno ravnanje večina ljudi sicer še vedno enači zgolj z varovanjem okolja, na ravni organizacij pa govorimo o načelnih usmeritvah, ki strateško diktirajo […]

1

Zakaj postavljati odprta vprašanja?

Tina Roškar November 9, 2022 Korporativno komuniciranje

Ko govorimo s svojimi zaposlenimi, govorimo s posamezniki, ki jih ne poznamo nujno dobro, predvsem ne na osebni ravni. To je vedno predstavljalo določen izziv, še posebej sedaj, ko se zaposleni po dolgem času dela na daljavo ponovno vračajo v pisarne ali pa se poslužujejo hibridnega dela in se s sodelavci srečujejo le nekajkrat na […]

women

OSEBNO ZNAMČENJE ZA ŽENSKE

Anja Škabar October 26, 2022 Podjetniške veščine

Osebna blagovna znamka je proces ustvarjanja identitete blagovne znamke za osebo ali podjetje. Osebno znamčenje pa je to, kako svojo blagovno znamko in njene vrednote predstavite svetu in zagotovite, da vaša ciljna publika ve, kdo ste, za kaj se zavzemate in zakaj je vredno izbrati vas pred konkurenti. V poslovnem svetu torej ni dovolj, da […]

BLOGtJASA!

Kako napako podjetja spremeniti v PRovsko zmago  

Tjaša Bobič October 12, 2022 Korporativno komuniciranje, Krizno komuniciranje

Vodenje podjetja prinaša številne izzive, na neki točki se je potrebno ukvarjati s težavami, ki jih lahko povzročijo zunanji ali pa notranji dejavniki. V zadnjih 2 letih so imeli podjetniki kar precej težav z zunanjimi vplivi. Največ teh je povzročilo pomanjkanje v dobavnih verigah in velike zamude. Dobavne verige so bistvenega pomena v procesu vsakega […]

vrnitev v pisarne

Vračanje v pisarne – vrnitev v normalo ali nove nevšečnosti?

Tina Roškar September 28, 2022 Korporativno komuniciranje

Če smo se pretekli dve leti ogromno pogovarjali o delu na daljavo, te dni vse več slišimo o vračanju zaposlenih v pisarne. Toda ta prehod morda vedno poteka tako gladko, še posebej v primerih, če nekateri zaposleni ne želijo zapustiti svojih domačih pisarn – pa čeprav delovno mesto v pisarni velja za varno z vidika […]

Burger

Z neobstoječim burgerjem nad divje požare

Tina Roškar September 14, 2022 Korporativno komuniciranje

Vročinski valovi in zgodovinska suša povzročajo rekordno opustošenje po Evropi in svetu, divjim požarom se nismo uspeli izogniti niti v Sloveniji. Marsikatera organizacija je v namen pomoči prizadetim začela tudi različne dobrodelne programe – in McDonalds ni nobena izjema.  Požari v Španiji so letos opustošili skoraj 250.000 hektarjev zemlje, zato so se pri španskem McDonaldsu […]

Slike za bloge (29)

KAJ JE NAJBOLJE NAPISATI POD “ZADEVO” V E-MAIL?

Aleksandra Korelec December 6, 2021 Podjetniške veščine

Se sprašujete kaj je najpomembnejši del elektronski sporočil, katere dandanes pošiljamo v visoki intenziteti na dnevni ravni? In ali ste vedeli, da ima “zadeva” ali po angleško subject line, kar 85 % moči prepričevanja, ki bo v ljudeh spodbudila, da odprejo vaše sporočilo ali pa pohitijo proti gumbu za brisanje? Lahko napišete najboljšo e-poštno vsebino, […]

Slike-za-bloge-28

Kako lahko vplivamo na organizacijsko klimo?

Tina Roškar November 29, 2021 Korporativno komuniciranje

Ugotovili ste, da je organizacijska klima pomembna, izvedli ste meritve in dobili rezultate. Kaj pa zdaj? Kako lahko vplivamo na obstoječo klimo, jo izboljšamo in dosežemo višjo raven zadovoljstva?  Organizacijska klima se gradi tako z akcijami kot s komunikacijo, tako od vrha navzdol kot obratno. Strategija klime je pogosto zastavljena na vrhu, v praksi pa […]

Slike-za-bloge-27

Delo od doma – ob 10h še vedno v spodnjem delu pižame? Ali kako premagati vpliv kavča in piškotov

Anja Škabar November 22, 2021 Delo na daljavo

Vsem znana slika: spodnji del pižame, v želodcu samo kava brez vsega, dve različni nogavici, še en Zoom brez vključene kamere in v bližini kavč. Morda pa delo na kavču? Hjoj, 12.00h je že. Glamurozno delo od doma. Vsi se v zadnjih dveh letih srečujemo s takšnimi ali podobnimi prizori. Razumemo skušnjave. Ampak morda lahko […]

Slike-za-bloge-8-1

POMEMBNOST MENTORSTVA

admin November 15, 2021 Podjetniške veščine

Vse življenje se zanašamo na druge, da nam svetujejo, nas usmerijo v pravo smer, da nam “pokažejo” nov pogled na življenje. Skratka, da bi nam pomagali delati bolje in postati boljši, tako v šoli, službi in celo osebnem življenju. Začne se pri naših starših, nato učiteljih, kasneje trenerjih in celo prijateljih. V otroštvu in mladosti […]

Slike-za-bloge-26-1

KAKO S POMOČJO PRAZNIKA USTVARITI USPEŠNO KAMPANJO

admin October 29, 2021 Korporativno komuniciranje

Komaj smo končali s poletnimi počitnicami in je tukaj že praznik, ki v mnogih ljudeh vzbudi veselje, radost ter jim predstavlja vstopnico v jesenski čas. Noč čarovnic (ang. Halloween) je praznik, ki se praznuje predvsem v angleško govorečem svetu, kljub temu pa iz leta v leto, postaja popularen tudi drugje. Je praznik, ko se ljudje […]

Slike-za-bloge-25

Kako ostati “zdrav” kljub zasedenemu življenjskem slogu?

Aleksandra Korelec October 25, 2021 Korporativno komuniciranje

Menim, da je prva točka, ki bi jo morali razdelati pod tem vprašanjem, kaj za vsakega posameznika sploh pomeni biti zdrav. Nekaterim daje občutek zdravja telovadba, drugim zdravo pripravljeni obroki, spet drugim samopregledovanje in nadzor nad spremembami, ki se lahko dogajajo v naših telesih (Ko smo že pri samopregledovanju, je mesec oktober mesec boja proti […]

Slike-za-bloge-5-1

3 stopnje sreče in kako jih uporabiti v poslu?

admin October 18, 2021 Korporativno komuniciranje

Pred kratkim sem poslušala morda eno izmed najboljših epizod podkasta, kar sem jih kadarkoli poslušala in sem jo preprosto morala deliti z vami. Podkast Steven-a Bartletta The Diary of a CEO, E101 “The Happiness Expert That Made 51 Million People Happier: Mo Gawdat”, kjer govori o sreči, zakaj “moji možgani nisem jaz”, hvaležnosti in tudi […]

Slike-za-bloge-20-1

Merjenje organizacijske klime

Tina Roškar October 11, 2021 Korporativno komuniciranje

Čeprav je organizacijska klima zapleten pojem, gre na koncu vseeno za neki skupek lastnosti, ki jih lahko, s pravimi instrumenti, tudi izmerimo. Zakaj bi klimo sploh merili?  Odgovor je preprost: ni vse, kot se zdi na prvi pogled. Če ste v vlogi vodje, lahko morda napačno zaznavate dobro organizacijsko klimo. Zaposleni vodstvu velikokrat prekrivajo svoje […]

Slike-za-bloge-19

KAKO USKLADITI ŠTUDIJSKE IN SLUŽBENE OBVEZNOSTI?

admin October 4, 2021 Korporativno komuniciranje

V petek se je začelo novo študijsko leto za študente. Akademsko leto se je začelo v živo, kar prinese s seboj določene izzive, zlasti za tiste študente, ki imajo poleg študija tudi službene obveznosti. Če vas skrbi, kako najti ravnotežje med študijem in delom s krajšim delovnim časom, niste sami. Obstaja veliko študentov, ki morajo […]

Slike-za-bloge-19

Zadovoljstvo zaposlenih: merjenje in spodbujanje

Tina Roškar September 27, 2021 Korporativno komuniciranje

Zadovoljstvo je pomemben dejavnik organizacijske klime, ki v delovnem okolju vpliva na zavzetost in posledično produktivnost posameznega zaposlenega. Čeprav se vam kot vodji morda zdi, da so vaši zaposleni zadovoljni, temu ni vedno tako. Metode za merjenje zadovoljstva uporabnikov  Če o zadovoljstvu svojih zaposlenih do zdaj še niste razmišljali, je dobro najprej preveriti, kje sploh […]

anjin blog

Kako lahko preprečimo, da bi drugi manipulirali z nami in nas izkoriščali?

Anja Škabar September 20, 2021 Podjetniške veščine

Manipulacija kot sama beseda ima izrazito negativen prizvok. Ljudje povezujejo manipulacijo s slabimi medsebojnimi odnosi in nečim negativnim, laganjem ter izkoriščanjem drugih. Pa vendar je manipulacija prisotna vsepovsod okoli nas, ne le v odnosih. Pomislite samo na reklamne oglase na televiziji ali pa na kupovanje hrane v trgovini in recimo na politične govore. Skupna jim […]

Slike-za-bloge-18-1

KAKO VODITI (POSLOVNI) SESTANEK?

Aleksandra Korelec September 13, 2021 Podjetniške veščine

V vsaki organizaciji, podjetju se vodje, kot tudi zaposleni slej kot prej vprašajo ali so njihovi sestanki efektivni in kako uspešni so. Ste se kdaj vprašali, zakaj je sploh pomembno kakšen je sestanek? Namreč tako zelo pomembni so, ker omogočajo zaposlenim pridobiti informacije o dogajanjih v organizaciji in informacije o nosilcih nalog, hkrati pa omogočajo […]

Slike-za-bloge-18

Kako upravljati s svojim časom?

admin September 6, 2021 Podjetniške veščine

Najprej opredelimo »Upravljanje časa«. To je proces organiziranja in načrtovanja časa med posebne dejavnosti. Dobro upravljanje časa vam omogoča pametnejše delo – ne težje. Kaj s tem mislimo? V krajšem času naredimo več. To pomeni, da smo učinkovitejši, če nadzorujemo preživljanje svojega časa. Bolj se osredotočimo na pomembne naloge, boljša osredotočenost pa vodi tudi k […]

Slike-za-bloge-14

DRUŽBENA OMREŽJA IN KRIZNO KOMUNICIRANJE

admin August 31, 2021 Krizno komuniciranje

Družbena omrežja so krizno komuniciranje prenesla na nov teritorij in dodala nove razsežnosti. Internet namreč omogoča, da govorice in kibernetske krize pridejo še hitreje na dan. In ne glede na to, ali je do njih prišlo slučajno, ali jih je nekdo sprovociral, je na njih potrebno odgovoriti takoj, da se ne razširijo »nepopravljene«. Če želijo […]

Slike-za-bloge-11

Korporativna, potrošniška ali znamka delodajalca?

Tina Roškar August 23, 2021 Korporativno komuniciranje

Začeli smo s preprostimi znamkami, s katerimi se srečuje prav vsak posameznik. Kot komunikatorji pa se pogosto srečamo še z nekaterimi drugimi. Ne glede na to, v kateri industriji, ali kakšnem podjetju delamo, je nujna usklajenost treh znamk: korporativne, potrošniške in znamke delodajalca. Kakšna pa je razlika? Kako se prepletajo?  Korporativna znamka služi za opis […]

anja-blog

Se tudi vi soočate s stresom ob vrnitvi na delo?

Anja Škabar August 17, 2021 Korporativno komuniciranje

Počitniške dneve ali dela proste dneve si zaslužimo, jih potrebujemo ter jih premišljeno uporabljamo. V enem izmed prejšnjih blogov smo se že ukvarjali s tematiko počitnic oziroma dopusta in njegovega pomena za modernega aktivnega človeka (glejte blog: Zakaj so počitnice še kako priporočljive?). Ni čudno, da se včasih počutimo žalostni, ko se zaključi naš zasluženi […]

Slike-za-bloge-8

OLIMPIJSKE IGRE, TRAJNOST in DRUŽBENA ODGOVORNOST

Aleksandra Korelec August 9, 2021 Korporativno komuniciranje

Olimpijske igre ali Olimpijada so športni dogodek, ki se odvija vsako četrto leto. »Olimpijada« v resnici pomeni štiriletno obdobje, ki se konča z olimpijskimi igrami ali pa tudi ne – tako so bile igre v Atenah 2004 igre osemindvajsete olimpijade, čeprav so bile v resnici po vrsti petindvajsete (tri so odpadle zaradi obeh svetovnih vojn, […]

Slike-za-bloge-7

Popoln kandidat, brez prostega delovnega mesta. Kaj zdaj?

Tina Roškar August 2, 2021 Korporativno komuniciranje

Iskalci zaposlitve ne čakajo vedno, da se pojavi oglas za delovno mesto. Včasih je želja za delo v določenem podjetju dovolj močna, da pošljejo prošnjo, čeprav vedo, da podjetje trenutno ne išče novih zaposlenih. Tukaj pridemo do težave, želimo si ga zaposliti, a ga žal ne moremo. Kaj pa lahko storimo? Lahko se nam zgodi […]

Slike-za-bloge-6

KO DVE USPEŠNI ZNAMKI ZDRUŽITA MOČI

admin July 26, 2021 Korporativno komuniciranje

Verjetno ni osebe, ki ne bi poznala znamk, kot sta Ikea in Friends. Prva je globalna znamka opreme za dom, ki ljudem po vsem svetu zagotavlja ugodne cene, dizajn in udobje. Druga pa predstavlja ameriško humoristično nanizanko o skupini prijateljev, živečih na Manhattnu v New Yorku. Kljub temu da sta si znamki popolnoma različni, sta […]

Slike-za-bloge-16

POMEN SPOROČIL PRI USTVARJANJU “PRAVE” PERCEPCIJE

Alenka Vidic Praprotnik July 23, 2021 Krizno komuniciranje

Boj med percepcijo in realnostjo je v kriznih časih še toliko bolj izrazit in vedno znova je boleče spoznanje, da boj ni enakovreden.  Ko pride do razlike med percepcijo in realnostjo, percepcija namreč vedno zmaga. Za kulisami lahko vi in vaša krizna ekipa delate odlično delo, a če tega nihče ne ve, bodo vaši kritiki […]

Slike-za-bloge-15

ZAKAJ SO POČITNICE ŠE KAKO PRIPOROČLJIVE?

admin July 19, 2021 Korporativno komuniciranje

Občutek izgorelosti na delovnem mestu je dandanes vse preveč pogost pojav na delovnem mestu. Izgorelost lahko povzroči depresijo, tesnobo, visok krvni tlak in nespečnost. Pravzaprav je Svetovna zdravstvena organizacija nedavno izgorelost na delovnem mestu opredelila kot poklicni pojav in posledično nevarnost pri delu. Kam se torej lahko zaposleni obrnejo po pomoč? Na dopust, seveda. Raziskava […]

Slike-za-bloge-3

DILEMA KRIZNEGA KOMUNICIRANJA

Alenka Vidic Praprotnik July 16, 2021 Krizno komuniciranje

V vsaki krizi je prisotno ogromno dejavnikov, kaos in prestrašenost običajno vodita igro vseh vpletenih. Cilj kriznega komuniciranja je reševanje podjetja, zaposlenih, vodstva, ugleda in cene delnic. Pomemben cilj kriznega komuniciranja pa je tudi ohranitev oziroma ponovna vzpostavitev zaupanja v podjetje in vodstvo podjetja. Vse, kar zavira to, vam škodi. Podjetja imajo ali pa nimajo […]

Slike-za-bloge-2

BESEDE, KI SI JIH ZAPOMNIMO

Alenka Vidic Praprotnik July 9, 2021 Korporativno komuniciranje

Vam je slišati znano? »Are you talking to me?« (film »Taksist«) »I’m going to make him an offer he can’t refuse« (film »Boter«) »I have a dream« (govor Martina Luthra Kinga Jr.) Uspeh jezika v poslovnem svetu se meri na blagajni in pri ceni delnic. V politiki se na primer meri na dan volitev. Torej […]

Slike-za-bloge-1-1

Vse so znamke, vendar z različnimi pridevniki

Tina Roškar July 5, 2021 Korporativno komuniciranje

Marsikaj lahko postane znamka. Prav to je vzrok, da se danes komunikatorji srečujemo s številnimi koncepti znamk, ki so si med seboj zelo različni, čeprav vse združuje beseda znamka. Da vam spoprijemanje z izrazi malenkost poenostavimo, smo vam pripravili serijo blogov, ki bodo govorili prav o tem – o različnih znamkah. Začnimo s koncepti, ki […]

Slike-za-bloge-14

POVRATNE INFORMACIJE

Aleksandra Korelec June 28, 2021 Korporativno komuniciranje

Verjetno smo se že vsi srečali z dilemo povratnih informacij, kajne? Kakšen je sploh njihov namen in kako jih podati, pa bomo razdelali v tokratnem blogu. Povratna informacija se nanaša na proces, ki spremlja posameznika pri njegovem delu in mu tako omogoča izpopolnjevanje dela ter doseganje zastavljenih ciljev. Pri tem ne gre za golo ocenjevanje […]

Slike-za-bloge-11

INTERNA KOMUNIKACIJA: PREDAJANJE ŠTAFETE IN DOSEGANJE POSLOVNIH CILJEV

Alenka Vidic Praprotnik June 25, 2021 Korporativno komuniciranje

Sodelovanje med člani ekipe je za uspešno doseganje ključno. Se strinjamo, kajne? Vez med posameznimi člani ekipe, ki omogoča sodelovanje, je povezana s komuniciranjem. Da? Da. Interno komuniciranje ima vpliv tako rekoč na vse: klimo v podjetju, zavzetost, pripadnost, dobre odnose, posledično pa na uspeh delovanja poslovnih procesov. Proces dela si lahko v vsaki organizaciji […]

Slike-za-bloge-10

Kako “ujeti” pravi trenutek?

admin June 22, 2021 Družbena omrežja

S tem, ko je Cristiano Ronaldo odstranil dve steklenici Coca-Cole med novinarsko konferenco na Evropskem prvenstvu, je povzročil, da so cene delnic družbe padle za kar 4 milijarde dolarjev, kar kaže na moč športnih zvezdnikov zaradi družbenih omrežij. “Ronaldo je na samem vrhu zaslužka na družbenih omrežjih”, pravi strokovnjak za odnose z javnostmi Mark Borkowski. […]

Slike-za-bloge-9

BESEDE, KI DELUJEJO

Alenka Vidic Praprotnik June 18, 2021 Korporativno komuniciranje

»Ni pomembno to, kar rečete, ampak to, kar ljudje slišijo« – in potem smo komunikatorji vrgli puško v koruzo in odšli na morje, ker takih zadev ne bomo poslušali.  Ali pač? V naših diskusijah smo se že večkrat dotaknili takih ter podobnih izjav/citatov in seveda se strinjamo, da je vsebina ključ in tukaj ne gre […]

Slike-za-bloge-7

“Storytelling” ali kako lahko povečate vrednost vaših besed?

Anja Škabar June 16, 2021 Treningi

Leta 2006 je ameriškega novinarja New York Timesa, Roba Walkerja, zanimala vrednost storytellinga. Izvedel je raziskavo: kupil je 200 drobnarij v povprečni vrednosti 1 dolarja. Plastično banano. Staro leseno kladivo. Plastični hotelski ključ od sobe. Ideja je, da predmeti niso imeli nobene večje vrednosti. Nato pa je kontaktiral 200 pisateljev in jih prosil za pomoč: […]

Slike-za-bloge-6

Osebna znamka ali »Kaj imamo skupnega s klanom Kardashian, D. Trumpom in J. Bezosom?«

Alenka Vidic Praprotnik June 11, 2021 Korporativno komuniciranje

Na primer, da z izjemo klasičnih človeških značilnosti, kot sta dve nogi, glava na vratu, dve roki, nos in usta, na prvi pogled ne bi rekli, da bi lahko poiskali hitre skupne točke. Vendar imamo tako mi kot oni osebno znamko. Ja, vsak od nas jo ima in ne, ni rezervirana za slavne osebe. Ko […]

Slike-za-bloge-5

Kaj je bistvo vaše znamke?

Tina Roškar June 8, 2021 Korporativno komuniciranje

Danes je trg preplavljen s številnimi znamkami. Če želijo znamke ostati konkurenčne, se morajo med seboj razlikovati. Vendar pa za razlikovanje ni več dovolj, da ponudijo najboljše cene ali najučinkovitejše izdelke. Pri svojih potrošnikih morajo ustvariti pravi občutek, ki ga dosežejo s svojimi čustvenimi in osebnostno usmerjenimi kampanjami.  Čeprav se za vsako organizacijo skriva veliko […]

Slike-za-bloge

PRVI KORAKI K TRAJNOSTI

Alenka Vidic Praprotnik June 7, 2021 Korporativno komuniciranje

Sprašujemo se: »ali lahko dolgoročni vidik družbenega vpliva, sobiva s kratkoročnimi zahtevami po rezultatih?«.  Če pogledamo samo doma, v Sloveniji, se je osveščenost, da je potrebno na tem področju izvajati konkretne korake, ki ne bodo na prvo mesto postavljali samo profitabilnosti, povečala. Aktivni člani v Združenju manager smo že veliko naredili (in v bližnji prihodnosti […]

Izdelek-brez-naslova-12

Miti družbene odgovornosti na trajnostni način

Alenka Vidic Praprotnik May 28, 2021 Korporativno komuniciranje

Družbena odgovornost in trajnost se nanašata na odgovornost vsakega podjetja do njegovega vpliva na družbo. Vključuje poštene poslovne prakse, kadrovsko upravljanje človeških virov, varčno rabo naravnih virov, varstvo podnebja in okolja, iskreno zavezanost lokalni skupnosti ter navsezadnje, odgovornost po svetovni dobavni verigi. Podjetja po svetu se čedalje bolj zavedajo, kako zelo pomembna sta oba koncepta. […]

Slike-za-bloge-2

Rezultati raziskave Evropski komunikacijski monitor 2021

Tina Roškar May 28, 2021 Korporativno komuniciranje

Kljub digitalni transformaciji primerni času, v katerem smo se znašli, je le malo komunikacijskih oddelkov ali agencij doseglo digitalno zrelost. To dokazujejo tudi rezultati raziskave European Communication Monitor, s svojo letošnjo raziskavo. Tudi v Sloveniji nam je uspelo zbrati dovolj odgovorov, da lahko sedaj rezultate primerjamo z drugimi državami in evropskim povprečjem. Letošnja raziskava temelji […]

Izdelek-brez-naslova-11

QUEEN’S GAMBIT IN “THE NETFLIX EFFECT”

admin May 24, 2021 Družbena omrežja

Verjetno vas je večina že slišala za serijo Queen’s Gambit, ampak za tiste, ki je ne poznate je to ena najuspešnejših serij leta 2020. Zgodba mlade šahovske čudežne deklice Beth Harmon, ki je postala svetovna prvakinja, je nepričakovano osvojila srca milijonih gledalcev.  Netflix je poročal, da je Queen’s Gambit njegova največja ‘limited’ serija doslej. V […]

Izdelek-brez-naslova-10

TRAJNOST – BUZZZZZZZZZZZZZ

Alenka Vidic Praprotnik May 21, 2021 Korporativno komuniciranje

V zadnjem času imamo verjetno že vsi (ali pa vsaj večina) med nami občutek, da »katerikoli kamen dvignemo« izpod njega v nas skoči beseda »trajnost«. Imamo trajnostni razvoj, trajnostno voditeljstvo, trajnostni razvoj zaposlenih, zeleno, okolju prijazno, skrbno … Je to »buzz word«? Seveda je. Evolucijsko gledano je beseda, za katero stoji vsebinsko, verjetno najbolj pomembna […]

Izdelek-brez-naslova-9

Perfekcionizem in produktivnost

Aleksandra Korelec May 17, 2021 Korporativno komuniciranje

Se tudi vi na delovnem mestu spopadate s perfekcionizmom, zaradi katerega včasih izpustite kakšen “deadline”? Ali raje oddate nalogo na datum, čeprav ni narejena 110%? Tudi me se sprašujemo kaj je bolje in kako se spopasti s pretiranim perfekcionizmom. Kaj pa pravzaprav pomeni biti perfekcionist? To so posamezniki, ki sami sebi postavijo zelo visoko leteče, […]

Izdelek-brez-naslova-7-1

»BRUTALNA ISKRENOST« IN KREATIVNI PROCES

Alenka Vidic Praprotnik May 14, 2021 Korporativno komuniciranje

Ta teden smo s Slovenskim društvom za odnose z javnostmi izpeljali 23. SKOJ. Občutki? Čudoviti. Navdušena sem bila nad vsebino, ki jo je uprava v tesnem sodelovanju s programskim odborom pripravljala dolgo časa. Vsak, ki se je kadarkoli lotil priprave konference, se zaveda koliko dela se skriva v ozadju, še posebej pa so se razmere […]

Izdelek-brez-naslova-4

5 nasvetov: kako začeti z znamčenjem sebe kot dobrega delodajalca?

Alenka Vidic Praprotnik May 7, 2021 Korporativno komuniciranje

Gradnja znamke delodajalca je podobna sestavljanju sestavljanke s 1000 koščki. Sprva se nam dozdeva, da je zmešnjava prevelika, da kosi nimajo nobene povezave, marsikdo obupa, ker »le zakaj bi se sploh lotili tako kompleksne zadeve, saj imamo veliko drugega dela«, a kjer je volja, je tudi pot. Zadeve se je potrebno lotiti sistematično, premišljeno, v […]

f52de73343832ca21160c3d93091187b

Produktivnost, učinkovitost ali nobena. Kateri pristop je najboljši?

admin April 30, 2021 Korporativno komuniciranje

Produktivnost in učinkovitost sta v vsaki organizaciji cenjeni lastnosti že od nekdaj, lahko rečemo celo merili za delo zaposlenih. Moramo pa vedeti, da v resnici nista sopomenki. Preden se odločite za izboljšanje katere koli od njiju, morate vedeti njune razlike. Torej, produktivnost lahko opredelimo kot kazalnik, koliko dela vaše podjetje proizvede ali dokonča, učinkovitost pa […]

Izdelek-brez-naslova-5

5 TRENDOV ZA NADGRADNJO VAŠE PREZENCE NA DRUŽBENIH OMREŽJIH

admin April 9, 2021 Družbena omrežja

Preteklo leto smo se vsi nekako ‘preselili’ na splet, oziroma začeli na njem preživljati več časa, tako službeno kot zasebno. S tem se je povečala tudi pozornost na samih družbenih omrežjih, saj so bila podjetja ‘prisiljena’ komunicirati s svojo publiko, preko zanimivih, vsakodnevnih objav. Kako pa narediti objavo zanimivo, da jo človek opazi? Kakšna objava […]

Izdelek-brez-naslova-4

Organizacijska klima

Tina Roškar April 6, 2021 Korporativno komuniciranje

Vedno pogosteje naletimo na izraz organizacijska kultura, saj pojem postaja vse bolj pomemben element dobrega vodenja organizacije. Zato smo se odločili, da vam koncept po bližje predstavimo v seriji krajših blogov. Klima vs. kultura Izraza “klima” in “kultura” sta sicer močno prepletena, vendar ju ne smemo enačiti. Klima je del kulture in odraža vedenja, ki […]

slika za digitalno tehnologijo

DELO OD DOMA: DIGITALNA PRIPRAVLJENOST ZAPOSLENIH

Aleksandra Korelec March 29, 2021 Delo na daljavo

Tehnologija je hočemo, nočemo postala del našega vsakdana in mogoče bolj kot si sploh predstavljamo “prevzela” naša življenja. Velik plus pa je, da nam digitalna tehnologija pomaga biti bolj povezani med seboj in z organizacijami, s katerimi sodelujemo. Odpirajo nam trge, ustvarjajo delovna mesta in nas bolje povezujejo s strankami. Cisco je izvedel raziskavo, in […]

1_wQaVF1vmAARiw5cbDkcv1w-1

JAVNO NASTOPANJE: OČESNI STIK ALI KAJ SPOROČAJO NAŠE OČI

Anja Škabar March 22, 2021 Treningi

Predstavljajte si, da je vse, kar sporočamo sestavljeno kot ledena gora: nekaj gore vidimo nad gladino, velike večine pa ne, ker se skriva pod gladino. Del pod gladino je neverbalna komunikacija, ki na ljudi okoli nas vpliva na nezavedni ravni (prejšnji zapis).  Med neverbalno komunikacijo, torej govorico telesa, spada seveda tudi obrazna mimika in z […]

Nalepka za pisarno

JAVNO NASTOPANJE: NEZAVEDNA SPOROČILA ALI KAKO NAS LAHKO NAŠE TELO IZDA?

Anja Škabar March 17, 2021 Treningi

Znano je dejstvo, da telesna govorica predstavlja kar 55 % prenosa informacij. Predstavlja izjemen pomen pri komunikaciji, saj skupaj s tonom glasu tvori kar 93 % sporočilne vrednosti. Le 7 % pa ostane sami vsebini. Zanimivo, kajne?  Pa vendar se ljudje še vedno ne zavedajo izjemnega pomena telesne govorice, ji ne posvečajo dovolj pozornosti in […]

Izdelek brez naslova (1)

Iz stranišč, plakatov in konferenčnih sob na splet in televizijo

Tina Roškar March 8, 2021 Korporativno komuniciranje

Si predstavljate, da se vaši oglasi večinoma vrtijo na oglasnih ekranih na avtobusih, so natisnjeni na plakate, na avtobusnih postajah, popestrijo straniščne prostore in/ali mize v lokalih? Verjetno si, saj so to zelo pogoste oblike, ki se jih oglaševalci poslužujejo. Ampak lokali so se marca 2020 zaprli, za nekaj časa se je ustavil tudi javni […]

Izdelek-brez-naslova-1

DELO OD DOMA: Gradnja zaupanja

admin March 5, 2021 Delo na daljavo

Po podatkih Edelmanovega “Barometra zaupanja” (raziskava 33.000 ljudi v 28 državah) vsak tretji zaposleni ne zaupa svojemu delodajalcu.  Zakaj je zaupanje na delovnem mestu tako ključnega pomena za uspeh podjetja? In kako gradimo zaupanje med delom na daljavo? V tem blogu bomo odgovorili na vprašanji in dokazali, da je mogoče zgraditi zaupanje tudi na daljavo. […]

unnamed (1)

DELO NA DALJAVO: Socializacija v novih razmerah

Aleksandra Korelec March 2, 2021 Delo na daljavo

V tokratnem zapisu se posvečamo socializaciji na sploh in socializaciji v “novih” razmerah, s katerimi se soočamo že skoraj eno leto. Socializacija je vseživljenjski proces, v katerem se človek v interakciji z drugimi ljudmi umešča v družbeno okolje. Na različnih krajih in različnih situacijah oseba igra različne vloge ter prevzema in se uči vedenja, sprejemljivega […]

unnamed

DELO OD DOMA: Vodenje virtualnih sestankov

Aleksandra Korelec February 26, 2021 Delo na daljavo

Do sedaj smo se že dodobra spoznali in spoprijeli z novo realnostjo ter tudi v praksi preizkusili kako deluje delo od doma. V prejšnjem blogu smo govorili o sami organizaciji dela in podelili nekaj nasvetov za delodajalce. Danes pa bomo govorili o sestankih, natančneje vodenju virtualnih sestankov. Ključnega pomena za učinkovitost sestankov so vsekakor vodje. […]

Izdelek brez naslova (1)

DELO NA DALJAVO: Nasveti za boljšo organizacijo dela na daljavo

Aleksandra Korelec February 23, 2021 Delo na daljavo

V seriji blogov smo do sedaj spoznali kaj je delo od doma, kakšne so lahko korist, in kako v novih razmerah izpeljati spletni razgovor za službo. V tokratnem blogu pa bomo odkrili nekaj nasvetov za boljšo organizacijo tovrstnega dela. V času, ko svet pretresa epidemija, smo bili za varovanje splošnega zdravja, grobo rečeno primorani spremeniti […]

pasted image 0

DELO NA DALJAVO: Kako izpeljati spletni razgovor za službo?

Tina Roškar January 7, 2021 Delo na daljavo

Ne glede na situacijo, v kateri smo danes ali kadarkoli kasneje, ljudje bodo vedno iskali (nove) zaposlitve in podjetja bodo vedno iskala nove zaposlene.  Kot smo omenili že v prejšnjem blogu se pri mlajših generacijah vse pogosteje pojavlja vprašanje, ali je razgovor možno opraviti preko spleta – online. To priča, o nujni pripravljenosti tako delodajalca, […]

Remote work (1)

DELO NA DALJAVO: korist za vse

Tina Roškar January 5, 2021 Delo na daljavo

V seriji blogov se dotikamo teme dela na daljavo. V prvem zapisu smo se posvetili samemu konceptu, sedaj pa bomo spregovorili o koristih, ki jih delo na daljavo prinaša.  Koristi za zaposlene Ko govorimo o delu na daljavo, večina ljudi najprej pomisli na vse dobre plati, ki jih tovrstno delo prinese za zaposlenega. To, da […]

iStock-1215953761web

DELO NA DALJAVO

Tina Roškar December 22, 2020 Delo na daljavo

V sledeči mini seriji blogov, se bomo posvetili eni izmed najbolj aktualnih tem na področju dela v letu 2020. Vsi smo zanj že slišali, nekateri celo izkusili. Vsekakor pa je iz zapisov, ki so nastali na to temo razvidno, da delo na daljavo postaja nova norma, nova realnost.  Kaj delo na daljavo zares pomeni? Kako […]

CSR793_large_title

Odgovornost – pozabljeni koncept, ki pa postaja nujen, kot kisik za vsa živa bitja

admin December 17, 2020 Korporativno komuniciranje

Vse se začne in konča pri posamezniku. Individualna odgovornost je gradnik kolektive. Četudi smo del le – tega , team-a ali neke širše zgodbe, moramo ohraniti v zavesti, da se odgovornost prične pri nas samih. Ne moremo pričakovati, da bo naša okolica odgovorna, če sami nimamo osnovnega občutka kaj pomeni stati za svojimi odločitvami, z […]

1

Kako se odzvati na povratne informacije strank?

Tjaša Bobič July 3, 2023 Korporativno komuniciranje

Tradicionalno so tako mala kot velika podjetja pri ustvarjanju dobrega ugleda odvisna od mnenj in pripovedi svojih strank. Z vzponom družbenih medijev in hitrih komunikacijskih kanalov morajo biti blagovne znamke ves čas pozorne na gradnjo in ohranjanje svojega ugleda. Današnji potrošniki so že po naravi pravi raziskovalci, vsak njihov nakup je postal raziskovalna naloga za […]

LGBT

Kakšen je pravi način, da LGBT+ delavcem pokažete, da je organizaciji mar za njih?

Tjaša Bobič June 12, 2023 Korporativno komuniciranje

Veliko organizacij je začelo uvajati spremembe za spodbujanje raznolikosti kot podporo sodelavcem LGBT+ skupnosti. Vprašanje je, ali dosegajo rezultate tudi v resničnem svetu ali samo na papirju? Raziskava globalnega svetovnega podjetja Deloitte, ki vključuje 600 delavcev skupnosti LGBT+ iz celega sveta, ugotavlja da večina podjetij res dela spremembe na tem področju. Po besedah Deloitte, je […]

29.5.

Trajnost: čemu je vključen tretji P – profit?

Alenka Vidic Praprotnik May 29, 2023 Korporativno komuniciranje

Se spomnite zapisa o ABC trajnosti? Govorili smo o 3 P-jih trajnosti: ljudje (people), planet, profit. Zakaj »profit«? Ker moramo biti realni. V sedanjem ekonomskem sistemu trajnostni način poslovanja ne bo zaživel, če ne bo izpolnjen tretji P – dobiček. V resnici je trajnost poslovna priložnost. Je lahko način za znižanje stroškov poslovanja in posledično […]

Zakaj mora tudi vaše podjetje na TikTok?

Tjaša Bobič February 15, 2023 Korporativno komuniciranje

V zadnjih letih je TikTok postal ena najbolj priljubljenih aplikacij, zlasti med mlajšo generacijo. Gre za aplikacijo, ki temelji na videoposnetkih, ki so kratki in dinamični ter predstavljajo različne vsebine. Mnoga podjetja so to prepoznala in se odločila, da bodo svoje blagovne znamke vključila v to platformo in tam predstavila svoje izdelke/storitve. V tem blogu […]

Slike za bloge_7.12

Vrnitev v pisarne? Vsem ne bo prav.

Tina Roškar December 7, 2022 Korporativno komuniciranje

Marca 2020, je bilo hitro urgiranje in pošiljanje zaposlenih na delo od doma hvale vredno in opevano. Globalna podjetja, ki so se hitro odzvala, so bila medijsko izpostavljena, prav tako njihove dobre prakse spopadanja z nenadnim delom od doma in spodbudami svojim zaposlenim.  Kaj pa zdaj? Kot izgleda, je pandemija mimo, življenje se po delih […]

Osebno znamčenje za ženske

Tjaša Bobič October 26, 2022 Korporativno komuniciranje

Osebna blagovna znamka je proces ustvarjanja identitete blagovne znamke za osebo ali podjetje. Osebno znamčenje pa je to, kako svojo blagovno znamko in njene vrednote predstavite svetu in zagotovite, da vaša ciljna publika ve, kdo ste, za kaj se zavzemate in zakaj je vredno izbrati vas pred konkurenti. V poslovnem svetu torej ni dovolj, da […]

BLOGtJASA!

Kako napako podjetja spremeniti v PRovsko zmago?

Tjaša Bobič October 14, 2022 Krizno komuniciranje

Vodenje podjetja prinaša številne izzive, na neki točki se je potrebno ukvarjati s težavami, ki jih lahko povzročijo zunanji ali pa notranji dejavniki. V zadnjih 2 letih so imeli podjetniki kar precej težav z zunanjimi vplivi. Največ teh je povzročilo pomanjkanje v dobavnih verigah in velike zamude. Dobavne verige so bistvenega pomena v procesu vsakega […]

pasted image 0

Kaj se zgodi, ko podjetje slabo upravlja z družbenimi omrežji?

Tina Roškar December 15, 2020 Družbena omrežja

Večkrat smo bili že priča slabši komunikaciji znamk na družbenih omrežjih. Podjetja se še niso popolnoma navadila, da so družbena omrežja pomemben kanal, preko katerega komunicirajo. Pomemben del oblikovanja kanala, pa je tudi upravljanje z občinstvom, ki se tam ustvarja. In vsi vemo, da to lahko gre to tudi bolj ali manj narobe. Podajamo nekaj […]

Snemanje na domu

5 osnovnih pravil: SNEMANJE NA DOMU

admin November 17, 2020 Korporativno komuniciranje

KADRIRANJE – POSTAVITEV KAMERE/LAPTOPA 1. Kamero (ali telefon) vedno postavimo v isto ravnino oči ali rahlo višje. Gledalca oz. sogovornika, na drugem koncu video klica, nikoli ne smemo gledati dol ali “z viška”. Da dosežemo tak učinek, moramo prenosni računalnik ali kamero podložiti tako, da je “oko kamere” v isti višini oči. S tem, ko […]

Entrepreneurship Skills for Growth-Orientated Businesses (8)

5. DEL: KALIBRIRANA VPRAŠANJA

admin September 28, 2020 Korporativno komuniciranje

V seriji objav na blogu vam bomo pokazali, kako izboljšati svoje pogajalske sposobnosti. Nazadnje smo se pogovarjali o tem, zakaj bi si morali prizadevati za NE in se izogibati DA. Danes vam bomo pokazali, kako s kalibriranimi vprašanji prevzeti nadzor. Torej, če se znajdete v položaju, ko ima sogovornik prednost in se zavedate, da ne […]

Entrepreneurship Skills for Growth-Orientated Businesses (5)

4. DEL: IZOGIBAJTE SE “DA”, OBVLADAJTE “NE”

admin September 25, 2020 Korporativno komuniciranje

V prejšnjih zapisnih smo se naučili, kako v pogajanjih uporabljati zrcaljenje in označevanje, zato, če še niste, je za uvod v temo dobro, da se najprej seznanite s tem.  Tukaj se bomo naučili, zakaj bi si morali prizadevati za NE in se med pogajanji izogibati DA. Začnimo z napačnim tazumevanjem besede “da”. Pogosto je le […]

Entrepreneurship Skills for Growth-Orientated Businesses (4)

3. DEL: OZNAČEVANJE

admin September 24, 2020 Korporativno komuniciranje

V prejšnjem blogu smo govorili o uporabi zrcaljenja v pogajanjih, zdaj pa lahko nadaljujemo z označevanjem. Označevanje je način potrjevanja čustev nekoga s priznanjem, da se s tem, kako se nekdo počuti, strinjamo. Zakaj je to tako pomembno? Ali se ne bi morali osredotočiti zagovarjanje svoje strani? Ne. Ne pozabite tega, kar smo zapisali v […]

Business-Negotiation-Skills-You-Need-in-Order-to-Close-New-Clients

2. DEL: ZRCALJENJE

admin September 23, 2020 Korporativno komuniciranje

V prejšnjem blogu smo govorili o tem, kako povedati, zdaj pa prehajamo na to kaj poveš. Najprej se bomo pogovorili o zrcaljenju. V bistvu gre le za prepakiranje besed nasprotnika in njihovo vrnitev v pogovor. S to taktiko prepričate svojega kolega, da se v določeno smer premika po svojih in ne po vaših besedah, ter […]

Entrepreneurship Skills for Growth-Orientated Businesses (1)

1. DEL: KAKO POVEDATI

admin September 22, 2020 Korporativno komuniciranje

Znanje o pogajanju lahko sklene ali prekine vaš prihodnji posel. In to ni nujno zapletena znanost. V naslednjih blogih bomo predstavili nekaj koristnih nasvetov in navodil za izboljšanje pogajalskih veščin. Torej, če se nadejate prihajajočega pospeševanja prodaje, predstavitev, pogajanj o poslovnih dogovorih, ali le morebitno povišanje plače, vam bodo ti nasveti pomagali izboljšati pogajalske sposobnosti […]

Tretji segment: spretnosti podjetništva za podjetja, usmerjena v rast

Tretji segment: spretnosti podjetništva za podjetja, usmerjena v rast

admin September 8, 2020 Podjetniške veščine

Dobrodošli v tretjem delu razčlenjevanja članka Podjetniške veščine za podjetja, usmerjena v rast. Skozi bloge bomo prišli do ključnih ugotovitev, ki bi lahko koristile podjetnikom in podjetjem, ki poskušajo rasti in se odlikovati. Predlagamo vam, da naprej preberete prvi del, v katerem govorimo o ovirah rasti in ključnih notranjih dejavnikih, ki vplivajo na rast podjetja, […]

Drugi segment: spretnosti podjetništva za podjetja, usmerjena v rast

Drugi segment: spretnosti podjetništva za podjetja, usmerjena v rast

admin September 8, 2020 Podjetniške veščine

Če želite ustvariti podjetje, usmerjeno v rast, hkrati pa izostriti svoje podjetniške sposobnosti, nadaljujte z branjem. Članek Podjetniške veščine za podjetja, usmerjena v rast, razčlenjujemo do ključnih ugotovitev, ki bi lahko koristile podjetnikom in podjetjem, ki poskušajo rasti in se odlikovati. To je drugi del od treh segmentov o tem, kako razvijati svoje podjetje, zato […]

PRVI SEGMENT: PODJETNIŠKE VEŠČINE POTREBNE ZA RAST ORGANIZACIJE

PRVI SEGMENT: PODJETNIŠKE VEŠČINE POTREBNE ZA RAST ORGANIZACIJE

admin July 21, 2020 Podjetniške veščine

Po branju članka z naslovom Entrepreneurship Skills for Growth-Orientated Businesses, ki ga je napisal prof. Thomas M. Cooney z Dublinskega tehnološkega inštituta, smo opazili, da lahko predstavljene informacije koristijo tako podjetnikom kot podjetjem, ki se trudijo nenehno trudijo rasti in izstopati. Zaradi preglednosti, članek razdelimo na 3 ločene segmente o tem, kako razvijati svoje podjetje. […]

Recent Posts

  • Projekti: Rastemo z učenjem
  • Generacija Z na delovnem mestu: Kako se spopadajo s stresom in ohranjajo dobrobit?
  • Družbena omrežja: Vroči trendi, ki so oblikovali lansko leto
  • Kako prilagoditi delovno okolje za generacijo Z?
  • Generacija Z

Stegne 33
1000 Ljubljana, Slovenia

t: +386 40 666 647
m: info@o28.si

© o28 2025
Powered by WordPress • Themify WordPress Themes