Kaj se zgodi, ko podjetje slabo upravlja z družbenimi omrežji?

Večkrat smo bili že priča slabši komunikaciji znamk na družbenih omrežjih. Podjetja se še niso popolnoma navadila, da so družbena omrežja pomemben kanal, preko katerega komunicirajo. Pomemben del oblikovanja kanala, pa je tudi upravljanje z občinstvom, ki se tam ustvarja.

In vsi vemo, da to lahko gre to tudi bolj ali manj narobe. Podajamo nekaj primerov slabših in boljših odzivov, da se kaj podobnega ne zgodi tudi vam.

Med bolj nerodnimi odzivi na dogajanje, na družbenih omrežjih, je Pringles, ob kar se je spotaknil tudi John Oliver v svoji epizodi na Last Week Tonight. 

Podjetje se sprva sploh ni odzvalo na temo, o kateri se je kar naenkrat začelo precej govoriti. Kako je videti preostalo telo njihovega lika z imenom Mr. P? Prav John Oliver je to vprašanje slučajno izpostavil v eni izmed svojih preteklih epizod. Ljudje so se na to odzvali in nastale so številne ilustracije.

Na koncu se je na dogajanje odzvala tudi znamka sama, ki je na svojem Twitter kanalu objavila lik v celotni podobi. Kaj so o liku menili njihovi sledilci, pa je razvidno iz komentarjev. 

John Oliver pa se je v isti epizodi obregnil tudi ob odgovor, ki ga je na vprašanje sledilca ponudil Pringles. Odgovor namreč jasno kaže, da sporočilo ni bilo prebrano in je bilo odgovorjeno s funkcijo kopiraj/prilepi, klasičnega in vnaprej pripravljenega odgovora. 

Kako se bolje odzvati?

Ko se začnejo okoli našega podjetja razvijati viralne teme, se moramo nanje čim hitreje odzvati. To lahko naredimo spretno, kot prikazujejo spodja podjetja, ki so ponudila personalizirane odgovore na uporabnikova vprašanja.

Seveda pa so lahko odgovori tudi humorno obarvani, kot prikazujeta spodnja primera.