o28
Communication partner
  • English
  • Domov
  • Corpo
  • Trening
  • Purple Monkey
  • Trajnostno poročanje
  • Blog
  • Kontakt
Izdelek-brez-naslova-7-1

»BRUTALNA ISKRENOST« IN KREATIVNI PROCES

Alenka Vidic Praprotnik May 14, 2021 Korporativno komuniciranje

Ta teden smo s Slovenskim društvom za odnose z javnostmi izpeljali 23. SKOJ. Občutki? Čudoviti. Navdušena sem bila nad vsebino, ki jo je uprava v tesnem sodelovanju s programskim odborom pripravljala dolgo časa. Vsak, ki se je kadarkoli lotil priprave konference, se zaveda koliko dela se skriva v ozadju, še posebej pa so se razmere spremenile zaradi dejstva, da imamo po več kot enem letu vsi dovolj dogodkov, ki se odvijajo na spletu. Poleg dela v ozadju in finančni podpori naše letne konference, smo sodelovali tudi vsebinsko – največkrat malo nezavidljiva pozicija zadnjega pogovora oziroma predavanja je tokrat pripadala režiserju Mitji Okornu. In edino, kar lahko rečem je: premalo časa sva imela. Mitja je sproščen profesionalec, ki je garal za svoje dosežke. Kar pa je seveda v nasprotju s prepričanjem mnogih, da je uspel čez noč. Kot bi rekel kolega: »Chop wood, carry water« – tisti, javnosti nevidni del, ki ga kontinuirano opravljamo vsak dan, pripelje do rezultatov in vesela sem bila, da je bil Mitja pri tem brutalno iskren. 

Kar nekaj vzporednic sva lahko potegnila med njegovo in našo stroko, neki temelji so seveda značilni za vse. Verjetno pa je mene osebno najbolj zanimal njegov kreativni proces, še posebej dva dela: gnetenje ideje in testiranje (čeprav vsi, ki ste poslušali najin pogovor, veste, da je namesto »gnetenja ideje« uporabljal drugačne izraze). 

  1. Gnetenje ideje (v primeru filmske industrije gre za oblikovanje končnega scenarija)

Ne boste verjeli, da je tudi ta del krepko povezan s kontinuiranim delom in brutalno iskrenostjo ekipe, ki ji zaupaš, da bo iskreno podala povratno informacijo. Največji del uspešnega filma je namreč scenarij, ki ga nekaj mesecev po več ur na dan, vsak dan, secira na prafaktorje in preoblikuje v končno obliko skupaj z ljudmi, ki ne bodo pazili na besede, ampak bo njihov cilj drugje: narediti želimo odličen film. To pa je tudi pomembna lekcija za komunikatorje, kjer se nam prevečkrat zgodi, da se zaljubimo v idejo in ne želimo slišati povratne informacije, ker bi ta pomenila velike spremembe, ki si jih ne želimo. Kaj je ključno? Idejo o projektu je potrebno secirati prej, pred lansiranjem, saj bodo povratne informacije s trga bistveno bolj bolele – finančno in čustveno. 

  1. Testiranje

Ko scenarij dobi končno obliko in film posnamejo, pride na vrsto montiranje, ko vsako različico postavijo pred manjšo publiko, da dobijo njihove vtise, ki jim omogočajo spremembe v zgodbi – včasih izrežejo celotne scene in tudi like. Vse je odvisno od gledalcev na testiranjih. In to je ponovno lekcija za nas – preden gremo v lansiranje, projekt pretestirajmo. Vem, da je pri mnogih to že standard, o katerem ne razmišljajo, ker je del procesa, a ta nasvet je za vse tiste, ki tega še ne delajo. 

5 nasvetov: kako začeti z znamčenjem sebe kot dobrega delodajalca? Perfekcionizem in produktivnost

Related Posts

1

Korporativno komuniciranje/

Kako se odzvati na povratne informacije strank?

Tradicionalno so tako mala kot velika podjetja pri ustvarjanju dobrega ugleda odvisna od mnenj in pripovedi svojih strank. Z vzponom družbenih medijev in hitrih komunikacijskih kanalov morajo biti blagovne znamke ves čas pozorne na gradnjo in ohranjanje svojega ugleda. Današnji potrošniki so že po naravi pravi raziskovalci, vsak njihov nakup je postal raziskovalna naloga za […]

LGBT

Korporativno komuniciranje/

Kakšen je pravi način, da LGBT+ delavcem pokažete, da je organizaciji mar za njih?

Veliko organizacij je začelo uvajati spremembe za spodbujanje raznolikosti kot podporo sodelavcem LGBT+ skupnosti. Vprašanje je, ali dosegajo rezultate tudi v resničnem svetu ali samo na papirju? Raziskava globalnega svetovnega podjetja Deloitte, ki vključuje 600 delavcev skupnosti LGBT+ iz celega sveta, ugotavlja da večina podjetij res dela spremembe na tem področju. Po besedah Deloitte, je […]

29.5.

Korporativno komuniciranje/

Trajnost: čemu je vključen tretji P – profit?

Se spomnite zapisa o ABC trajnosti? Govorili smo o 3 P-jih trajnosti: ljudje (people), planet, profit. Zakaj »profit«? Ker moramo biti realni. V sedanjem ekonomskem sistemu trajnostni način poslovanja ne bo zaživel, če ne bo izpolnjen tretji P – dobiček. V resnici je trajnost poslovna priložnost. Je lahko način za znižanje stroškov poslovanja in posledično […]

Recent Posts

  • Projekti: Rastemo z učenjem
  • Generacija Z na delovnem mestu: Kako se spopadajo s stresom in ohranjajo dobrobit?
  • Družbena omrežja: Vroči trendi, ki so oblikovali lansko leto
  • Kako prilagoditi delovno okolje za generacijo Z?
  • Generacija Z

Stegne 33
1000 Ljubljana, Slovenia

t: +386 40 666 647
m: info@o28.si

© o28 2025
Powered by WordPress • Themify WordPress Themes