“Storytelling” ali kako lahko povečate vrednost vaših besed?

Leta 2006 je ameriškega novinarja New York Timesa, Roba Walkerja, zanimala vrednost storytellinga. Izvedel je raziskavo: kupil je 200 drobnarij v povprečni vrednosti 1 dolarja. Plastično banano. Staro leseno kladivo. Plastični hotelski ključ od sobe. Ideja je, da predmeti niso imeli nobene večje vrednosti. Nato pa je kontaktiral 200 pisateljev in jih prosil za pomoč: vsak pisatelj naj napiše zgodbo o enem predmetu. Predmete je skupaj z njihovo zgodbo objavil na portalu eBay in čakal na rezultate: za izdelke je vse skupaj zapravil 197,00 dolarjev, na koncu pa jih prodal za skoraj 8.000,00 dolarjev. To je pribitek za več kot 6300%! In vse to zahvaljujoč zgodbam, ki so te sicer banalne predmete, spremenile v dragocene stvari.

To je le en izmed primerov, kako lahko storytelling poveča vrednost izdelka. 

Storytelling je močno orodje za prenos sporočil: je način, kako podati informacije občinstvu, da bo vaš prenos sporočila, kar se da najbolj uspešen.

Storytelling nam omogoča, da naše občinstvo aktivno doživi informacije, v nasprotju s pasivnim poslušanjem. Posledično dosegamo boljše rezultate pri motiviranju svojih zaposlenih in ekip, prodaji, podajanju informacij na sestankih, vodenju projektov ter nastopanju pred javnostjo.

Seveda je za uspešen storytelling potrebno poznati nekatere ”tips and tricks”. Teh pa se lahko podrobneje naučite pri nas, skozi naše komunikacijske treninge. Želite narediti spremembo in komunicirati bolj fokusirano in uspešno? Veste, kje nas najdete.