DELO NA DALJAVO: Socializacija v novih razmerah

V tokratnem zapisu se posvečamo socializaciji na sploh in socializaciji v “novih” razmerah, s katerimi se soočamo že skoraj eno leto.

Socializacija je vseživljenjski proces, v katerem se človek v interakciji z drugimi ljudmi umešča v družbeno okolje. Na različnih krajih in različnih situacijah oseba igra različne vloge ter prevzema in se uči vedenja, sprejemljivega glede na okoliščine. Kraj kjer se spoznamo z določeno vlogo, in soočimo s socializacijo pa je tudi služba oziroma naše delovno mesto. 

V vsakem podjetju začutimo vrednote, cilje in pravila okolja katera moramo sprejeti, da se lahko vključimo in sodelujemo kot ekipa. 

V “novi” sedanjosti se je moralo mnogo podjetji preseliti v virtualno okolje, zato je psihološko počutje delavcev še kako občutljivo. Posameznik znotraj organizacije se namreč sooča s težavami pri organizaciji delovnega dne, pomanjkanjem samodiscipline, zaupanja in odtujenostjo. Na ravni podjetij pa se pojavljajo težave pri ponovnem zagonu delovnega procesa, segregaciji delovne sile, nenadzorovanem širjenju govoric in nasprotujočih si informacij, kakovosti, inovativnosti, produktivnosti in nezadostni fleksibilnosti poslovanja. 

Poleg negotove situacije, ki vlada po celotnem svetu pa vodje v podjetjih opažajo, da sta velika dejavnika, ki vplivata na stres zaposlenih, odtujitev od sodelavcev in osamljenost.

Za vas smo tako pripravili nekaj nasvetov kako se zbližati v svojem podjetju, ne glede na “online” opravljanje službe. 

V življenju posameznika je socializacija in kvalitetni odnosi še kako pomembna vrednota, zato se moramo prav vsi, od vodji do sodelavcev, potruditi vzdrževati kakovostne odnose, pa čeprav “online”. Uporabite kakšnega izmed nasvetov za zbliževanje v podjetjih, in izkoristite izobraževalne in delovne time tudi za druženje.