DELO NA DALJAVO: Nasveti za boljšo organizacijo dela na daljavo

V seriji blogov smo do sedaj spoznali kaj je delo od doma, kakšne so lahko korist, in kako v novih razmerah izpeljati spletni razgovor za službo. V tokratnem blogu pa bomo odkrili nekaj nasvetov za boljšo organizacijo tovrstnega dela.

V času, ko svet pretresa epidemija, smo bili za varovanje splošnega zdravja, grobo rečeno primorani spremeniti svoje delovno okolje, svoj način dela. Pa vendar, bo kljub izboljšanju števila obolelih, veliko podjetji obdržalo tovrsten način dela, zato morajo res razviti dober sistem organizacije in načinov, kako spodbuditi in obdržati produktivnost, načine postavljanja in doseganja ciljev ter vzpostaviti dobro komunikacijo, čeprav se ekipa ne vidi vsak dan v živo.

Zato smo za vas pripravili nekaj nasvetov za boljšo organizacijo dela na daljavo, in kako naj delodajalec vodi svojo ekipo ter vzdržuje nivo dela na daljavo, kot da bi delo potekalo v pisarnah.

Nasveti za delodajalce:

  1. Delodajalec naj vodi svojo skupino

Vodje naj se sestanejo z zaposlenimi, da ugotovijo, kako je mogoče organizirati delo in zahteve oziroma delovne naloge opraviti na daljavo. 

Sledi :

  • Dogovor o količini dela na daljavo; bodisi poln delovni čas, bodisi v določenih dneh v tednu. 
  • Posvetitev o ustreznemu usposabljanju in zagotavljanju produktivnosti doma. 
  • V naprej določitev merljivih ciljev in pričakovanj glede uspešnosti.
  • Pogovor o svojih težavah in morebitnih izzivih virtualnega dela, nato sledi tudi načrt za reševanje tovrstnih vprašanj.
  1. Opremite zaposlene, da dosegajo uspeh, pa čeprav delajo od doma

Pomagajte zaposlenim, da vzpostavijo ustrezen delovni prostor, ki je ločen njihovega „domačega prostora“ in je primeren za učinkovito delo brez prekinitev.  Pozovite jih, naj ustvarijo zdrav delovni prostor – dobro svetlobo, udobno temperaturo, stoječo mizo, ergonomsko nastavljiv stol, računalniško tipkovnico in miško, primerno za njihove potrebe, telefonske slušalke itd. Določite skupni delovni čas, pavze, malice in ostale prekinitve.

  1. Osredotočite se na uspešnost in želene rezultate

Bodite jasni glede prednostnih nalog zaposlenih in se osredotočite na pričakovanja, naloge in odgovornosti. Delodajalci bi morali biti proaktivni pri redni komunikaciji med sodelavci in strankami, da ostanejo povezani in rešujejo težave, ko se pojavijo. Povabite in spodbujajte povratne informacije sodelavcev, vodstva in strank o tem, kako navidezna ureditev dela vpliva nanje.