o28
Communication partner
  • English
  • Domov
  • Corpo
  • Trening
  • Purple Monkey
  • Trajnostno poročanje
  • Blog
  • Kontakt
Slike-za-bloge-5

Kaj je bistvo vaše znamke?

Tina Roškar June 8, 2021 Korporativno komuniciranje

Danes je trg preplavljen s številnimi znamkami. Če želijo znamke ostati konkurenčne, se morajo med seboj razlikovati. Vendar pa za razlikovanje ni več dovolj, da ponudijo najboljše cene ali najučinkovitejše izdelke. Pri svojih potrošnikih morajo ustvariti pravi občutek, ki ga dosežejo s svojimi čustvenimi in osebnostno usmerjenimi kampanjami. 

Čeprav se za vsako organizacijo skriva veliko različnih značilnosti, se “bistvo znamke” nanaša na temeljno identiteto znamke. Nematerialni koncept je to, kar vas lahko najbolje loči od konkurentov. Nekatera podjetja so zelo profesionalna, tehnično podkovana in napredna. Spet druga pa se osredotočajo na to, da strankam ponudijo toplo in prijetno izkušnjo. Ko določite bistvo svoje znamke, lahko to bistvo uporabite kot “osnovno ničlo”, kot svojo severno zvezdo za preostanek oblikovanja strategije za ustvarjanje ugleda. Z mislijo na srce vašega podjetja je veliko lažje oblikovati logotipe, marketinške kampanje in slogane, ki nagovarjajo direktno vašo publiko.

Bistvo znamke Disney je čarobnost. 

Nekaj, kar pri otrocih radi občudujemo, je to, da nič ni nemogoče. Disney skuša omogočiti nemogoče. To je čarovnija; to je izguba občutka, da nas omejuje resnični svet. Walt Disney World in Walt Disney Land, sta verjetno najboljša primera te zavezanosti čarobnim izkušnjam. Tudi postavitev smetnjakov in mreža servisnih predorov sta zasnovana tako, da poskrbita, da smeti niso nekaj, kar ljudi odnese iz njihove čarobne izkušnje.

Bistvo znamke Coca Cola je deljenje in sreča. 

Coca-Cola se je vedno postavljala, kot del srečne izkušnje porabnika. Medtem ko se drugi poskušajo osredotočiti na osvežitev in zadovoljstvo, je bistvo blagovne znamke Coca-Cole v tem, da postane del pozitivnih izkušenj v življenju.

Bistvo znamke Apple je “razmišljaj drugače”. 

Pa tudi preprostost. Ljudje v podjetju razmišljajo drugače, zato da olajšajo življenje svojim strankam, s tem, ko jim omogočajo dostop do najnovejše tehnologije. Preprost opis tega, kaj stranka čuti, ko sodeluje z Apple izdelki, je – “ta znamka zagotavlja, da dobim dostop do najnovejše tehnologije, saj je ta lahko tudi enostavna za uporabo”.

Kaj pa je bistvo vaše znamke? Če še ne veste, je čas, da to ugotovite.

PRVI KORAKI K TRAJNOSTI Osebna znamka ali »Kaj imamo skupnega s klanom Kardashian, D. Trumpom in J. Bezosom?«

Related Posts

1

Korporativno komuniciranje/

Kako se odzvati na povratne informacije strank?

Tradicionalno so tako mala kot velika podjetja pri ustvarjanju dobrega ugleda odvisna od mnenj in pripovedi svojih strank. Z vzponom družbenih medijev in hitrih komunikacijskih kanalov morajo biti blagovne znamke ves čas pozorne na gradnjo in ohranjanje svojega ugleda. Današnji potrošniki so že po naravi pravi raziskovalci, vsak njihov nakup je postal raziskovalna naloga za […]

LGBT

Korporativno komuniciranje/

Kakšen je pravi način, da LGBT+ delavcem pokažete, da je organizaciji mar za njih?

Veliko organizacij je začelo uvajati spremembe za spodbujanje raznolikosti kot podporo sodelavcem LGBT+ skupnosti. Vprašanje je, ali dosegajo rezultate tudi v resničnem svetu ali samo na papirju? Raziskava globalnega svetovnega podjetja Deloitte, ki vključuje 600 delavcev skupnosti LGBT+ iz celega sveta, ugotavlja da večina podjetij res dela spremembe na tem področju. Po besedah Deloitte, je […]

29.5.

Korporativno komuniciranje/

Trajnost: čemu je vključen tretji P – profit?

Se spomnite zapisa o ABC trajnosti? Govorili smo o 3 P-jih trajnosti: ljudje (people), planet, profit. Zakaj »profit«? Ker moramo biti realni. V sedanjem ekonomskem sistemu trajnostni način poslovanja ne bo zaživel, če ne bo izpolnjen tretji P – dobiček. V resnici je trajnost poslovna priložnost. Je lahko način za znižanje stroškov poslovanja in posledično […]

Recent Posts

  • Projekti: Rastemo z učenjem
  • Generacija Z na delovnem mestu: Kako se spopadajo s stresom in ohranjajo dobrobit?
  • Družbena omrežja: Vroči trendi, ki so oblikovali lansko leto
  • Kako prilagoditi delovno okolje za generacijo Z?
  • Generacija Z

Stegne 33
1000 Ljubljana, Slovenia

t: +386 40 666 647
m: info@o28.si

© o28 2025
Powered by WordPress • Themify WordPress Themes