o28
Communication partner
  • English
  • Domov
  • Corpo
  • Trening
  • Purple Monkey
  • Trajnostno poročanje
  • Blog
  • Kontakt
Slike-za-bloge-6

Osebna znamka ali »Kaj imamo skupnega s klanom Kardashian, D. Trumpom in J. Bezosom?«

Alenka Vidic Praprotnik June 11, 2021 Korporativno komuniciranje

Na primer, da z izjemo klasičnih človeških značilnosti, kot sta dve nogi, glava na vratu, dve roki, nos in usta, na prvi pogled ne bi rekli, da bi lahko poiskali hitre skupne točke. Vendar imamo tako mi kot oni osebno znamko. Ja, vsak od nas jo ima in ne, ni rezervirana za slavne osebe. Ko govorimo o osebnih znamkah, jih največkrat povezujemo z zvezdami iz filmskega, glasbenega ali umetniškega sveta, pa tudi politike mečemo v ta koš. Vendar so tudi za nas oziroma naše osebne znamke, tako pomembne za podjetje in posel kot znamke, ki jih pomagamo tvoriti s premišljenimi in začrtanimi marketinškimi strategijami. Smo gradnik, ki ga ne smemo zanemariti.

Znamka vodilnih in drugih talentiranih posameznikov neposredno vpliva na uspeh organizacije. Pomislite denimo na pokojnega Steva Jobsa – on je bil tisti, ki je dal (in dosledno delal korake v tej smeri) obljubo, da bodo kupci z nakupom Applovih izdelkov dobili vrhunski izdelek. On je bil tisti, ki je znal na trgu ustvariti takšno pričakovanje, ki je ljudi postavilo v vrste pred trgovino. Ko je 24. avgusta 2011 Jobs napovedal svoj odstop z mesta generalnega direktorja, so delnice Appla tistega dne padle za skoraj 3 odstotke, kar je enako približno 10 milijardam dolarjev vrednosti podjetja. Zakaj? Krivo je bilo pomanjkanje zaupanja, da bo Apple nadaljeval enako uspešno, kot pod njegovim vodstvom.

Človeški obraz podjetja daje torej trgu pomembne signale, kaj lahko pričakuje od podjetja, organizacije. Nastalo je že veliko raziskav, kjer dokazujejo, da je ugled direktorja velikokrat odločilni faktor pri tem ali bodo deležniki vložili denar v podjetje, ali bodo ohranili zaupanje, ko cena delnice pada oziroma stagnira, ali bodo priporočili podjetje kot dobrega zaposlovalca. Seveda pa obrazi podjetja niso samo direktorji.  

** daljši komentar na to temo si lahko preberete v 2. številki revije Super znamka.

Kaj je bistvo vaše znamke? “Storytelling” ali kako lahko povečate vrednost vaših besed?

Related Posts

1

Korporativno komuniciranje/

Kako se odzvati na povratne informacije strank?

Tradicionalno so tako mala kot velika podjetja pri ustvarjanju dobrega ugleda odvisna od mnenj in pripovedi svojih strank. Z vzponom družbenih medijev in hitrih komunikacijskih kanalov morajo biti blagovne znamke ves čas pozorne na gradnjo in ohranjanje svojega ugleda. Današnji potrošniki so že po naravi pravi raziskovalci, vsak njihov nakup je postal raziskovalna naloga za […]

LGBT

Korporativno komuniciranje/

Kakšen je pravi način, da LGBT+ delavcem pokažete, da je organizaciji mar za njih?

Veliko organizacij je začelo uvajati spremembe za spodbujanje raznolikosti kot podporo sodelavcem LGBT+ skupnosti. Vprašanje je, ali dosegajo rezultate tudi v resničnem svetu ali samo na papirju? Raziskava globalnega svetovnega podjetja Deloitte, ki vključuje 600 delavcev skupnosti LGBT+ iz celega sveta, ugotavlja da večina podjetij res dela spremembe na tem področju. Po besedah Deloitte, je […]

29.5.

Korporativno komuniciranje/

Trajnost: čemu je vključen tretji P – profit?

Se spomnite zapisa o ABC trajnosti? Govorili smo o 3 P-jih trajnosti: ljudje (people), planet, profit. Zakaj »profit«? Ker moramo biti realni. V sedanjem ekonomskem sistemu trajnostni način poslovanja ne bo zaživel, če ne bo izpolnjen tretji P – dobiček. V resnici je trajnost poslovna priložnost. Je lahko način za znižanje stroškov poslovanja in posledično […]

Recent Posts

  • Projekti: Rastemo z učenjem
  • Generacija Z na delovnem mestu: Kako se spopadajo s stresom in ohranjajo dobrobit?
  • Družbena omrežja: Vroči trendi, ki so oblikovali lansko leto
  • Kako prilagoditi delovno okolje za generacijo Z?
  • Generacija Z

Stegne 33
1000 Ljubljana, Slovenia

t: +386 40 666 647
m: info@o28.si

© o28 2025
Powered by WordPress • Themify WordPress Themes