o28
Communication partner
  • English
  • Domov
  • Corpo
  • Trening
  • Purple Monkey
  • Trajnostno poročanje
  • Blog
  • Kontakt
Slike-za-bloge-9

BESEDE, KI DELUJEJO

Alenka Vidic Praprotnik June 18, 2021 Korporativno komuniciranje

»Ni pomembno to, kar rečete, ampak to, kar ljudje slišijo« – in potem smo komunikatorji vrgli puško v koruzo in odšli na morje, ker takih zadev ne bomo poslušali. 

Ali pač? V naših diskusijah smo se že večkrat dotaknili takih ter podobnih izjav/citatov in seveda se strinjamo, da je vsebina ključ in tukaj ne gre za »kura ali jajce« dilemo. Se pa strinjamo, da je naše sporočilo lahko fantastično, a človek na drugi strani ga bo slišal in dešifriral skozi prizmo njegovih občutkov, počutja, motivacij, vrednot in obstoječih prepričanj. 

Zato je temelj komunikacijskih dejavnosti: razumevanje  naših ciljnih javnosti. Ena od bolečin, ki jo vedno znova naslavljam, pa je po moji oceni prevečkrat popolnoma spregledana raba pravih besed pri nastopanju v javnosti. Še vedno prevečkrat poslušamo strokovnjake, ki se prav trudijo, da uporabljajo tujke in strokovne termine, tudi ko publika ni strokovna skupnost, metafore, ki jih javnost ne pozna in podobno.

Morda samo dva drobna nasveta:

  • Komunikacija naj ne bo elitistična, ampak funkcionalna. Končni cilj komunikacije je prepričati ljudi in jezik je pri tem samo orodje. Zmaguje demokratični jezik povprečnega človeka in ne visoka stara grščina. Če torej hočete doseči ljudi, potem morate znati govoriti njihov jezik.
  • Strokovnjaki za jezik bodo vedno znova poudarjali, da bi v prepričevanju večkrat zmagali, če bi znali uporabiti prave besede, metafore in okvire. Seveda moram takoj dodati opozorilo: jezik je neverjetno pomemben, a ne more delati čudežev.
“Storytelling” ali kako lahko povečate vrednost vaših besed? Kako “ujeti” pravi trenutek?

Related Posts

1

Korporativno komuniciranje/

Kako se odzvati na povratne informacije strank?

Tradicionalno so tako mala kot velika podjetja pri ustvarjanju dobrega ugleda odvisna od mnenj in pripovedi svojih strank. Z vzponom družbenih medijev in hitrih komunikacijskih kanalov morajo biti blagovne znamke ves čas pozorne na gradnjo in ohranjanje svojega ugleda. Današnji potrošniki so že po naravi pravi raziskovalci, vsak njihov nakup je postal raziskovalna naloga za […]

LGBT

Korporativno komuniciranje/

Kakšen je pravi način, da LGBT+ delavcem pokažete, da je organizaciji mar za njih?

Veliko organizacij je začelo uvajati spremembe za spodbujanje raznolikosti kot podporo sodelavcem LGBT+ skupnosti. Vprašanje je, ali dosegajo rezultate tudi v resničnem svetu ali samo na papirju? Raziskava globalnega svetovnega podjetja Deloitte, ki vključuje 600 delavcev skupnosti LGBT+ iz celega sveta, ugotavlja da večina podjetij res dela spremembe na tem področju. Po besedah Deloitte, je […]

29.5.

Korporativno komuniciranje/

Trajnost: čemu je vključen tretji P – profit?

Se spomnite zapisa o ABC trajnosti? Govorili smo o 3 P-jih trajnosti: ljudje (people), planet, profit. Zakaj »profit«? Ker moramo biti realni. V sedanjem ekonomskem sistemu trajnostni način poslovanja ne bo zaživel, če ne bo izpolnjen tretji P – dobiček. V resnici je trajnost poslovna priložnost. Je lahko način za znižanje stroškov poslovanja in posledično […]

Recent Posts

  • Projekti: Rastemo z učenjem
  • Generacija Z na delovnem mestu: Kako se spopadajo s stresom in ohranjajo dobrobit?
  • Družbena omrežja: Vroči trendi, ki so oblikovali lansko leto
  • Kako prilagoditi delovno okolje za generacijo Z?
  • Generacija Z

Stegne 33
1000 Ljubljana, Slovenia

t: +386 40 666 647
m: info@o28.si

© o28 2025
Powered by WordPress • Themify WordPress Themes