o28
Communication partner
  • English
  • Domov
  • Corpo
  • Trening
  • Purple Monkey
  • Trajnostno poročanje
  • Blog
  • Kontakt
anja-blog

Se tudi vi soočate s stresom ob vrnitvi na delo?

Anja Škabar August 17, 2021 Korporativno komuniciranje

Počitniške dneve ali dela proste dneve si zaslužimo, jih potrebujemo ter jih premišljeno uporabljamo. V enem izmed prejšnjih blogov smo se že ukvarjali s tematiko počitnic oziroma dopusta in njegovega pomena za modernega aktivnega človeka (glejte blog: Zakaj so počitnice še kako priporočljive?).

Ni čudno, da se včasih počutimo žalostni, ko se zaključi naš zasluženi odmor, pa naj gre za dopust, podaljšan vikend ali pa le prosti dan zase. Včasih pa se zgodi, da je naša žalost bolj podobna hudemu strahu in sprašujemo se, ali se problem »skriva« v naše delu. To se nam lahko zgodi predvsem po daljših dopustih, kot so tisti letni med poletnimi počitnicami. Takrat je pametno, da se na delo pripravimo in ozavestimo morebitne probleme, ki pa so lahko le posledica treme in pomanjkanja treninga nastopanja, obvladovanja treme ter podajanja informacij in sodelovanja v ekipah. 

V vsakem primeru se moramo na prihod nazaj na delo pripraviti. Morda si vzamemo dan, dva, da se pripravimo na delovne obveznosti in da pridemo na tekoče z obveznostmi.

Ena izmed takih obveznosti so tudi ponovni sestanki, ki kar malce zamrejo med poletnim časom, seveda zaradi večjega koriščenja vseh zasluženih dopustov. A sestanki niso le dogodki ali pa obveza, kjer se nekaj dogovorimo ali pa le preverimo tekoče stanje na projektih. Sestanki so priložnosti, da zasijete in izkoristite svoj polni potencial pri delu. 

Zato se je pomembno zavedati, da lahko vodenje sestankov, prezentiranje, pogajanja in telesno govorico, ki vse to spremlja, tudi ozavestimo in natreniramo. Prav te priložnosti so sestavni del sestankov, ki jih je potrebno izkoristiti ter jih strenirati.

Tako se lahko naučite tehnike obvladovanja in pomena telesne govorice,  hitrejše in bolj učinkovito podajate informacije, motivirate in prepričate svoje občinstvo ali sodelavce ter s pomočjo besed in slik pritegnete svoje poslušalce ter zadržite pozornost.

Kot smo že omenili v enem izmed prejšnjih blogov (glejte blog: ”Storytelling?” ali kako lahko povečate vrednost vaših besed) je ena izmed tehnik učinkovitega podajanja informacij, storytelling. Prav tako ne smemo pozabiti na že omenjeno govorico telesa, sestavljanje in vodenje prezentacij ter marsikaj drugega. Vse to pa se lahko, tako pred počitnicami, po počitnicah in tudi vmes, naučite pri nas.

Želimo Vam lep prihod nazaj na delo in uspešno jesen!

OLIMPIJSKE IGRE, TRAJNOST in DRUŽBENA ODGOVORNOST Korporativna, potrošniška ali znamka delodajalca?

Related Posts

1

Korporativno komuniciranje/

Kako se odzvati na povratne informacije strank?

Tradicionalno so tako mala kot velika podjetja pri ustvarjanju dobrega ugleda odvisna od mnenj in pripovedi svojih strank. Z vzponom družbenih medijev in hitrih komunikacijskih kanalov morajo biti blagovne znamke ves čas pozorne na gradnjo in ohranjanje svojega ugleda. Današnji potrošniki so že po naravi pravi raziskovalci, vsak njihov nakup je postal raziskovalna naloga za […]

LGBT

Korporativno komuniciranje/

Kakšen je pravi način, da LGBT+ delavcem pokažete, da je organizaciji mar za njih?

Veliko organizacij je začelo uvajati spremembe za spodbujanje raznolikosti kot podporo sodelavcem LGBT+ skupnosti. Vprašanje je, ali dosegajo rezultate tudi v resničnem svetu ali samo na papirju? Raziskava globalnega svetovnega podjetja Deloitte, ki vključuje 600 delavcev skupnosti LGBT+ iz celega sveta, ugotavlja da večina podjetij res dela spremembe na tem področju. Po besedah Deloitte, je […]

29.5.

Korporativno komuniciranje/

Trajnost: čemu je vključen tretji P – profit?

Se spomnite zapisa o ABC trajnosti? Govorili smo o 3 P-jih trajnosti: ljudje (people), planet, profit. Zakaj »profit«? Ker moramo biti realni. V sedanjem ekonomskem sistemu trajnostni način poslovanja ne bo zaživel, če ne bo izpolnjen tretji P – dobiček. V resnici je trajnost poslovna priložnost. Je lahko način za znižanje stroškov poslovanja in posledično […]

Recent Posts

  • Projekti: Rastemo z učenjem
  • Generacija Z na delovnem mestu: Kako se spopadajo s stresom in ohranjajo dobrobit?
  • Družbena omrežja: Vroči trendi, ki so oblikovali lansko leto
  • Kako prilagoditi delovno okolje za generacijo Z?
  • Generacija Z

Stegne 33
1000 Ljubljana, Slovenia

t: +386 40 666 647
m: info@o28.si

© o28 2025
Powered by WordPress • Themify WordPress Themes