o28
Communication partner
  • English
  • Domov
  • Corpo
  • Trening
  • Purple Monkey
  • Trajnostno poročanje
  • Blog
  • Kontakt
Slike-za-bloge-26-1

KAKO S POMOČJO PRAZNIKA USTVARITI USPEŠNO KAMPANJO

admin October 29, 2021 Korporativno komuniciranje

Komaj smo končali s poletnimi počitnicami in je tukaj že praznik, ki v mnogih ljudeh vzbudi veselje, radost ter jim predstavlja vstopnico v jesenski čas. Noč čarovnic (ang. Halloween) je praznik, ki se praznuje predvsem v angleško govorečem svetu, kljub temu pa iz leta v leto, postaja popularen tudi drugje. Je praznik, ko se ljudje oblačijo v kostume (po navadi strašljive) in hodijo od hiše do hiše, kjer prosijo za “trick or treat”. 

Ali ste vedeli, da obstaja povezava med praznikom noč čarovnic in poslovnim svetom, ravno v izrazu “trick or treat”? V poslu pogosto ne gre vse po načrtu, zato je potrebno uporabiti določen trik (ang. trick), ki nam pripomore k uspešnejši izvedbi določene zadolžitve. Pri uresničitvi le-te pa nam stojijo ob strani vsi možni priboljški (ang. treat), ki nas privedejo do uspeha – od ljudi, s katerimi sodelujemo, do doseženega cilja, ki smo si ga zadali.

Kako pa lahko praznik, ki je na videz nepomemben v poslovnem svetu, postane prednost? V tokratnem blogu smo za vas pripravili primere uspešnih kampanj, ki so s pomočjo noč čarovnic, ustvarili uspešno kampanjo.

  1. BURGER KING: #ScaryClownNight

Burger King je v letu 2017 pripravil kampanjo #ScaryClownNight. Pripravili so kratek videoposnetek, kjer fant na kolesu beži pred skupino klovnov, eden izmed njih pa je vprašljivo podoben Ronaldu McDonaldu … Kampanja je posledično ponovno zanetila dolgoleten prepir s tekmecem hitre prehrane McDonald’s, saj je strankam ponudila zatočišče v njihovih restavracijah pred konkurentom – klovnom. Uspešna je bila pri prenosu zaupanja in privabljanju strank v njihove restavracije.

  1. M&M: “Millie & Max: A Ghost Story”

Vsi poznamo slavno sladkarijo M&M, ki že leta navdušuje na trgu. Leta 2017 pa se je zapisala tudi med najuspešnejše kampanje za noč čarovnic, ko so na vseh svojih platformah na družbenem omrežju, pripravili interaktivno zgodbo Millie in Maxa. Sedem poglavij 30-sekundnih animiranih videoposnetkov je ohranilo zgodbo in uporabnikom omogočilo, da glasujejo za eno od dveh možnosti, med katerima lahko izbirajo, kaj se bo zgodilo z glavnim likom. Grozljivi preobrati in ​​srhljiv ambient so več tednov pred praznikom ohranjali napetost ter pričakovanje ljudi, zaradi česar je bila ta kampanja izjemno uspešna.

  1. NIKE: “Halloween” čevlji

Praznika kot je noč čarovnic, ne uporabljajo le podjetja, ki so povezana s hrano. Temveč tudi v modni industriji. Letos je Nike zopet okužil ljudi vseh starosti z novimi čevlji, izdanimi posebej za sezono. Uporabili so slog Nike Dunk Low, ki je črne, smetana barve in oranžne (kar so barve, ki predstavljajo noč čarovnic), s prekrivnim sijajem v temi, osvetljenim zunanjim podplatom in grozljivim vzorcem pajka na notranjem podplatu. Za ljubitelje Nike – a je izdelek oglaševalska akcija, ki na spletu vzbuja toliko pričakovanj, hrupa in neskončnih pregledov razpakiranja. To je dober primer izdelka, ki je prepleten z blagovno znamko, da bo skoraj vsaka nova izdaja zagotovo vzbudila zanimanje. Noč čarovnic? To je samo izgovor.

  1. DIOR – “Halloween makeup”

Noč čarovnic pa ni namenjena le otrokom, ki se oblačijo v kostume in hodijo od vrat do vrat. To je dokazala tudi blagovna znamka Dior, ki je s svojim “Halloween makeup” videzom v letu 2017 spregovorila povsem novemu občinstvu z vsebino, ki govori njihov jezik. V sodelovanju s slavno Bello Hadid je Dior delil videoposnetek o ličenju “how to”, ki je bil promoviran na družbenih omrežjih pod oznako #DiorMakeupHalloween.

  1. Citypark in Promotiva k ustvarjanju na daljavo

Citypark in agencija Promotiva sta skupaj ustvarila čarobne pakete, ki je omogočila mladim družinam, da v času noč čarovnic likovno ustvarjajo kar od doma! V Cityparku so vsako leto v tem času organizirali likovne delavnice za vse obiskovalce. Lansko leto pa zaradi celotne situacije v zvezi s COVID-19, so to prenesli na daljavo. Citypark je med drugim tudi organiziral družabno igro na družbenih omrežjih, kjer je zmagovalec prejel čarobni paket, ki je vseboval zavitek s tematsko zgodbo in nagovorom čarovnice, ‘čudežni napitek’ Oraketa, navodila ter ves potrebni material za izdelavo čarovniških kap doma. Celotna kampanja je dobila veliko pohval in všečkov.

Vse te kampanje so bile uspešne, saj so dobro vključile praznično tematiko v svoj produkt. Ko razmišljate o svoji naslednji kampanji, si oglejte te primere, bodite kreativni in si pustite prostor za uresničitev le-te.

Ne bojte se razmišljati o “nenavadnih” idejah, saj te lahko pogosto vplivajo zelo pozitivno na potrošnika. Sedaj pa veselo na delo in srečno pri ustvarjanju!

Kako ostati “zdrav” kljub zasedenemu življenjskem slogu? POMEMBNOST MENTORSTVA

Related Posts

1

Korporativno komuniciranje/

Kako se odzvati na povratne informacije strank?

Tradicionalno so tako mala kot velika podjetja pri ustvarjanju dobrega ugleda odvisna od mnenj in pripovedi svojih strank. Z vzponom družbenih medijev in hitrih komunikacijskih kanalov morajo biti blagovne znamke ves čas pozorne na gradnjo in ohranjanje svojega ugleda. Današnji potrošniki so že po naravi pravi raziskovalci, vsak njihov nakup je postal raziskovalna naloga za […]

LGBT

Korporativno komuniciranje/

Kakšen je pravi način, da LGBT+ delavcem pokažete, da je organizaciji mar za njih?

Veliko organizacij je začelo uvajati spremembe za spodbujanje raznolikosti kot podporo sodelavcem LGBT+ skupnosti. Vprašanje je, ali dosegajo rezultate tudi v resničnem svetu ali samo na papirju? Raziskava globalnega svetovnega podjetja Deloitte, ki vključuje 600 delavcev skupnosti LGBT+ iz celega sveta, ugotavlja da večina podjetij res dela spremembe na tem področju. Po besedah Deloitte, je […]

29.5.

Korporativno komuniciranje/

Trajnost: čemu je vključen tretji P – profit?

Se spomnite zapisa o ABC trajnosti? Govorili smo o 3 P-jih trajnosti: ljudje (people), planet, profit. Zakaj »profit«? Ker moramo biti realni. V sedanjem ekonomskem sistemu trajnostni način poslovanja ne bo zaživel, če ne bo izpolnjen tretji P – dobiček. V resnici je trajnost poslovna priložnost. Je lahko način za znižanje stroškov poslovanja in posledično […]

Recent Posts

  • Projekti: Rastemo z učenjem
  • Generacija Z na delovnem mestu: Kako se spopadajo s stresom in ohranjajo dobrobit?
  • Družbena omrežja: Vroči trendi, ki so oblikovali lansko leto
  • Kako prilagoditi delovno okolje za generacijo Z?
  • Generacija Z

Stegne 33
1000 Ljubljana, Slovenia

t: +386 40 666 647
m: info@o28.si

© o28 2025
Powered by WordPress • Themify WordPress Themes