o28
Communication partner
  • English
  • Domov
  • Corpo
  • Trening
  • Purple Monkey
  • Trajnostno poročanje
  • Blog
  • Kontakt
Entrepreneurship Skills for Growth-Orientated Businesses (1)

1. DEL: KAKO POVEDATI

admin September 22, 2020 Korporativno komuniciranje

Znanje o pogajanju lahko sklene ali prekine vaš prihodnji posel. In to ni nujno zapletena znanost. V naslednjih blogih bomo predstavili nekaj koristnih nasvetov in navodil za izboljšanje pogajalskih veščin. Torej, če se nadejate prihajajočega pospeševanja prodaje, predstavitev, pogajanj o poslovnih dogovorih, ali le morebitno povišanje plače, vam bodo ti nasveti pomagali izboljšati pogajalske sposobnosti in vam pomagali pri sklenitvi dogovora.

Začnimo na začetku, torej z definicijo. “Pogajanje je razprava, katere cilj je doseči dogovor.” Je iskanje rešitev za sodelovanje s sporočanjem vaših potreb in interesov. In vaš cilj pri vseh pogajanjih je opaziti in pridobiti čim več informacij, da boste lahko učinkovito komunicirali / se pogajali.

Zato je pozornost najpomembnejša veščina. Je osnova za vsak naslednji korak, zato jo moramo obvladati kot prvo. In najboljši način, da boste postali pozorni, je obvladovanje aktivnega poslušanja. Ljudje želijo biti razumljeni in sprejeti in ko poslušate njihove zahteve in občutja, se pomirijo, postanejo manj obrambni in so bolj odprti za mnenja drugih. Poslušanje je najbolj dejavna stvar, ki jo lahko naredite. Torej, vadite, vadite in vadite.

Najprej bomo razpravljali o zelo subtilnem in pogosto pozabljenem, a zelo pomembnem pri vsaki komunikaciji; ton glasu. Najmočnejše orodje katere koli besedne komunikacije je pravzaprav vaš glas. Če želite to predstaviti na bolj praktičen način, si zapomnite pravilo: 7-38-55:

Tukaj vidite, da je glas res pomemben, saj je skoraj polovica tega, kar “rečete”. Priporočamo, da uporabite pomirjujoč in sproščujoč ali igriv in lahkoten glas.

  • Ko uporabljate razigrani glas, so ljudje nagnjeni k pozitivnemu razpoloženju, hitreje razmišljajo in bolj verjetno sodelujejo in rešujejo težave (namesto da bi se borili in se upirali). Prav tako se ne pozabite nasmejati 🙂.
  • Če resnično želite umiriti situacijo in se prepričati, da ste v redu in ste pripravljeni rešiti zaznani konflikt, uporabite mirni glas. Kajti, ko glas umirite, ustvarite vtis, obvladovanja situacije. Če govorite počasi in jasno, posredujete idejo: jaz imam nadzor.

Zdaj, ko veste, da 55 % vašega sporočila prihaja iz tona glasu, bodite nanj še posebej pozorni. V vsakem pogajanju ne pozabite:

Tretji segment: spretnosti podjetništva za podjetja, usmerjena v rast 2. DEL: ZRCALJENJE

Related Posts

1

Korporativno komuniciranje/

Kako se odzvati na povratne informacije strank?

Tradicionalno so tako mala kot velika podjetja pri ustvarjanju dobrega ugleda odvisna od mnenj in pripovedi svojih strank. Z vzponom družbenih medijev in hitrih komunikacijskih kanalov morajo biti blagovne znamke ves čas pozorne na gradnjo in ohranjanje svojega ugleda. Današnji potrošniki so že po naravi pravi raziskovalci, vsak njihov nakup je postal raziskovalna naloga za […]

LGBT

Korporativno komuniciranje/

Kakšen je pravi način, da LGBT+ delavcem pokažete, da je organizaciji mar za njih?

Veliko organizacij je začelo uvajati spremembe za spodbujanje raznolikosti kot podporo sodelavcem LGBT+ skupnosti. Vprašanje je, ali dosegajo rezultate tudi v resničnem svetu ali samo na papirju? Raziskava globalnega svetovnega podjetja Deloitte, ki vključuje 600 delavcev skupnosti LGBT+ iz celega sveta, ugotavlja da večina podjetij res dela spremembe na tem področju. Po besedah Deloitte, je […]

29.5.

Korporativno komuniciranje/

Trajnost: čemu je vključen tretji P – profit?

Se spomnite zapisa o ABC trajnosti? Govorili smo o 3 P-jih trajnosti: ljudje (people), planet, profit. Zakaj »profit«? Ker moramo biti realni. V sedanjem ekonomskem sistemu trajnostni način poslovanja ne bo zaživel, če ne bo izpolnjen tretji P – dobiček. V resnici je trajnost poslovna priložnost. Je lahko način za znižanje stroškov poslovanja in posledično […]

Recent Posts

  • Projekti: Rastemo z učenjem
  • Generacija Z na delovnem mestu: Kako se spopadajo s stresom in ohranjajo dobrobit?
  • Družbena omrežja: Vroči trendi, ki so oblikovali lansko leto
  • Kako prilagoditi delovno okolje za generacijo Z?
  • Generacija Z

Stegne 33
1000 Ljubljana, Slovenia

t: +386 40 666 647
m: info@o28.si

© o28 2025
Powered by WordPress • Themify WordPress Themes