o28
Communication partner
  • English
  • Domov
  • Corpo
  • Trening
  • Purple Monkey
  • Trajnostno poročanje
  • Blog
  • Kontakt

Osebno znamčenje za ženske

Tjaša Bobič October 26, 2022 Korporativno komuniciranje

Osebna blagovna znamka je proces ustvarjanja identitete blagovne znamke za osebo ali podjetje. Osebno znamčenje pa je to, kako svojo blagovno znamko in njene vrednote predstavite svetu in zagotovite, da vaša ciljna publika ve, kdo ste, za kaj se zavzemate in zakaj je vredno izbrati vas pred konkurenti.

V poslovnem svetu torej ni dovolj, da imate le dobro strokovno znanje, ampak morate tudi poskrbeti, da si vas ljudje zapomnijo kot značaj. Osebna blagovna znamka je odlično orodje za dosego tega, vendar kaj ta pomeni v poslovnem svetu žensk? Zlasti ženskam lahko močna osebna blagovna znamka odpre vrata novim poslovnim in kariernim priložnostim.

Vprašanje osebnega znamčenja ostaja bolj aktualno za ženske podjetnice, saj se morajo kot ženske še vedno samoopredeljevati v svetu spolnih stereotipov in vrzeli v vodenju.

Tradicionalna pričakovanja glede spola in drugi izzivi s katerimi se danes srečujejo ženske, vplivajo na dva elementa gradnje njihove blagovne znamke: 

  • Zunanjost: kodeks oblačenja, način govora, samopredstavitev. 
  • Notranje: samozaznavanje, vizija prihodnosti, samoidentifikacija 

Ženska lahko vpliva in popravi oba elementa, če razume, zakaj je njena znamka dragocena in kako to sporočilo posredovati svetu.

Verjetno veste, da je veliko manj žensk na vodstvenih položajih in da gre veliko manj sredstev za startup-e in podjetja, ki jih vodijo ženske. To sta glavna dva razloga, zakaj morate kot ženska na vodstvenem položaju ustvariti neverjetno osebno znamko. Vendar je to ravno za ženske veliko težje, že po sami naravi. Nobenega dvoma ni, da je te težave v veliki meri mogoče pripisati družbenim stereotipom in neenakemu obravnavanju žensk na delovnem mestu.Te stvari se počasi spreminjajo, a do tja je še dolga pot. Kot rečeno, ženske lahko in tudi pomagajo pospešiti te spremembe tako, da gredo v nasprotju z normami in pokažejo svoje neverjetne sposobnosti, talente in dosežke. Zato se je potrebno začeti zavedati, da osebna blagovna znamka ni dodatek, ki ga je lepo imeti, ampak je vaša obleka, ki jo morate imeti v svoji garderobi.

4 glavni razlogi, zakaj moški blestijo, ženske pa imajo težave, ko pride do osebnega znamčenja:

  1. Pozornost (vidnost) vs. Neprijetnemu sramu

Ko vprašamo moškega, naj navede tri trenutke v svoji karieri, na katere je ponosen, jih bo brez oklevanja navedel, moški so bolj nagnjeni k temu, da o svojih dosežkih govorijo v javnosti. Postavljanje popolnoma enakega vprašanja ženski, se bo končalo z drugačnim odgovorom. Ženske imajo običajno višje standarde glede ravni dosežkov, za katere menijo, da opravičujejo javno izpostavljanje ali govorjenje o njih. 

  1. Mi vs. Jaz

Ženske rade uporabljajo besedo ‘mi’: “Kot ekipa smo skupaj dosegli..”Biti ob pravem času, na pravem mestu..”.V skupinskem prizadevanju”.itd. Medtem ko se zdi, da moškim bolj ustreza beseda ‘jaz’, ki poudarja lastna prizadevanja.

  1. Všečnost vs. Uspeh

Kot kažejo raziskave, ženske dojemajo všečnost in uspeh kot nasprotje, ki preprosto ne gresta z roko v roki. Medtem, ko pri moških raziskave kažejo ravno obratno. Oni vidijo všečnost kot del uspeha in ne nasprotje.

  1. V središču vs. V zaodrju

Ženske so na splošno boljše pri mreženju, novih spoznanstev in sklepanju prijateljstev. Mreženje je del njihove narave, zato so velikokrat označene kot tiste, ki jim uspe samo zaradi poznanstev in “dobrih” odnosov. 

Zgornje 4 točke so primeri, kako se osebno znamčenje razlikuje glede na spol. Naj vam bodo v oporo, ko stopite na pot osebnega znamčenja. Najboljše je, da izkoristite prednosti obeh nasprotij in jih združite v uspešno celoto. 

Drage podjetnice in poslovne ženske: zmorete veliko več, kot si same lahko mislite. In prav osebno znamčenje je ena izmed tistih stvari, ki vam bo pomagala na poti do še večjega uspeha.

OSEBNO ZNAMČENJE ZA ŽENSKE Zakaj postavljati odprta vprašanja?

Related Posts

1

Korporativno komuniciranje/

Kako se odzvati na povratne informacije strank?

Tradicionalno so tako mala kot velika podjetja pri ustvarjanju dobrega ugleda odvisna od mnenj in pripovedi svojih strank. Z vzponom družbenih medijev in hitrih komunikacijskih kanalov morajo biti blagovne znamke ves čas pozorne na gradnjo in ohranjanje svojega ugleda. Današnji potrošniki so že po naravi pravi raziskovalci, vsak njihov nakup je postal raziskovalna naloga za […]

LGBT

Korporativno komuniciranje/

Kakšen je pravi način, da LGBT+ delavcem pokažete, da je organizaciji mar za njih?

Veliko organizacij je začelo uvajati spremembe za spodbujanje raznolikosti kot podporo sodelavcem LGBT+ skupnosti. Vprašanje je, ali dosegajo rezultate tudi v resničnem svetu ali samo na papirju? Raziskava globalnega svetovnega podjetja Deloitte, ki vključuje 600 delavcev skupnosti LGBT+ iz celega sveta, ugotavlja da večina podjetij res dela spremembe na tem področju. Po besedah Deloitte, je […]

29.5.

Korporativno komuniciranje/

Trajnost: čemu je vključen tretji P – profit?

Se spomnite zapisa o ABC trajnosti? Govorili smo o 3 P-jih trajnosti: ljudje (people), planet, profit. Zakaj »profit«? Ker moramo biti realni. V sedanjem ekonomskem sistemu trajnostni način poslovanja ne bo zaživel, če ne bo izpolnjen tretji P – dobiček. V resnici je trajnost poslovna priložnost. Je lahko način za znižanje stroškov poslovanja in posledično […]

Recent Posts

  • Projekti: Rastemo z učenjem
  • Generacija Z na delovnem mestu: Kako se spopadajo s stresom in ohranjajo dobrobit?
  • Družbena omrežja: Vroči trendi, ki so oblikovali lansko leto
  • Kako prilagoditi delovno okolje za generacijo Z?
  • Generacija Z

Stegne 33
1000 Ljubljana, Slovenia

t: +386 40 666 647
m: info@o28.si

© o28 2025
Powered by WordPress • Themify WordPress Themes