o28
Communication partner
  • English
  • Domov
  • Corpo
  • Trening
  • Purple Monkey
  • Trajnostno poročanje
  • Blog
  • Kontakt
Burger

Z neobstoječim burgerjem nad divje požare

Tina Roškar September 14, 2022 Korporativno komuniciranje

Vročinski valovi in zgodovinska suša povzročajo rekordno opustošenje po Evropi in svetu, divjim požarom se nismo uspeli izogniti niti v Sloveniji. Marsikatera organizacija je v namen pomoči prizadetim začela tudi različne dobrodelne programe – in McDonalds ni nobena izjema. 

Požari v Španiji so letos opustošili skoraj 250.000 hektarjev zemlje, zato so se pri španskem McDonaldsu odločili stopiti izven okvirjev ter namesto klasičnega pobiranja donacij v steklenih posodah na pultu, začeli prodajati “neobstoječi burger”. Ko požari zajamejo kmetijske površine, je namreč izgubljena celotna letina, zato prazna črna embalaža, v kateri je sicer zapakiran burger, predstavlja pridelke, ki so bili med požari uničeni in kmetije, ki so posledično izgubile dohodek. Da bi pomagal kmetom, je španski Mc’Donalds ustvaril La hamburguesa que no pudo ser – hamburger, ki to ne more biti. 

Mc’Donalds se je med drugim zavezal, da bo plačal del požganih pridelkov svojih dobaviteljev, k pomoči pa vabi tudi svoje stranke, ki z dodajanjem neobstoječega burgerja v svoje redno naročilo prispevajo 1 EUR.

Hkrati pa ne gre za prvo tovrstno potezo. Španski Mc’Donalds ima namreč vzpostavljen program Proyecto Big Good, s katerim dobro prikazujejo, kako lahko multinacionalke svojo tržno moč in vseprisotnost uporabijo za reševanje resničnih in neposrednih težav lokalnih prebivalcev. Tako so kmetom priskočil na pomoč že leta 2020, ko so ustvarili Big Good Burger, s katerim so pomagali več kot 2000 kmetom v državi, tistim, ki jih je pandemija najbolj prizadela. 

Dober vzgled, mar ne?

KAJ JE NAJBOLJE NAPISATI POD “ZADEVO” V E-MAIL? Vračanje v pisarne – vrnitev v normalo ali nove nevšečnosti?

Related Posts

1

Korporativno komuniciranje/

Kako se odzvati na povratne informacije strank?

Tradicionalno so tako mala kot velika podjetja pri ustvarjanju dobrega ugleda odvisna od mnenj in pripovedi svojih strank. Z vzponom družbenih medijev in hitrih komunikacijskih kanalov morajo biti blagovne znamke ves čas pozorne na gradnjo in ohranjanje svojega ugleda. Današnji potrošniki so že po naravi pravi raziskovalci, vsak njihov nakup je postal raziskovalna naloga za […]

LGBT

Korporativno komuniciranje/

Kakšen je pravi način, da LGBT+ delavcem pokažete, da je organizaciji mar za njih?

Veliko organizacij je začelo uvajati spremembe za spodbujanje raznolikosti kot podporo sodelavcem LGBT+ skupnosti. Vprašanje je, ali dosegajo rezultate tudi v resničnem svetu ali samo na papirju? Raziskava globalnega svetovnega podjetja Deloitte, ki vključuje 600 delavcev skupnosti LGBT+ iz celega sveta, ugotavlja da večina podjetij res dela spremembe na tem področju. Po besedah Deloitte, je […]

29.5.

Korporativno komuniciranje/

Trajnost: čemu je vključen tretji P – profit?

Se spomnite zapisa o ABC trajnosti? Govorili smo o 3 P-jih trajnosti: ljudje (people), planet, profit. Zakaj »profit«? Ker moramo biti realni. V sedanjem ekonomskem sistemu trajnostni način poslovanja ne bo zaživel, če ne bo izpolnjen tretji P – dobiček. V resnici je trajnost poslovna priložnost. Je lahko način za znižanje stroškov poslovanja in posledično […]

Recent Posts

  • Projekti: Rastemo z učenjem
  • Generacija Z na delovnem mestu: Kako se spopadajo s stresom in ohranjajo dobrobit?
  • Družbena omrežja: Vroči trendi, ki so oblikovali lansko leto
  • Kako prilagoditi delovno okolje za generacijo Z?
  • Generacija Z

Stegne 33
1000 Ljubljana, Slovenia

t: +386 40 666 647
m: info@o28.si

© o28 2025
Powered by WordPress • Themify WordPress Themes