o28
Communication partner
  • English
  • Domov
  • Corpo
  • Trening
  • Purple Monkey
  • Trajnostno poročanje
  • Blog
  • Kontakt
LGBT

Kakšen je pravi način, da LGBT+ delavcem pokažete, da je organizaciji mar za njih?

Tjaša Bobič June 12, 2023 Korporativno komuniciranje

Veliko organizacij je začelo uvajati spremembe za spodbujanje raznolikosti kot podporo sodelavcem LGBT+ skupnosti. Vprašanje je, ali dosegajo rezultate tudi v resničnem svetu ali samo na papirju?

Raziskava globalnega svetovnega podjetja Deloitte, ki vključuje 600 delavcev skupnosti LGBT+ iz celega sveta, ugotavlja da večina podjetij res dela spremembe na tem področju. Po besedah Deloitte, je več kot 70% vseh anketirancev navedlo, da so bolj nagnjeni k temu, da ostanejo v svoji trenutni organizaciji, zaradi njenega pristopa k vključevanju LGBT+ skupnosti.  Ukrepi, ki zajemajo spremembe na področju raznolikosti na delovnem mestu, prispevajo k občutku pripadnosti. Približno 80% delodajalcev je uvedlo pobude pomoči vsem sodelavcem, ki so del skupnosti LGBT+ in skoraj 95% teh istih delodajalcev uveljavlja pozitivne ukrepe v svojih organizacijah. 

MESEC PONOSA

Eden izmed večjih delodajalcev, Scotiabank, se je odločil za korak naprej od standardnih ukrepov in si zastavil cilj povečanja LGBT+ delovne sile v podjetju.  Novo pobudo je začel izvajati v mesecu ponosa, do leta 2025 pa si želijo povečati število zaposlenih, ki se identificirajo kot lezbijke, geji, biseksualci ali drugače spolno usmerjeni, na 7% ali več. Podjetje ne gleda samo zunaj organizacije, ampak se osredotoča na notranje zadeve. Scotiabank je letos po uspešno izvedenem prvem projektu leta 2021 uvedla še program sponzoriranja zaposlenih, ki so del LGBT+ skupnosti.

POMOČ ČAKA ZUNAJ

Leta 2021 je kanadska gospodarska zbornica LGBT+ skupnosti uvedla program Rainbow Registered, ki je do zdaj že presegel vsa pričakovanja. Program je namenjen organizacijam, ki se same ne znajo spopasti z ukrepi in spremembami, ki vključujejo LGBT+ skupnost. Za vključitev v program se organizacije lahko prijavijo preko spletnega obrazca, skozi katerega naredijo nekakšno samorefleksijo. Program spremlja napredek organizacije 3 leta, z vključenim vsakoletnim spremljanjem napredka in sprememb. 

NAJVEČ VAS BO STALO TO, DA NE NAREDITE NIČESAR

Medtem ko si veliko organizacij prizadeva, da je raznolikost vključena v podjetje in verjamejo, da morajo biti vključeni vsi zaposleni, je na drugi strani nekaj takih, ki delajo veliko napako in na tem področju ne storijo ničesar. Približno 64% delavcev si želi, da bi se njihov delodajalec javno opredelil do socialnih vprašanj, ki se prepletajo v službi. Pri mlajših zaposlenih pa je ta odstotek še večji, kar 82% delavcev si želi opredelitev svojih delodajalcev. 

Sodeč po raziskavah bi se delodajalci morali zavzeti za stališča, ne samo “twittati” in donirati denar, ampak interno reševati težave socialno perečih tem. Pomemben je skupen pogovor o nadaljnjih izvedljivih korakih, tako s kadrovsko ekipo kot vodstvom. 24% anketirancev je dejansko v preteklosti že zavrnilo ponudbo za delo zaradi javnega stališča podjetja ali pa pomanjkanja njihove opredelitve glede socialnih vprašanj. Zato je ključno, da se zavedate, da ne upoštevate le tega, kar slišite od svojih trenutnih zaposlenih, saj je zunaj podjetja velika skupina ljudi, ki i sploh ne pride do vašega nabiralnika zaradi tega, kar ste storili oziroma česa niste storili. 

Zakaj je dobro ravnati družbeno odgovorno? Kako prepoznamo “greenwashing”?

Related Posts

1

Korporativno komuniciranje/

Kako se odzvati na povratne informacije strank?

Tradicionalno so tako mala kot velika podjetja pri ustvarjanju dobrega ugleda odvisna od mnenj in pripovedi svojih strank. Z vzponom družbenih medijev in hitrih komunikacijskih kanalov morajo biti blagovne znamke ves čas pozorne na gradnjo in ohranjanje svojega ugleda. Današnji potrošniki so že po naravi pravi raziskovalci, vsak njihov nakup je postal raziskovalna naloga za […]

29.5.

Korporativno komuniciranje/

Trajnost: čemu je vključen tretji P – profit?

Se spomnite zapisa o ABC trajnosti? Govorili smo o 3 P-jih trajnosti: ljudje (people), planet, profit. Zakaj »profit«? Ker moramo biti realni. V sedanjem ekonomskem sistemu trajnostni način poslovanja ne bo zaživel, če ne bo izpolnjen tretji P – dobiček. V resnici je trajnost poslovna priložnost. Je lahko način za znižanje stroškov poslovanja in posledično […]

Korporativno komuniciranje/

Zakaj mora tudi vaše podjetje na TikTok?

V zadnjih letih je TikTok postal ena najbolj priljubljenih aplikacij, zlasti med mlajšo generacijo. Gre za aplikacijo, ki temelji na videoposnetkih, ki so kratki in dinamični ter predstavljajo različne vsebine. Mnoga podjetja so to prepoznala in se odločila, da bodo svoje blagovne znamke vključila v to platformo in tam predstavila svoje izdelke/storitve. V tem blogu […]

Recent Posts

  • Projekti: Rastemo z učenjem
  • Generacija Z na delovnem mestu: Kako se spopadajo s stresom in ohranjajo dobrobit?
  • Družbena omrežja: Vroči trendi, ki so oblikovali lansko leto
  • Kako prilagoditi delovno okolje za generacijo Z?
  • Generacija Z

Stegne 33
1000 Ljubljana, Slovenia

t: +386 40 666 647
m: info@o28.si

© o28 2025
Powered by WordPress • Themify WordPress Themes