o28
Communication partner
  • English
  • Domov
  • Corpo
  • Trening
  • Purple Monkey
  • Trajnostno poročanje
  • Blog
  • Kontakt
26.junij

Kaj nam poleg popolne digitalizacije še preostane?

Julija Krautberger June 26, 2023 Korporativno komuniciranje

Je naš prispevek k zmanjševanju okoljskih vplivov res le kaplja v morje? Potrebno je pogledati s perspektive našega doprinosa k bolj trajnostnem delovanju celotne družbe.

Vsaka vpeljana trajnostna praksa, ne glede na obseg ali vložen napor, vpliva na delovanje celotnega sistema. Zato lahko tudi manjša podjetja veliko prispevajo na področju okoljskega vpliva, ki ga imajo na svoje okolje delovanja.

Izpostavimo lahko par načinov delovanja, z uveljavo katerih boste poskrbeli, da je vaša organizacija bolj trajnostno naravnana, ne glede na njeno velikost.

1.  Kaj sploh je trajnost? Izobražujte se o načinih in konceptih trajnosti. Znanje je moč, pridobite in uporabite ga pametno. Pozanimajte se o zakonih in regulativah, ki so relevantne za vaše delovanje in naslovite najbolj pereče tematike, z njimi pa tudi vpliv na bodoče poslovanje.

2.  Načrtujete svojo trajnostno strategijo. Postavite si zahtevna vprašanja. Kaj počnemo? Kje so pomanjkljivosti in kje so najboljše priložnosti za inovacije? Povprašajte zaposlene o njihovem mnenju in samoreflektiranje o svojih vrednotah in praksah. Več o trajnostnem vodenju si lahko preberete na prejšnjem blogu (Link do Zgled, ki odseva trajnost). Določite svoje poslanstvo in vizijo.

3.   Omogočite delo od doma. Bolj kot je organizacija digitalizirana, manjša je potreba po delu na fizični lokaciji. Pretekla pandemija je trend dela od doma oziroma dela na daljavo zgolj še povečala. Omenjena sprememba lahko veliko prinese k zmanjšanju tranzita.

4.  Zagotovite zaposlenim ponujene prednosti javnega prevoza. V primeru dela na fizični lokaciji, je posluževanje javnega prevoza najbolj trajnostna opcija. Večina javnih prevoznikov omogoča nakup časovno vezanih kart, ki so vašim zaposlenim lahko zelo priročna.

5.   Poslužujte se uporabe trajnostnih proizvodov. Najsi bo to recikliran papir za tiskanje, ostali pisarniški material, uporabljeno pohištvo in oprema prostorov, celo čistilna sredstva in toaletni papir. Za bolj učinkovito trajnostno delovanje, si ustvarite trajnostno naravnan delovni prostor.

6.  Uporabljajte zelene spletne mreže. Ste kdaj pomislili, da tudi spletna mesta porabljajo energijo? Strežniki so namreč nenehno vklopljeni, zato je pomembno tudi to, kje shranjujemo podatke. Trenutno največji ponudnik tako imenovanega »računalništva v oblaku« je Amazon, ki naj bi do leta 2040 dosegel razogljičenje z lastnimi sončnimi in vetrnimi elektrarnami.

7.  Poslujte s trajnostno naravnanimi partnerji. Pomembno je, da se, ne zgolj samo v poslovnem življenju, temveč tudi v zasebnem, obkrožamo z ljudmi, partnerji in organizacijami, s katerimi si delimo iste oziroma podobne vrednote in načela, ter se orientiramo po istem moralnem kompasu. Trajnostna organizacija lahko postane trajnostna le s trajnostno podporo.

Pot vsakogar do trajnostne rasti in razvoja je edinstvena, pomembno je zgolj, da začnemo kar se da hitro. Hitrejši kot je začetek, hitrejši je napredek. 

Kako prepoznamo “greenwashing”? Kako se odzvati na povratne informacije strank?

Related Posts

1

Korporativno komuniciranje/

Kako se odzvati na povratne informacije strank?

Tradicionalno so tako mala kot velika podjetja pri ustvarjanju dobrega ugleda odvisna od mnenj in pripovedi svojih strank. Z vzponom družbenih medijev in hitrih komunikacijskih kanalov morajo biti blagovne znamke ves čas pozorne na gradnjo in ohranjanje svojega ugleda. Današnji potrošniki so že po naravi pravi raziskovalci, vsak njihov nakup je postal raziskovalna naloga za […]

LGBT

Korporativno komuniciranje/

Kakšen je pravi način, da LGBT+ delavcem pokažete, da je organizaciji mar za njih?

Veliko organizacij je začelo uvajati spremembe za spodbujanje raznolikosti kot podporo sodelavcem LGBT+ skupnosti. Vprašanje je, ali dosegajo rezultate tudi v resničnem svetu ali samo na papirju? Raziskava globalnega svetovnega podjetja Deloitte, ki vključuje 600 delavcev skupnosti LGBT+ iz celega sveta, ugotavlja da večina podjetij res dela spremembe na tem področju. Po besedah Deloitte, je […]

29.5.

Korporativno komuniciranje/

Trajnost: čemu je vključen tretji P – profit?

Se spomnite zapisa o ABC trajnosti? Govorili smo o 3 P-jih trajnosti: ljudje (people), planet, profit. Zakaj »profit«? Ker moramo biti realni. V sedanjem ekonomskem sistemu trajnostni način poslovanja ne bo zaživel, če ne bo izpolnjen tretji P – dobiček. V resnici je trajnost poslovna priložnost. Je lahko način za znižanje stroškov poslovanja in posledično […]

Recent Posts

  • Projekti: Rastemo z učenjem
  • Generacija Z na delovnem mestu: Kako se spopadajo s stresom in ohranjajo dobrobit?
  • Družbena omrežja: Vroči trendi, ki so oblikovali lansko leto
  • Kako prilagoditi delovno okolje za generacijo Z?
  • Generacija Z

Stegne 33
1000 Ljubljana, Slovenia

t: +386 40 666 647
m: info@o28.si

© o28 2025
Powered by WordPress • Themify WordPress Themes