o28
Communication partner
  • English
  • Domov
  • Corpo
  • Trening
  • Purple Monkey
  • Trajnostno poročanje
  • Blog
  • Kontakt
Slike-za-bloge-11

INTERNA KOMUNIKACIJA: PREDAJANJE ŠTAFETE IN DOSEGANJE POSLOVNIH CILJEV

Alenka Vidic Praprotnik June 25, 2021 Korporativno komuniciranje

Sodelovanje med člani ekipe je za uspešno doseganje ključno. Se strinjamo, kajne? Vez med posameznimi člani ekipe, ki omogoča sodelovanje, je povezana s komuniciranjem. Da? Da. Interno komuniciranje ima vpliv tako rekoč na vse: klimo v podjetju, zavzetost, pripadnost, dobre odnose, posledično pa na uspeh delovanja poslovnih procesov. Proces dela si lahko v vsaki organizaciji izrišemo drugače, a nekje je začetek in nekje konec, vmes pa je veliko dinamike. Agilne, »zbirokratizirane«, učinkovite ali pač ne. V vsakem primeru si moramo sodelovanje med člani ekipe predstavljati kot štafeto – ideja brez odlične izvedbe in sodelovanja posameznih delov ekipe, je lahko še tako dobra, ampak ne bo uspešna.

Ključni element katerekoli štafete je primopredaja, ker je lahko kakovost izmenjave palice med dvema tekačema, uspeh oziroma neuspeh. Torej: ni dovolj, da imate v svoji ekipi štiri hitre tekače, ustvariti morate tudi učinkovite primopredaje. In tu je strateški pristop h komunikaciji zelo pomemben. Delo, ki prehaja iz enega oddelka v drugega, je ves čas pod pritiskom dobre primopredaje.

Poglejmo si 4 točke dobre predaje:

  1. Oseba, ki prejme štafeto, začne teči še preden ga doseže kolega. Kaj to pomeni v podjetju? Da ekip ne puščamo v izolaciji do njihovega dela procesa, ampak jih že prej vključujemo – komuniciramo.
  2. Če prejemnik, ko sprejme štafeto, ne teče s polno hitrostjo, upočasni celoten proces. Kako se to pozna v podjetjih? Da recimo nabavo vključimo šele, ko pride proces neposredno do njih, kar pomeni, da se šele takrat seznanijo s svojimi nalogami, kar zahteva čas.
  3. Učinkovita predaja se zgodi, ko prejemniku ni treba gledati nazaj, ampak je osredotočen naprej. Da bi to lahko dosegel, sprejemnik natančno ve, kdaj naj iztegne roko in zaupa, da bo tam palica. V poslovnem kontekstu gre za doslednost: doslednost ljudi in doslednost delovnih praks.
  4. Ena predaja je zasnovana tako, da olajša naslednjo. Z drugimi besedami, vaše delo se ne konča, ko ste opravili nalogo; konča se, ko ste ustvarili odlično predajo naslednji osebi. To pravilo bi moralo veljati za vse vrste primopredaj.

Ena oseba ne more uspeti, če ekipa ne uspe in ne vzpostavi učinkovite interne komunikacije. Ta pa je lastna specifikam vsakega podjetja, poiščite svojo zgodbo.

Kako “ujeti” pravi trenutek? POVRATNE INFORMACIJE

Related Posts

1

Korporativno komuniciranje/

Kako se odzvati na povratne informacije strank?

Tradicionalno so tako mala kot velika podjetja pri ustvarjanju dobrega ugleda odvisna od mnenj in pripovedi svojih strank. Z vzponom družbenih medijev in hitrih komunikacijskih kanalov morajo biti blagovne znamke ves čas pozorne na gradnjo in ohranjanje svojega ugleda. Današnji potrošniki so že po naravi pravi raziskovalci, vsak njihov nakup je postal raziskovalna naloga za […]

LGBT

Korporativno komuniciranje/

Kakšen je pravi način, da LGBT+ delavcem pokažete, da je organizaciji mar za njih?

Veliko organizacij je začelo uvajati spremembe za spodbujanje raznolikosti kot podporo sodelavcem LGBT+ skupnosti. Vprašanje je, ali dosegajo rezultate tudi v resničnem svetu ali samo na papirju? Raziskava globalnega svetovnega podjetja Deloitte, ki vključuje 600 delavcev skupnosti LGBT+ iz celega sveta, ugotavlja da večina podjetij res dela spremembe na tem področju. Po besedah Deloitte, je […]

29.5.

Korporativno komuniciranje/

Trajnost: čemu je vključen tretji P – profit?

Se spomnite zapisa o ABC trajnosti? Govorili smo o 3 P-jih trajnosti: ljudje (people), planet, profit. Zakaj »profit«? Ker moramo biti realni. V sedanjem ekonomskem sistemu trajnostni način poslovanja ne bo zaživel, če ne bo izpolnjen tretji P – dobiček. V resnici je trajnost poslovna priložnost. Je lahko način za znižanje stroškov poslovanja in posledično […]

Recent Posts

  • Projekti: Rastemo z učenjem
  • Generacija Z na delovnem mestu: Kako se spopadajo s stresom in ohranjajo dobrobit?
  • Družbena omrežja: Vroči trendi, ki so oblikovali lansko leto
  • Kako prilagoditi delovno okolje za generacijo Z?
  • Generacija Z

Stegne 33
1000 Ljubljana, Slovenia

t: +386 40 666 647
m: info@o28.si

© o28 2025
Powered by WordPress • Themify WordPress Themes