o28
Communication partner
  • English
  • Domov
  • Corpo
  • Trening
  • Purple Monkey
  • Trajnostno poročanje
  • Blog
  • Kontakt
22.5.

»Greenwashing«: kako se mu izogniti?

Alenka Vidic Praprotnik May 22, 2023 Korporativno komuniciranje

Nasvet številka ena je preprost: spodbujajte transparentnost. Še posebej, ko gre za okoljske koristi vaših izdelkov ali storitev. To pomeni poštene korake za bolj trajnostno delovanje, postavljanje izvedljivih in merljivih ciljev, spremljanje napredka in pripravo preverljivih poročil. Preprosto. No, prebrati je preprosto, a izvedba je močno povezana s kulturo in vodenjem v podjetju.

Kaj je še pomembno?

1. Pri vprašanjih glede trajnosti ukrepajte strateško

Strategija je ključnega pomena za sprejemanje odločnih ukrepov in za dejansko trajnostno poslovanje vašega podjetja. Vedno nam bo namreč služila kot usmeritev pri izvajanju aktivnosti in projektov.

2. Bodite iskreni

Poštenost je skupaj s transparentnostjo temeljnega pomena pri trajnosti. Ljudje cenijo poštenost, kar gradi zaupanje v vaše podjetje in pritegne še več zvestih strank. Naj bodo dejstva jasna in dostopna, ne pa nejasna in izven konteksta. Raje vidimo, da nam pojasnite vaš načrt reševanja problematike, kot pa da problem skrivate.

3. Organizirajte si sistem povratnih informacij

Imejte odprte kanale z deležniki, saj boste tako zelo hitro izvedeli, ali zadovoljujete njihovim potrebam. Te informacije so dragocenost, ki jo je potrebno negovati, hkrati pa hitro dobimo zunanji pogled na naše aktivnosti.

4. Vključite vse zainteresirane strani

Vsi deležniki – Od dobaviteljev do investitorjev – imajo ideje in interese, ki jih je potrebno razumeti in nasloviti. Čeprav gre za zapleteno nalogo, bo večja udeležba vaših zainteresiranih javnosti vplivala na boljšo strategijo vezano na trajnost.

5. Skladnost z zakoni

Obstajajo strogi predpisi o tem, kako lahko označujete svojo embalažo. Uporaba izrazov, kot so “reciklirano”, “okolju prijazno” ali “trajnostno”, je prekršek, če ni resnična. Svoje trditve o trajnosti vedno podkrepite z dokazi in uporabite druge medijske kanale za okrepitev teh trditev.

ZAKAJ MORA TUDI VAŠE PODJETJE NA TIKTOK? Trajnost: čemu je vključen tretji P – profit?

Related Posts

1

Korporativno komuniciranje/

Kako se odzvati na povratne informacije strank?

Tradicionalno so tako mala kot velika podjetja pri ustvarjanju dobrega ugleda odvisna od mnenj in pripovedi svojih strank. Z vzponom družbenih medijev in hitrih komunikacijskih kanalov morajo biti blagovne znamke ves čas pozorne na gradnjo in ohranjanje svojega ugleda. Današnji potrošniki so že po naravi pravi raziskovalci, vsak njihov nakup je postal raziskovalna naloga za […]

LGBT

Korporativno komuniciranje/

Kakšen je pravi način, da LGBT+ delavcem pokažete, da je organizaciji mar za njih?

Veliko organizacij je začelo uvajati spremembe za spodbujanje raznolikosti kot podporo sodelavcem LGBT+ skupnosti. Vprašanje je, ali dosegajo rezultate tudi v resničnem svetu ali samo na papirju? Raziskava globalnega svetovnega podjetja Deloitte, ki vključuje 600 delavcev skupnosti LGBT+ iz celega sveta, ugotavlja da večina podjetij res dela spremembe na tem področju. Po besedah Deloitte, je […]

29.5.

Korporativno komuniciranje/

Trajnost: čemu je vključen tretji P – profit?

Se spomnite zapisa o ABC trajnosti? Govorili smo o 3 P-jih trajnosti: ljudje (people), planet, profit. Zakaj »profit«? Ker moramo biti realni. V sedanjem ekonomskem sistemu trajnostni način poslovanja ne bo zaživel, če ne bo izpolnjen tretji P – dobiček. V resnici je trajnost poslovna priložnost. Je lahko način za znižanje stroškov poslovanja in posledično […]

Recent Posts

  • Projekti: Rastemo z učenjem
  • Generacija Z na delovnem mestu: Kako se spopadajo s stresom in ohranjajo dobrobit?
  • Družbena omrežja: Vroči trendi, ki so oblikovali lansko leto
  • Kako prilagoditi delovno okolje za generacijo Z?
  • Generacija Z

Stegne 33
1000 Ljubljana, Slovenia

t: +386 40 666 647
m: info@o28.si

© o28 2025
Powered by WordPress • Themify WordPress Themes