o28
Communication partner
  • English
  • Domov
  • Corpo
  • Trening
  • Purple Monkey
  • Trajnostno poročanje
  • Blog
  • Kontakt
Entrepreneurship Skills for Growth-Orientated Businesses (8)

5. DEL: KALIBRIRANA VPRAŠANJA

admin September 28, 2020 Korporativno komuniciranje

V seriji objav na blogu vam bomo pokazali, kako izboljšati svoje pogajalske sposobnosti. Nazadnje smo se pogovarjali o tem, zakaj bi si morali prizadevati za NE in se izogibati DA. Danes vam bomo pokazali, kako s kalibriranimi vprašanji prevzeti nadzor.

Torej, če se znajdete v položaju, ko ima sogovornik prednost in se zavedate, da ne morete ali ne boste mogli izpolniti njihovih zahtev, uporabite kalibrirano vprašanje.

To je zelo preprosto. S tem ko rečete: “Kako naj to storim?” sogovornika obvestite o težavi, ne da bi sprožili konflikt. Odprta vprašanja iz konfrontacijske izjave izločijo agresijo in obema stranema omogočijo, da se vrneta za pogajalsko mizo.

Tu je nekaj smernic:

Ko uporabljate besede, kot so: kaj, kako, kdo, kdaj, kje in zakaj, sogovorca navdihujete, da razmišlja in govori, namesto da samo na kratko odgovorite z da ali ne. To je enostaven način za umiritev stanja in nadaljevanje pogajanj, ne da bi pri tem prišlo do konflikta. Kalibrirana vprašanja vam omogočajo, da ponovno prevzamete nadzor in ugotovite, kaj vaš sogovorec v resnici razmišlja.

Na ta način lahko rešite kakršne koli težave, ki jih ima vaš sogovorec in nato nadaljujete s pogajanji.

4. DEL: IZOGIBAJTE SE “DA”, OBVLADAJTE “NE” 5 osnovnih pravil: SNEMANJE NA DOMU

Related Posts

1

Korporativno komuniciranje/

Kako se odzvati na povratne informacije strank?

Tradicionalno so tako mala kot velika podjetja pri ustvarjanju dobrega ugleda odvisna od mnenj in pripovedi svojih strank. Z vzponom družbenih medijev in hitrih komunikacijskih kanalov morajo biti blagovne znamke ves čas pozorne na gradnjo in ohranjanje svojega ugleda. Današnji potrošniki so že po naravi pravi raziskovalci, vsak njihov nakup je postal raziskovalna naloga za […]

LGBT

Korporativno komuniciranje/

Kakšen je pravi način, da LGBT+ delavcem pokažete, da je organizaciji mar za njih?

Veliko organizacij je začelo uvajati spremembe za spodbujanje raznolikosti kot podporo sodelavcem LGBT+ skupnosti. Vprašanje je, ali dosegajo rezultate tudi v resničnem svetu ali samo na papirju? Raziskava globalnega svetovnega podjetja Deloitte, ki vključuje 600 delavcev skupnosti LGBT+ iz celega sveta, ugotavlja da večina podjetij res dela spremembe na tem področju. Po besedah Deloitte, je […]

29.5.

Korporativno komuniciranje/

Trajnost: čemu je vključen tretji P – profit?

Se spomnite zapisa o ABC trajnosti? Govorili smo o 3 P-jih trajnosti: ljudje (people), planet, profit. Zakaj »profit«? Ker moramo biti realni. V sedanjem ekonomskem sistemu trajnostni način poslovanja ne bo zaživel, če ne bo izpolnjen tretji P – dobiček. V resnici je trajnost poslovna priložnost. Je lahko način za znižanje stroškov poslovanja in posledično […]

Recent Posts

  • Projekti: Rastemo z učenjem
  • Generacija Z na delovnem mestu: Kako se spopadajo s stresom in ohranjajo dobrobit?
  • Družbena omrežja: Vroči trendi, ki so oblikovali lansko leto
  • Kako prilagoditi delovno okolje za generacijo Z?
  • Generacija Z

Stegne 33
1000 Ljubljana, Slovenia

t: +386 40 666 647
m: info@o28.si

© o28 2025
Powered by WordPress • Themify WordPress Themes