o28
Communication partner
  • Slovenščina
  • Home
  • Corpo
  • Trainings
  • Purple Monkey
  • Blog
  • Contact
Slike za bloge

Kakšen je pravi način, da LGBT+ delavcem pokažete, da je organizaciji mar za njih?

Tjaša Bobič June 19, 2023 Corporate communications

Veliko organizacij je začelo uvajati spremembe za spodbujanje raznolikosti kot podporo sodelavcem LGBT+ skupnosti. Vprašanje je, ali dosegajo rezultate tudi v resničnem svetu ali samo na papirju?

Raziskava globalnega svetovnega podjetja Deloitte, ki vključuje 600 delavcev skupnosti LGBT+ iz celega sveta, ugotavlja da večina podjetij res dela spremembe na tem področju. Po besedah Deloitte, je več kot 70% vseh anketirancev navedlo, da so bolj nagnjeni k temu, da ostanejo v svoji trenutni organizaciji, zaradi njenega pristopa k vključevanju LGBT+ skupnosti.  Ukrepi, ki zajemajo spremembe na področju raznolikosti na delovnem mestu, prispevajo k občutku pripadnosti. Približno 80% delodajalcev je uvedlo pobude pomoči vsem sodelavcem, ki so del skupnosti LGBT+ in skoraj 95% teh istih delodajalcev uveljavlja pozitivne ukrepe v svojih organizacijah. 

MESEC PONOSA

Eden izmed večjih delodajalcev, Scotiabank, se je odločil za korak naprej od standardnih ukrepov in si zastavil cilj povečanja LGBT+ delovne sile v podjetju.  Novo pobudo je začel izvajati v mesecu ponosa, do leta 2025 pa si želijo povečati število zaposlenih, ki se identificirajo kot lezbijke, geji, biseksualci ali drugače spolno usmerjeni, na 7% ali več. Podjetje ne gleda samo zunaj organizacije, ampak se osredotoča na notranje zadeve. Scotiabank je letos po uspešno izvedenem prvem projektu leta 2021 uvedla še program sponzoriranja zaposlenih, ki so del LGBT+ skupnosti.

POMOČ ČAKA ZUNAJ

Leta 2021 je kanadska gospodarska zbornica LGBT+ skupnosti uvedla program Rainbow Registered, ki je do zdaj že presegel vsa pričakovanja. Program je namenjen organizacijam, ki se same ne znajo spopasti z ukrepi in spremembami, ki vključujejo LGBT+ skupnost. Za vključitev v program se organizacije lahko prijavijo preko spletnega obrazca, skozi katerega naredijo nekakšno samorefleksijo. Program spremlja napredek organizacije 3 leta, z vključenim vsakoletnim spremljanjem napredka in sprememb. 

NAJVEČ VAS BO STALO TO, DA NE NAREDITE NIČESAR

Medtem ko si veliko organizacij prizadeva, da je raznolikost vključena v podjetje in verjamejo, da morajo biti vključeni vsi zaposleni, je na drugi strani nekaj takih, ki delajo veliko napako in na tem področju ne storijo ničesar. Približno 64% delavcev si želi, da bi se njihov delodajalec javno opredelil do socialnih vprašanj, ki se prepletajo v službi. Pri mlajših zaposlenih pa je ta odstotek še večji, kar 82% delavcev si želi opredelitev svojih delodajalcev. 

Sodeč po raziskavah bi se delodajalci morali zavzeti za stališča, ne samo “twittati” in donirati denar, ampak interno reševati težave socialno perečih tem. Pomemben je skupen pogovor o nadaljnjih izvedljivih korakih, tako s kadrovsko ekipo kot vodstvom. 24% anketirancev je dejansko v preteklosti že zavrnilo ponudbo za delo zaradi javnega stališča podjetja ali pa pomanjkanja njihove opredelitve glede socialnih vprašanj. Zato je ključno, da se zavedate, da ne upoštevate le tega, kar slišite od svojih trenutnih zaposlenih, saj je zunaj podjetja velika skupina ljudi, ki i sploh ne pride do vašega nabiralnika zaradi tega, kar ste storili oziroma česa niste storili.

How do we recognise greenwashing? WHAT IS LEFT FOR US TO DO BEYOND FULL DIGITISATION?

Related Posts

1

Corporate communications/

Effective ways to respond to customer’s feedback

Traditionally, both small and big companies depend on the word of mouth of their customers to build a good reputation. With the rise of social media and other instant communication channels, brands need to be conscientiously attentive to building and maintaining their good reputation at all times. Today’s consumers are researchers by nature and tend […]

LGBT

Corporate communications/

What is the right way to show LGBT+ workers the organization cares?

Most organizations have introduced diversity initiatives around supporting LGBT+ workers but are they achieving real-world results? For the most part, they are making a difference, according to a survey of 600 workers in the LGBT+ community around the world by global consulting firm Deloitte. “The vast majority (93 per cent) of respondents who work within […]

Slike za bloge_12

Corporate communications/

“Greenwashing”: kako se mu izogniti?

Nasvet številka ena je preprost: spodbujajte transparentnost. Še posebej, ko gre za okoljske koristi vaših izdelkov ali storitev. To pomeni poštene korake za bolj trajnostno delovanje, postavljanje izvedljivih in merljivih ciljev, spremljanje napredka in pripravo preverljivih poročil. Preprosto. No, prebrati je preprosto, a izvedba je močno povezana s kulturo in vodenjem v podjetju. Kaj je […]

Recent Posts

  • Generation Z in the workplace: Coping with stress and well-being
  • Social networks: the hot trends that shaped last year
  • How to Adapt the Work Environment for Generation Z?
  • Generation Z
  • Projekti: Rastemo z učenjem

Stegne 33
1000 Ljubljana, Slovenia

t: +386 40 666 647
m: info@o28.si

© o28 2025
Powered by WordPress • Themify WordPress Themes