o28
Communication partner
  • English
  • Domov
  • Corpo
  • Trening
  • Purple Monkey
  • Trajnostno poročanje
  • Blog
  • Kontakt
5. 6.

Zakaj je dobro ravnati družbeno odgovorno?

Julija Krautberger June 5, 2023 Korporativno komuniciranje

Trajnostnost je nov zeleni trend, ki bo sooblikoval družbo prihodnjega obdobja. Z mega globalnimi trendi, kot so denimo vprašanje varnosti, zdravstvenih kriz, negotovost energetske industrije, podnebna problematika, prehrambena kriza ob vse večji rasti prebivalstva, postaja trajnost prioriteta v marsikateri organizacij. Zakaj sploh biti trajnostno naravnani? Ne zgolj, da s spodbudo družbenih in okoljskih sprememb ravnate družbeno odgovorno, koristi trajnostnega delovanja so številne. Omenjeno družbeno odgovornost podjetja moramo razumeti v širšem pomenu, govorimo namreč o ekonomski, družbeni in okoljski uspešnosti organizacije. Med koristi trajnostnega razvoja lahko štejemo … 

–         KREPITEV UGLEDA

Z ustrezno vzpostavitvijo trajnostne strategije, ki ščiti okolje in vaše zaposlene, se lahko zaščitite v primeru nepredvidljivih situacij, obenem pa krepi svoj ugled na trgu kot družbeno odgovorna, inovativno trajnostno naravnana organizacije, ki ima skupne vrednote, kakor vse bolj družbeno ozaveščeni deležniki.

–         KJE se skrivajo priložnosti?

Z upoštevanjem vse bolj strogih regulativ se organizacija izogne nepotrebnim sankcijam in prekinitvenim situacijam, ki negativno vplivajo na njeno poslovanje. V Priročniku trajnostnega poslovanja je naveden podatek, da Komisija za poslovni in trajnostni razvoj (Business & Sustainable Development Commission) v študiji Better Business, Better World (2017) vrednoti, da obseg priložnosti za organizacije, temelječih na zastavljeni agendi 2030 za trajnostni razvoj OZN, nosil vrednost vsaj 12 trilijonov na letni ravni.

–         POVEČANJE KONKURENČNE PREDNOSTI

Najbolj privlačna zaposlitvena mesta za iskalce zaposlitve in inovativna partnerstva so podjetja, ki so trajnostni potencial že prepoznala in si tako prilastila privilegij zaračunavanja cene s pribitkom zaradi pridobljene trajnostne prepoznave na trgih.

  • ZMANJŠEVANJE STROŠKOV

Do višje donosnosti naložbe (ROI) privede zmanjševanje operativnih stroškov, ki jih lahko dosežete s trajnostno porabo energije. Univerza v Oxfordu je z raziskavo dokazala, da dobre poslovne prakse lahko vodijo do dobičkonosnosti, ker usmerjajo do višjih prihodkov in splošnega poslovanja. Kljub višjim začetnim stroškom, lahko prihranite s ponovno uporabljenimi materiali, optimizacijsko delovnih prostorov ali s prihrankom energije.

Podnebne spremembe, ki nam že sedaj vse pogosteje »križajo načrte« so odraz preseženih planetarnih mej. Zemlja postaja vse manj gostoljubna, kar pa povzroča znatno in hitro poslabšanje človekove blaginje širom sveta. S trajnostnimi koraki se lahko tako posamezniki, kakor tudi organizacije, družba kot celota spet priučimo življenja znotraj zemljinih zmožnosti, kar pa ne pomeni pomanjkanja, temveč precejšne koristi ugodnosti.

Trajnost: čemu je vključen tretji P – profit? Kakšen je pravi način, da LGBT+ delavcem pokažete, da je organizaciji mar za njih?

Related Posts

1

Korporativno komuniciranje/

Kako se odzvati na povratne informacije strank?

Tradicionalno so tako mala kot velika podjetja pri ustvarjanju dobrega ugleda odvisna od mnenj in pripovedi svojih strank. Z vzponom družbenih medijev in hitrih komunikacijskih kanalov morajo biti blagovne znamke ves čas pozorne na gradnjo in ohranjanje svojega ugleda. Današnji potrošniki so že po naravi pravi raziskovalci, vsak njihov nakup je postal raziskovalna naloga za […]

LGBT

Korporativno komuniciranje/

Kakšen je pravi način, da LGBT+ delavcem pokažete, da je organizaciji mar za njih?

Veliko organizacij je začelo uvajati spremembe za spodbujanje raznolikosti kot podporo sodelavcem LGBT+ skupnosti. Vprašanje je, ali dosegajo rezultate tudi v resničnem svetu ali samo na papirju? Raziskava globalnega svetovnega podjetja Deloitte, ki vključuje 600 delavcev skupnosti LGBT+ iz celega sveta, ugotavlja da večina podjetij res dela spremembe na tem področju. Po besedah Deloitte, je […]

29.5.

Korporativno komuniciranje/

Trajnost: čemu je vključen tretji P – profit?

Se spomnite zapisa o ABC trajnosti? Govorili smo o 3 P-jih trajnosti: ljudje (people), planet, profit. Zakaj »profit«? Ker moramo biti realni. V sedanjem ekonomskem sistemu trajnostni način poslovanja ne bo zaživel, če ne bo izpolnjen tretji P – dobiček. V resnici je trajnost poslovna priložnost. Je lahko način za znižanje stroškov poslovanja in posledično […]

Recent Posts

  • Projekti: Rastemo z učenjem
  • Generacija Z na delovnem mestu: Kako se spopadajo s stresom in ohranjajo dobrobit?
  • Družbena omrežja: Vroči trendi, ki so oblikovali lansko leto
  • Kako prilagoditi delovno okolje za generacijo Z?
  • Generacija Z

Stegne 33
1000 Ljubljana, Slovenia

t: +386 40 666 647
m: info@o28.si

© o28 2025
Powered by WordPress • Themify WordPress Themes