o28
Communication partner
  • Slovenščina
  • Home
  • Corpo
  • Trainings
  • Purple Monkey
  • Blog
  • Contact
Slike za bloge_12

“Greenwashing”: kako se mu izogniti?

Alenka Vidic Praprotnik March 1, 2023 Corporate communications

Nasvet številka ena je preprost: spodbujajte transparentnost. Še posebej, ko gre za okoljske koristi vaših izdelkov ali storitev. To pomeni poštene korake za bolj trajnostno delovanje, postavljanje izvedljivih in merljivih ciljev, spremljanje napredka in pripravo preverljivih poročil. Preprosto. No, prebrati je preprosto, a izvedba je močno povezana s kulturo in vodenjem v podjetju.

Kaj je še pomembno?

1. Pri vprašanjih glede trajnosti ukrepajte strateško

Strategija je ključnega pomena za sprejemanje odločnih ukrepov in za dejansko trajnostno poslovanje vašega podjetja. Vedno nam bo namreč služila kot usmeritev pri izvajanju aktivnosti in projektov.

2. Bodite iskreni

Poštenost je skupaj s transparentnostjo temeljnega pomena pri trajnosti. Ljudje cenijo poštenost, kar gradi zaupanje v vaše podjetje in pritegne še več zvestih strank. Naj bodo dejstva jasna in dostopna, ne pa nejasna in izven konteksta. Raje vidimo, da nam pojasnite vaš načrt reševanja problematike, kot pa da problem skrivate.

3. Organizirajte si sistem povratnih informacij

Imejte odprte kanale z deležniki, saj boste tako zelo hitro izvedeli, ali zadovoljujete njihovim potrebam. Te informacije so dragocenost, ki jo je potrebno negovati, hkrati pa hitro dobimo zunanji pogled na naše aktivnosti.

4. Vključite vse zainteresirane strani

Vsi deležniki – Od dobaviteljev do investitorjev – imajo ideje in interese, ki jih je potrebno razumeti in nasloviti. Čeprav gre za zapleteno nalogo, bo večja udeležba vaših zainteresiranih javnosti vplivala na boljšo strategijo vezano na trajnost.

5. Skladnost z zakoni

Obstajajo strogi predpisi o tem, kako lahko označujete svojo embalažo. Uporaba izrazov, kot so “reciklirano”, “okolju prijazno” ali “trajnostno”, je prekršek, če ni resnična. Svoje trditve o trajnosti vedno podkrepite z dokazi in uporabite druge medijske kanale za okrepitev teh trditev.

WHY SHOULD COMPANIES START THEIR TIKTOK PROFILE? How to avoid “greenwashing”?

Related Posts

1

Corporate communications/

Effective ways to respond to customer’s feedback

Traditionally, both small and big companies depend on the word of mouth of their customers to build a good reputation. With the rise of social media and other instant communication channels, brands need to be conscientiously attentive to building and maintaining their good reputation at all times. Today’s consumers are researchers by nature and tend […]

Slike za bloge

Corporate communications/

Kakšen je pravi način, da LGBT+ delavcem pokažete, da je organizaciji mar za njih?

Veliko organizacij je začelo uvajati spremembe za spodbujanje raznolikosti kot podporo sodelavcem LGBT+ skupnosti. Vprašanje je, ali dosegajo rezultate tudi v resničnem svetu ali samo na papirju? Raziskava globalnega svetovnega podjetja Deloitte, ki vključuje 600 delavcev skupnosti LGBT+ iz celega sveta, ugotavlja da večina podjetij res dela spremembe na tem področju. Po besedah Deloitte, je […]

LGBT

Corporate communications/

What is the right way to show LGBT+ workers the organization cares?

Most organizations have introduced diversity initiatives around supporting LGBT+ workers but are they achieving real-world results? For the most part, they are making a difference, according to a survey of 600 workers in the LGBT+ community around the world by global consulting firm Deloitte. “The vast majority (93 per cent) of respondents who work within […]

Recent Posts

  • Generation Z in the workplace: Coping with stress and well-being
  • Social networks: the hot trends that shaped last year
  • How to Adapt the Work Environment for Generation Z?
  • Generation Z
  • Projekti: Rastemo z učenjem

Stegne 33
1000 Ljubljana, Slovenia

t: +386 40 666 647
m: info@o28.si

© o28 2025
Powered by WordPress • Themify WordPress Themes