o28
Communication partner
  • English
  • Domov
  • Corpo
  • Trening
  • Purple Monkey
  • Trajnostno poročanje
  • Blog
  • Kontakt

Zakaj mora tudi vaše podjetje na TikTok?

Tjaša Bobič February 15, 2023 Korporativno komuniciranje

V zadnjih letih je TikTok postal ena najbolj priljubljenih aplikacij, zlasti med mlajšo generacijo. Gre za aplikacijo, ki temelji na videoposnetkih, ki so kratki in dinamični ter predstavljajo različne vsebine. Mnoga podjetja so to prepoznala in se odločila, da bodo svoje blagovne znamke vključila v to platformo in tam predstavila svoje izdelke/storitve. V tem blogu si bomo pogledali, zaka bi podjetja morala biti prisotna na aplikaciji TikTok.

  1. Velik doseg

TikTok ima več kot milijardo uporabnikov po vsem svetu in to število se še vedno povečuje. Z drugimi besedami, na tej platformi lahko podjetja dosežejo ogromno občinstvo, ki bi ga sicer težko dosegla z drugimi sredstvi oziroma platformami. Čeprav je TikTok še vedno bolj priljubljen med mlajšo generacijo, pa se starostna skupina uporabnikov povečuje. Vedno več uporabnikov je starejših, zato se meja starosti strmo premika.

  1. Družbena omrežja postajajo ključni kanal za oglaševanje

Družbena omrežja so postala ključni kanal za oglaševanje in promocijo blagovnih znamk. TikTok je na tem področju zelo priljubljen in podjetja, ki so prisotna na tej platformi, imajo priložnost, da se povežejo s svojim občinstvom na nov in zanimiv način. Predvsem je ta način super izbira, ker je stroškovno zelo učinkovito – ne potrebujete velikih finančnih vložkov. 

  1. Možnost ustvarjanja vsebin

TikTok omogoča ustvarjanje različnih vrst vsebin, od zabavnih plesov in izzivov do izobraževalnih vsebin in predstavitve izdelkov. To pomeni, da imajo podjetja na voljo veliko različnih možnosti, kako predstaviti svojo blagovno znamko na inovativen in kreativen način.

  1. Ustvarjanje skupnosti

TikTok je platforma, ki spodbuja sodelovanje in skupnost med uporabniki. To pomeni, da imajo podjetja možnost, da ustvarijo lastno skupnost okoli svoje blagovne znamke, ki bo povezala uporabnike, ki so zainteresirani za njihove izdelke ali storitve. To lahko privede do lojalnih strank in pozitivne izkušnje s strani kupcev.

  1. Priložnost za vstop na nove trge

TikTok je priljubljen v različnih delih sveta, vključno s tistimi, kjer so druga družbena omrežja manj priljubljena. To pomeni, da podjetja, ki so prisotna na TikToku, dobijo priložnost, da dosežejo občinstvo, ki je mogoče drugače nedosegljivo oziroma nedostopno. Velikokrat bi nagovarjanje tega občinstva verjetno bilo tudi precej velik finančni zalogaj. 

Kaj za vraga je »greenwashing«? ZAKAJ MORA TUDI VAŠE PODJETJE NA TIKTOK?

Related Posts

1

Korporativno komuniciranje/

Kako se odzvati na povratne informacije strank?

Tradicionalno so tako mala kot velika podjetja pri ustvarjanju dobrega ugleda odvisna od mnenj in pripovedi svojih strank. Z vzponom družbenih medijev in hitrih komunikacijskih kanalov morajo biti blagovne znamke ves čas pozorne na gradnjo in ohranjanje svojega ugleda. Današnji potrošniki so že po naravi pravi raziskovalci, vsak njihov nakup je postal raziskovalna naloga za […]

LGBT

Korporativno komuniciranje/

Kakšen je pravi način, da LGBT+ delavcem pokažete, da je organizaciji mar za njih?

Veliko organizacij je začelo uvajati spremembe za spodbujanje raznolikosti kot podporo sodelavcem LGBT+ skupnosti. Vprašanje je, ali dosegajo rezultate tudi v resničnem svetu ali samo na papirju? Raziskava globalnega svetovnega podjetja Deloitte, ki vključuje 600 delavcev skupnosti LGBT+ iz celega sveta, ugotavlja da večina podjetij res dela spremembe na tem področju. Po besedah Deloitte, je […]

29.5.

Korporativno komuniciranje/

Trajnost: čemu je vključen tretji P – profit?

Se spomnite zapisa o ABC trajnosti? Govorili smo o 3 P-jih trajnosti: ljudje (people), planet, profit. Zakaj »profit«? Ker moramo biti realni. V sedanjem ekonomskem sistemu trajnostni način poslovanja ne bo zaživel, če ne bo izpolnjen tretji P – dobiček. V resnici je trajnost poslovna priložnost. Je lahko način za znižanje stroškov poslovanja in posledično […]

Recent Posts

  • Projekti: Rastemo z učenjem
  • Generacija Z na delovnem mestu: Kako se spopadajo s stresom in ohranjajo dobrobit?
  • Družbena omrežja: Vroči trendi, ki so oblikovali lansko leto
  • Kako prilagoditi delovno okolje za generacijo Z?
  • Generacija Z

Stegne 33
1000 Ljubljana, Slovenia

t: +386 40 666 647
m: info@o28.si

© o28 2025
Powered by WordPress • Themify WordPress Themes