o28
Communication partner
  • English
  • Domov
  • Corpo
  • Trening
  • Purple Monkey
  • Trajnostno poročanje
  • Blog
  • Kontakt
prazniki

Naj praznike začutijo tudi vaši zaposleni!

Tina Roškar December 14, 2022 Korporativno komuniciranje

December je pred vrati in s tem tudi praznični čas, ki se tako ali drugače dotakne prav vsakega posameznika – tudi vaše zaposlene. 

Tremendous ugotavlja, da 65 % zaposlenih meni, da bi morali v njihovem podjetju praznično darilo prejeti prav vsi zaposleni. Kar 75 % pa meni tudi, da praznično darilo poveča njihovo zadovoljstvo pri delu, ki traja dlje od novega leta. Skoraj polovica pa pravi, da lahko to povečanje zadovoljstva traja tudi eno leto ali več.

Če se odločite za obdarovanje, je izjemno pomembno tudi, da prav vsak zaposleni dobi darilo v enaki vrednosti, ne glede na hierarhičen položaj v podjetju.

In kakšno praznično darilo bi si od svojega delodajalca želeli zaposleni? 

  1. Denar

Verjetno najhitrejša in iz krativnega vidika najbolj preprosta ideja je seveda denar. To je lahko v gotovini, darilnih karticah ali v obliki enkratnega dodatka k plači. Večina zaposlenih pa ne pričakuje prav veliko. Študije v ZDA ugotavljajo, da 66 % pravi, da je darilo, ki spada v razpon od 50 do 100 dolarjev čisto dovolj. Tukaj pa lahko najdete nekaj idej za darilne kartice.

Čeprav vam bo takšno obdarovanje vzelo najmanj časa in energije, pa lahko pomeni precej velik finančni zalogaj, za katerega vam vodstvo za to idejo ne bo najbolj hvalženo. 

  1. Dela prost dan

Kdo pravi, da mora biti dela prost dan samo tisti, ki je določen s strani države in zakona? 24. In 31. december sta še posebej priljubljena dneva, ko bi si ljudje želeli biti doma, se pripraviti na praznovanje ali pa si preprosto vzeti nekaj časa zase, preden se začne pravo praznovanje. Zakaj ne bi to postalo del vaše kulture v podjetju? 

  1. Korporativna darila

Korporativna darila so na voljo v številnih različicah, od košar dobrot (navdih lahko najdete na primer tukaj in tukaj), steklenic vina, vstopnic za predstavo ali dogodek. Za večja podjetja so takšna tudi najbolj praktična, saj so nevtralna in zato primerna za prav vsakega zaposlenega, brez da bi ob tem porabili veliko časa in energije. 

Za manjša podjetja, pa se kot boljša praksa pogosto izkažejo bolj personalizirana darila. Ali obstaja kaj posebnega, kar ima vaš zaposlen rad, ima morda kak hobi ali najljubšo vrsto vina? S personaliziranim pristopom date svojim zaposlenim vedeti, da jih resnično cenite, hkrati pa vam lahko to pomaga pokazati povsem novo raven spoštovanja. 

Kar obsežen seznam korporativnih daril slovenskega izvora, lahko najdete kar na spletu. Ena nam ljubših je spletna trgovina Ika, kjer omogočajo tudi personalizacijo določenih kosov. 

  1. Novoletna zabava

Novoletna zabava sama po sebi sicer ni nujno darilo, je lahko pa čudovita spremljevalna aktivnost – lahko pa tudi priložnost, kjer zaposlenim osebno izročite darila. Za takšno zabavo obstaja več možnosti, odvisno od časa in proračuna. Lahko na primer preprosto skrajšate delovni čas enega petka, zaposleni z delom zaključijo do malice, preostanek delovnega dne pa preživijo skupaj, ob kozarcu penine in manjši pogostitvi v eni izmed vaših konferenčnih sob. Lahko pa najamete prizorišče in v soboto zvečer pripravite bolj ekstravaganten gala dogodek. Najbolj pomembni elementi vsake zabave so hrana, pijača in glasba, dodate pa lahko še okrasitev, kakšno posebno zabavno točko (najamete stand-up komika, plesno skupino, ipd.). 

Tukaj pa najdete še nekaj napotkov in idej za dobro novoletno zabavo. 

Ker pa negotovi covid časi še niso popolnoma izzveneli, lahko še vedno premislite tudi o spletni novoletni zabavi. Za zabvni del lahko poskrbite s pomočjo tehnične opreme, na enak način pa zagotovite tudi druženje med sodelavci, hrano in pijačo pa lahko dostavite kar na njihov prag. Ali pa greste še korak naprej in jim pošljete nekaj za razvajanje, kar lahko prilagodite za moške in za ženske zaposlene, ali pa izberete nekaj bolj nevtralnega. Tako bodo lahko vaši zaposleni novoletno druženje doživeli kar v udobju doma, hkrati pa se vseeno počutili, da ste se zanje potrudili.

Če potrebujete navdih za spletno zabavo, ga morda najdete tukaj. 

  1. Nekaj kreativnega, zabavnega in nepričakovanega!

Morda pa si za naslednje praznike želite nekaj posebnega? Morda z darilom tudi nasmejati svoje zaposlene? Zakaj jim potem morda ne bi podarili viseče mreže za noge, ki jo lahko namestijo pod mizo? Ali pa morda rastlino, ki jo lahko vzgojijo popolnoma sami – doma ali v pisarni? Nekatere študije so namreč celo ugotovile, da lahko rastline na delovnem mestu zmanjšajo stres in povečajo produktivnost. Temu lahko sledi tudi mesečno “poročilo”, kjer se lahko zaposleni pohvalijo z rastjo svoje rastlinice. 

Lahko pa svoje zaposlene spodbudite k preživljanju časa v naravi in izkušanju novih stvari. Morda komu pomagate tudi kaj prečrtati iz njihovega “bucket lista”. V tem primeru jim lahko podarite dogodivščino!

Seveda pa lahko navdih črpate tudi iz številnih na spletu dostopnih seznamov. Enega takšnega, delimo z vami tukaj. 

Kako pa boste za svoje zaposlene ob koncu leta nagradili vi? 

Vrnitev v pisarne? Vsem ne bo prav. ZDRAV ŽIVLJENJSKI SLOG NA DELOVNEM MESTU

Related Posts

1

Korporativno komuniciranje/

Kako se odzvati na povratne informacije strank?

Tradicionalno so tako mala kot velika podjetja pri ustvarjanju dobrega ugleda odvisna od mnenj in pripovedi svojih strank. Z vzponom družbenih medijev in hitrih komunikacijskih kanalov morajo biti blagovne znamke ves čas pozorne na gradnjo in ohranjanje svojega ugleda. Današnji potrošniki so že po naravi pravi raziskovalci, vsak njihov nakup je postal raziskovalna naloga za […]

LGBT

Korporativno komuniciranje/

Kakšen je pravi način, da LGBT+ delavcem pokažete, da je organizaciji mar za njih?

Veliko organizacij je začelo uvajati spremembe za spodbujanje raznolikosti kot podporo sodelavcem LGBT+ skupnosti. Vprašanje je, ali dosegajo rezultate tudi v resničnem svetu ali samo na papirju? Raziskava globalnega svetovnega podjetja Deloitte, ki vključuje 600 delavcev skupnosti LGBT+ iz celega sveta, ugotavlja da večina podjetij res dela spremembe na tem področju. Po besedah Deloitte, je […]

29.5.

Korporativno komuniciranje/

Trajnost: čemu je vključen tretji P – profit?

Se spomnite zapisa o ABC trajnosti? Govorili smo o 3 P-jih trajnosti: ljudje (people), planet, profit. Zakaj »profit«? Ker moramo biti realni. V sedanjem ekonomskem sistemu trajnostni način poslovanja ne bo zaživel, če ne bo izpolnjen tretji P – dobiček. V resnici je trajnost poslovna priložnost. Je lahko način za znižanje stroškov poslovanja in posledično […]

Recent Posts

  • Projekti: Rastemo z učenjem
  • Generacija Z na delovnem mestu: Kako se spopadajo s stresom in ohranjajo dobrobit?
  • Družbena omrežja: Vroči trendi, ki so oblikovali lansko leto
  • Kako prilagoditi delovno okolje za generacijo Z?
  • Generacija Z

Stegne 33
1000 Ljubljana, Slovenia

t: +386 40 666 647
m: info@o28.si

© o28 2025
Powered by WordPress • Themify WordPress Themes