o28
Communication partner
  • English
  • Domov
  • Corpo
  • Trening
  • Purple Monkey
  • Trajnostno poročanje
  • Blog
  • Kontakt
video-interview-tips-rh-2018

Vrnitev v pisarne? Vsem ne bo prav.

Tina Roškar December 7, 2022 Korporativno komuniciranje

Marca 2020, je bilo hitro urgiranje in pošiljanje zaposlenih na delo od doma hvale vredno in opevano. Globalna podjetja, ki so se hitro odzvala, so bila medijsko izpostavljena, prav tako njihove dobre prakse spopadanja z nenadnim delom od doma in spodbudami svojim zaposlenim. 

Kaj pa zdaj? Kot izgleda, je pandemija mimo, življenje se po delih vrača v stare tirnice in delo ni nobena izjema. Pa se delo res lahko popolnoma vrne v prejšnji “status quo”? Izkušnja NBC Universal je pokazala, da so se ljudje privadili na delo od doma in tega v celoti niso pripravljeni opustiti. 

Za prehod s polnega delovnega časa na daljavo na hibridno obliko dela ali stalno prisotnost v pisarni je potrebna prilagoditev – in za mnoge je bil to neroden proces. Številni zaposleni se težko otresejo navad, ki so jih razvili v času dela od doma, v pisarno pa ne sodijo. Stvari, kot je vodenje sestankov v trenerki, kraja drznega popoldanskega spanca ali celo korakanje po sobi za razmislek o idejah. Po drugi strani pa se bodo nekatere od teh navad sčasoma razblinile, saj bo pisarna zaposlene ponovno prisilila k ustreznemu vedenju, takšnemu, ki jim je bilo prej normalno. Nekaj namigov, kako se kot vodja tega lotiti, si lahko ogledate na enem izmed naših prejšnjih blogov. 

Kaj pa, če se zaposleni delu na daljavo ne želijo odreči? 

V neštetih organizacijah je delovni čas postal čas pred zaslonom. V številnih primerih, smo dela na tak način že tako vešči, da lahko to za delodajalce, ki si želijo vrnitve svojih zaposlenih v pisarne lahko moteče. Zato se pri vodjah lahko pojavi vprašanje, kaj bomo naredili, če vse pokličemo nazaj v pisarno, a tega nihče ne želi storiti?

Prav to se je namreč nedavno zgodilo v ameriškem podjetju NBC Universal. Vodja je vrnitev v pisarne naznanil na video klicu in brez predhodnega opozorila zahteval da se vsi vrnejo v pisarne. Namesto pričakovanega tihega godrnjanja, pa so se zaposleni uprli. Soglasno so se strinjali, da direktiva vodstva ni smiselna, kot razloge pa navajali strah pred okužbo s Covid-19, problem z varstvom otrok in podivjane cene goriva.  

Vodstvo pa takšnega odziva ni pričakovalo. Namesto enostranske spremembe politike podjetja, so zaposleni spregovorili, idejo zavrnili in s tem verjetno tudi za vedno spremenili dinamiko med delodajalcem in zaposlenim v podjetju. 

Se to lahko zgodi tudi vam? 

Raziskovalci Gartnerja so ugotovili, da je bilo še v začetku leta 2021, kar 50 % direktorjev prepričanih, da bodo svoje zaposlene v bližnji prihodnosti v celoti vrnili v pisarno, torej vseh 5 dni v tednu. Zdaj, na sredini leta 2022, ko je ta bližnja prihodnost tukaj, pa isti raziskovalci ugotavljajo, da si je 30 % teh direktorjev si je premislilo.

Rezultati druge raziskave dela na daljvo so pokazali, da 35 % anketiranih zaposlenih pravi, da niso imeli “nikakršnih posledic”, če se niso vrnili v pisarno, ko jih je delodajalec za to prosil.

In tako nekako bo izgledala tudi prihodnost dela. Zaposlenim so med pandemijo dobili več vpliva na to, kje in kako delajo, kar se bo v prihodnost samo še ojačalo. Kaj pa vodje? Prilagodljivost vodstvenega kadra bo postala konkurenčna prednost in zelo iskana lastnost, katere implementacija se bo zagotovo poznala tudi v vaši poslovni strategiji. 

ZGLED, KI ODSEVA TRAJNOST Vrnitev v pisarne? Vsem ne bo prav.

Related Posts

1

Korporativno komuniciranje/

Kako se odzvati na povratne informacije strank?

Tradicionalno so tako mala kot velika podjetja pri ustvarjanju dobrega ugleda odvisna od mnenj in pripovedi svojih strank. Z vzponom družbenih medijev in hitrih komunikacijskih kanalov morajo biti blagovne znamke ves čas pozorne na gradnjo in ohranjanje svojega ugleda. Današnji potrošniki so že po naravi pravi raziskovalci, vsak njihov nakup je postal raziskovalna naloga za […]

LGBT

Korporativno komuniciranje/

Kakšen je pravi način, da LGBT+ delavcem pokažete, da je organizaciji mar za njih?

Veliko organizacij je začelo uvajati spremembe za spodbujanje raznolikosti kot podporo sodelavcem LGBT+ skupnosti. Vprašanje je, ali dosegajo rezultate tudi v resničnem svetu ali samo na papirju? Raziskava globalnega svetovnega podjetja Deloitte, ki vključuje 600 delavcev skupnosti LGBT+ iz celega sveta, ugotavlja da večina podjetij res dela spremembe na tem področju. Po besedah Deloitte, je […]

29.5.

Korporativno komuniciranje/

Trajnost: čemu je vključen tretji P – profit?

Se spomnite zapisa o ABC trajnosti? Govorili smo o 3 P-jih trajnosti: ljudje (people), planet, profit. Zakaj »profit«? Ker moramo biti realni. V sedanjem ekonomskem sistemu trajnostni način poslovanja ne bo zaživel, če ne bo izpolnjen tretji P – dobiček. V resnici je trajnost poslovna priložnost. Je lahko način za znižanje stroškov poslovanja in posledično […]

Recent Posts

  • Projekti: Rastemo z učenjem
  • Generacija Z na delovnem mestu: Kako se spopadajo s stresom in ohranjajo dobrobit?
  • Družbena omrežja: Vroči trendi, ki so oblikovali lansko leto
  • Kako prilagoditi delovno okolje za generacijo Z?
  • Generacija Z

Stegne 33
1000 Ljubljana, Slovenia

t: +386 40 666 647
m: info@o28.si

© o28 2025
Powered by WordPress • Themify WordPress Themes