o28
Communication partner
  • English
  • Domov
  • Corpo
  • Trening
  • Purple Monkey
  • Trajnostno poročanje
  • Blog
  • Kontakt
women

OSEBNO ZNAMČENJE ZA ŽENSKE

Anja Škabar October 26, 2022 Podjetniške veščine

Osebna blagovna znamka je proces ustvarjanja identitete blagovne znamke za osebo ali podjetje. Osebno znamčenje pa je to, kako svojo blagovno znamko in njene vrednote predstavite svetu in zagotovite, da vaša ciljna publika ve, kdo ste, za kaj se zavzemate in zakaj je vredno izbrati vas pred konkurenti.

V poslovnem svetu torej ni dovolj, da imate le dobro strokovno znanje, ampak morate tudi poskrbeti, da si vas ljudje zapomnijo kot značaj. Osebna blagovna znamka je odlično orodje za dosego tega, vendar kaj ta pomeni v poslovnem svetu žensk? Zlasti ženskam lahko močna osebna blagovna znamka odpre vrata novim poslovnim in kariernim priložnostim.

Vprašanje osebnega znamčenja ostaja bolj aktualno za ženske podjetnice, saj se morajo kot ženske še vedno samoopredeljevati v svetu spolnih stereotipov in vrzeli v vodenju.

Tradicionalna pričakovanja glede spola in drugi izzivi s katerimi se danes srečujejo ženske, vplivajo na dva elementa gradnje njihove blagovne znamke: 

  • Zunanjost: kodeks oblačenja, način govora, samopredstavitev. 
  • Notranje: samozaznavanje, vizija prihodnosti, samoidentifikacija 

Ženska lahko vpliva in popravi oba elementa, če razume, zakaj je njena znamka dragocena in kako to sporočilo posredovati svetu.

Verjetno veste, da je veliko manj žensk na vodstvenih položajih in da gre veliko manj sredstev za startup-e in podjetja, ki jih vodijo ženske. To sta glavna dva razloga, zakaj morate kot ženska na vodstvenem položaju ustvariti neverjetno osebno znamko. Vendar je to ravno za ženske veliko težje, že po sami naravi. Nobenega dvoma ni, da je te težave v veliki meri mogoče pripisati družbenim stereotipom in neenakemu obravnavanju žensk na delovnem mestu.Te stvari se počasi spreminjajo, a do tja je še dolga pot. Kot rečeno, ženske lahko in tudi pomagajo pospešiti te spremembe tako, da gredo v nasprotju z normami in pokažejo svoje neverjetne sposobnosti, talente in dosežke. Zato se je potrebno začeti zavedati, da osebna blagovna znamka ni dodatek, ki ga je lepo imeti, ampak je vaša obleka, ki jo morate imeti v svoji garderobi.

4 glavni razlogi, zakaj moški blestijo, ženske pa imajo težave, ko pride do osebnega znamčenja:

  1. Pozornost (vidnost) vs. Neprijetnemu sramu

Ko vprašamo moškega, naj navede tri trenutke v svoji karieri, na katere je ponosen, jih bo brez oklevanja navedel, moški so bolj nagnjeni k temu, da o svojih dosežkih govorijo v javnosti. Postavljanje popolnoma enakega vprašanja ženski, se bo končalo z drugačnim odgovorom. Ženske imajo običajno višje standarde glede ravni dosežkov, za katere menijo, da opravičujejo javno izpostavljanje ali govorjenje o njih. 

  1. Mi vs. Jaz

Ženske rade uporabljajo besedo ‘mi’: “Kot ekipa smo skupaj dosegli..”Biti ob pravem času, na pravem mestu..”.V skupinskem prizadevanju”.itd. Medtem ko se zdi, da moškim bolj ustreza beseda ‘jaz’, ki poudarja lastna prizadevanja.

  1. Všečnost vs. Uspeh

Kot kažejo raziskave, ženske dojemajo všečnost in uspeh kot nasprotje, ki preprosto ne gresta z roko v roki. Medtem, ko pri moških raziskave kažejo ravno obratno. Oni vidijo všečnost kot del uspeha in ne nasprotje.

  1. V središču vs. V zaodrju

Ženske so na splošno boljše pri mreženju, novih spoznanstev in sklepanju prijateljstev. Mreženje je del njihove narave, zato so velikokrat označene kot tiste, ki jim uspe samo zaradi poznanstev in “dobrih” odnosov. 

Zgornje 4 točke so primeri, kako se osebno znamčenje razlikuje glede na spol. Naj vam bodo v oporo, ko stopite na pot osebnega znamčenja. Najboljše je, da izkoristite prednosti obeh nasprotij in jih združite v uspešno celoto. 

Drage podjetnice in poslovne ženske: zmorete veliko več, kot si same lahko mislite. In prav osebno znamčenje je ena izmed tistih stvari, ki vam bo pomagala na poti do še večjega uspeha.

Kako napako podjetja spremeniti v PRovsko zmago? Osebno znamčenje za ženske

Related Posts

Podjetniške veščine/

Tretji segment: spretnosti podjetništva za podjetja, usmerjena v rast

Dobrodošli v tretjem delu razčlenjevanja članka Podjetniške veščine za podjetja, usmerjena v rast. Skozi bloge bomo prišli do ključnih ugotovitev, ki bi lahko koristile podjetnikom in podjetjem, ki poskušajo rasti in se odlikovati. Predlagamo vam, da naprej preberete prvi del, v katerem govorimo o ovirah rasti in ključnih notranjih dejavnikih, ki vplivajo na rast podjetja, […]

Podjetniške veščine/

Drugi segment: spretnosti podjetništva za podjetja, usmerjena v rast

Če želite ustvariti podjetje, usmerjeno v rast, hkrati pa izostriti svoje podjetniške sposobnosti, nadaljujte z branjem. Članek Podjetniške veščine za podjetja, usmerjena v rast, razčlenjujemo do ključnih ugotovitev, ki bi lahko koristile podjetnikom in podjetjem, ki poskušajo rasti in se odlikovati. To je drugi del od treh segmentov o tem, kako razvijati svoje podjetje, zato […]

Podjetniške veščine/

PRVI SEGMENT: PODJETNIŠKE VEŠČINE POTREBNE ZA RAST ORGANIZACIJE

Po branju članka z naslovom Entrepreneurship Skills for Growth-Orientated Businesses, ki ga je napisal prof. Thomas M. Cooney z Dublinskega tehnološkega inštituta, smo opazili, da lahko predstavljene informacije koristijo tako podjetnikom kot podjetjem, ki se trudijo nenehno trudijo rasti in izstopati. Zaradi preglednosti, članek razdelimo na 3 ločene segmente o tem, kako razvijati svoje podjetje. […]

Recent Posts

  • Projekti: Rastemo z učenjem
  • Generacija Z na delovnem mestu: Kako se spopadajo s stresom in ohranjajo dobrobit?
  • Družbena omrežja: Vroči trendi, ki so oblikovali lansko leto
  • Kako prilagoditi delovno okolje za generacijo Z?
  • Generacija Z

Stegne 33
1000 Ljubljana, Slovenia

t: +386 40 666 647
m: info@o28.si

© o28 2025
Powered by WordPress • Themify WordPress Themes