o28
Communication partner
  • English
  • Domov
  • Corpo
  • Trening
  • Purple Monkey
  • Trajnostno poročanje
  • Blog
  • Kontakt
Slike-za-bloge-7

Popoln kandidat, brez prostega delovnega mesta. Kaj zdaj?

Tina Roškar August 2, 2021 Korporativno komuniciranje

Iskalci zaposlitve ne čakajo vedno, da se pojavi oglas za delovno mesto. Včasih je želja za delo v določenem podjetju dovolj močna, da pošljejo prošnjo, čeprav vedo, da podjetje trenutno ne išče novih zaposlenih. Tukaj pridemo do težave, želimo si ga zaposliti, a ga žal ne moremo. Kaj pa lahko storimo? Lahko se nam zgodi tudi, da se na eno delovno mesto prijavita dva popolna kandidata. Enega zaposlimo, kaj pa storimo z drugim? 

Vsekakor jih ne smemo izpustiti, ne da si jih zapomnimo in jih imamo v mislih za prihodnost. Z njimi moramo proaktivno graditi odnos, saj bomo tako namreč tudi sami sebi olajšali delo v trenutku, ko bomo zopet nekoga potrebovali. S tem namreč: 

  • skrajšamo čas zaposlovanja,
  • skrajšamo čas zapolnitve prostega delovnega mesta,
  • znižamo stroške zaposlovanja,
  • zaposlimo “boljše” posameznike.

Seveda pa si želimo, da tudi oni ostanejo zainteresirani za delo z nami. Mogoče jih lahko celo prepričamo, da počakajo na odprtje novega delovnega mesta. Pri tem si lahko pomagamo z naslednjimi koraki:

  1. Nežno jih obvestimo o tem, da na delovno mesto niso sprejeti. Zainteresirani kandidat nikoli ne želi slišati, da službe ni dobil, če pa sporočilo podate pravilno, se lahko kandidat še vedno dobro počuti glede svojih možnosti za zaposlitev pri vas in tudi sam zaposlitvi pri vas ne zapre vrat. Vendar kandidatu ne smemo dati lažnega občutka o gotovosti zaposlitve – v svojem odgovoru se prepričajte, da ste iskreni. Svoje sporočilo lahko podkrepimo tudi s tem, da jih o situaciji ne obvestimo zgolj po elektronski pošti, pač pa si vzamemo čas tudi za telefonski pogovor. V kolikor ste izbirali med dvema kandidatoma, lahko tudi pojasnite, da ste se morali odločiti samo za eno osebo in zakaj ste se kljub všečnosti obeh odločili za nekoga drugega.
  2. Vzpostavite tekočo komunikacijo. Številni kadrovski strokovnjaki se strinjajo, da je najboljši način, da z zainteresiranim kandidatom začnemo proaktivno sodelovati. To lahko storimo z elektronsko pošto, preko katere jih obveščamo o novih prostih delovnih mestih, lahko jih vsake toliko tudi pokličemo in se pozanimamo, kako jim gre pri iskanju službe. Če se pojavi podobno delovno mesto, jih lahko obvestimo tudi o tem. Tako damo kandidatu vedeti, da nanj nismo pozabili in da si ga še vedno želimo v svoji ekipi. 
  3. Bodite iskreni. Čeprav si kandidata v prihodnosti želimo zaposliti, je pomembno, da smo pri podajanju informacij transparentni. Ne smete jim dajati lažnega upanja, da se bo novo mesto “morda ravnokar odprlo”, vendar jih spodbujamo, da vseeno sledijo svojim občutkom pri izbiri zaposlitve, čeprav to morda ni pri nas. Tako jim damo vedeti, da cenimo njih in njihov čas.

Zato, ko se boste naslednjič znašli v situaciji izbiranja med dvema “popolnima” kandidatoma, ne bodite razočarani, da morate enega od njih izpustiti. Namesto tega glejte na to kot na dragoceno priložnost, da povečate svoj bazen talentov, iz katerega boste lahko izbirali v prihodnosti.

KO DVE USPEŠNI ZNAMKI ZDRUŽITA MOČI OLIMPIJSKE IGRE, TRAJNOST in DRUŽBENA ODGOVORNOST

Related Posts

1

Korporativno komuniciranje/

Kako se odzvati na povratne informacije strank?

Tradicionalno so tako mala kot velika podjetja pri ustvarjanju dobrega ugleda odvisna od mnenj in pripovedi svojih strank. Z vzponom družbenih medijev in hitrih komunikacijskih kanalov morajo biti blagovne znamke ves čas pozorne na gradnjo in ohranjanje svojega ugleda. Današnji potrošniki so že po naravi pravi raziskovalci, vsak njihov nakup je postal raziskovalna naloga za […]

LGBT

Korporativno komuniciranje/

Kakšen je pravi način, da LGBT+ delavcem pokažete, da je organizaciji mar za njih?

Veliko organizacij je začelo uvajati spremembe za spodbujanje raznolikosti kot podporo sodelavcem LGBT+ skupnosti. Vprašanje je, ali dosegajo rezultate tudi v resničnem svetu ali samo na papirju? Raziskava globalnega svetovnega podjetja Deloitte, ki vključuje 600 delavcev skupnosti LGBT+ iz celega sveta, ugotavlja da večina podjetij res dela spremembe na tem področju. Po besedah Deloitte, je […]

29.5.

Korporativno komuniciranje/

Trajnost: čemu je vključen tretji P – profit?

Se spomnite zapisa o ABC trajnosti? Govorili smo o 3 P-jih trajnosti: ljudje (people), planet, profit. Zakaj »profit«? Ker moramo biti realni. V sedanjem ekonomskem sistemu trajnostni način poslovanja ne bo zaživel, če ne bo izpolnjen tretji P – dobiček. V resnici je trajnost poslovna priložnost. Je lahko način za znižanje stroškov poslovanja in posledično […]

Recent Posts

  • Projekti: Rastemo z učenjem
  • Generacija Z na delovnem mestu: Kako se spopadajo s stresom in ohranjajo dobrobit?
  • Družbena omrežja: Vroči trendi, ki so oblikovali lansko leto
  • Kako prilagoditi delovno okolje za generacijo Z?
  • Generacija Z

Stegne 33
1000 Ljubljana, Slovenia

t: +386 40 666 647
m: info@o28.si

© o28 2025
Powered by WordPress • Themify WordPress Themes