o28
Communication partner
  • English
  • Domov
  • Corpo
  • Trening
  • Purple Monkey
  • Trajnostno poročanje
  • Blog
  • Kontakt
Slike-za-bloge-6

KO DVE USPEŠNI ZNAMKI ZDRUŽITA MOČI

admin July 26, 2021 Korporativno komuniciranje

Verjetno ni osebe, ki ne bi poznala znamk, kot sta Ikea in Friends. Prva je globalna znamka opreme za dom, ki ljudem po vsem svetu zagotavlja ugodne cene, dizajn in udobje. Druga pa predstavlja ameriško humoristično nanizanko o skupini prijateljev, živečih na Manhattnu v New Yorku. Kljub temu da sta si znamki popolnoma različni, sta uspeli ustvariti nekaj izjemnega. In kaj se zgodi, ko tako veliki znamki združita moči? Čarovnija, seveda!

Ikea in Friends se strogo gledano nista ravno združili, ampak je Ikea dobila navdih za uspešno marketinško kampanjo, ki nosi ime “Real life series” oz. po slovensko “Serije v resničnem življenju”. S pomočjo najslavnejše dnevne sobe na televiziji je švedska pohištvena veriga poustvarila svojo, skoraj identično sobo! Trik je bil le v tem, da je pohištvo predstavljalo Ikeine izdelke.

Celotno sobo so opisali kot sobo, ki je namenjena prijateljem oz. sostanovalcem. Pri tem so izpostavili, da družina zanje presega tradicionalno definicijo, zato je tudi prostor daleč od tradicionalnega. “Mešajte in ujemite sloge, vlijte nekaj barve in zgradite udobno, prilagodljivo dnevno sobo, z magnetom za prijatelje, kjer boste uživali s svojimi najljubšimi ljudmi na svetu,” pravi Ikea.

Zakaj pa je bila ta kampanja tako uspešna?

Ikea je odgovor povzela tako: “Oživili smo ikonične dnevne sobe najbolj priljubljenih družin vseh časov, s tonami kombinacij pohištva, v številnih različnih stilih in velikostih – in seveda po dostopnih cenah. Vse izdelke smo razvrstili za vas, tako da lahko preprosto ustvarite to, kar vidite tukaj, v svojem domu.”

Celoten projekt pa ni le zajemal oživitev Friendsov, ampak tudi drugih znanih serij, med katere spadata tudi The Simpsons in Stranger Things.

Dnevno sobo iz slavne nanizanke Simpsonovi, je Ikea opisala kot prostor, ki ni namenjen le za gledanje televizije, temveč tudi za izmenjavo veselih trenutkov in zabavo. “Kombinirajte nove barvite in igrive vzorce ter popestrite svojo dnevno sobo s funkcionalnimi in najljubšimi kosi pohištva Ikea,” pravi Ikea.

Dnevno sobo, ki je bila poustvarjena na podlagi serije Stranger Things, pa je Ikea opisala kot prostor, ki pripoveduje zgodbo o družini, ki tam živi. “Družina, ki se ne boji povedati na glas. Torej naj pohištvo spregovori namesto vas. Družinsko romantiko lahko izrazite z barvnimi vrvicami lučk ali se pohvalite s svojo izvrstno zbirko knjig, ki so odlično organizirane v vaših vitrinah. Karkoli ima vaša družina rada, boste to našli v Ikei,” pravi Ikea.

Marketinške kampanje niso lahke. Za njimi stoji ekipa, ki gara več mesecev, da lahko predstavi nekaj, na videz tako enostavnega, kot je dnevna soba. Ikeini ekipi je s skupnimi močmi uspelo ustvariti nekaj čarobnega. Naše najljubše serije so oživili. S pomočjo trdega dela, prebiranja na tisoče predmetov iz kataloga in spletnega mesta Ikea, jim je uspelo izbrati pohištvo, ki predstavlja serije, ki jih najraje gledamo.

POMEN SPOROČIL PRI USTVARJANJU “PRAVE” PERCEPCIJE Popoln kandidat, brez prostega delovnega mesta. Kaj zdaj?

Related Posts

1

Korporativno komuniciranje/

Kako se odzvati na povratne informacije strank?

Tradicionalno so tako mala kot velika podjetja pri ustvarjanju dobrega ugleda odvisna od mnenj in pripovedi svojih strank. Z vzponom družbenih medijev in hitrih komunikacijskih kanalov morajo biti blagovne znamke ves čas pozorne na gradnjo in ohranjanje svojega ugleda. Današnji potrošniki so že po naravi pravi raziskovalci, vsak njihov nakup je postal raziskovalna naloga za […]

LGBT

Korporativno komuniciranje/

Kakšen je pravi način, da LGBT+ delavcem pokažete, da je organizaciji mar za njih?

Veliko organizacij je začelo uvajati spremembe za spodbujanje raznolikosti kot podporo sodelavcem LGBT+ skupnosti. Vprašanje je, ali dosegajo rezultate tudi v resničnem svetu ali samo na papirju? Raziskava globalnega svetovnega podjetja Deloitte, ki vključuje 600 delavcev skupnosti LGBT+ iz celega sveta, ugotavlja da večina podjetij res dela spremembe na tem področju. Po besedah Deloitte, je […]

29.5.

Korporativno komuniciranje/

Trajnost: čemu je vključen tretji P – profit?

Se spomnite zapisa o ABC trajnosti? Govorili smo o 3 P-jih trajnosti: ljudje (people), planet, profit. Zakaj »profit«? Ker moramo biti realni. V sedanjem ekonomskem sistemu trajnostni način poslovanja ne bo zaživel, če ne bo izpolnjen tretji P – dobiček. V resnici je trajnost poslovna priložnost. Je lahko način za znižanje stroškov poslovanja in posledično […]

Recent Posts

  • Projekti: Rastemo z učenjem
  • Generacija Z na delovnem mestu: Kako se spopadajo s stresom in ohranjajo dobrobit?
  • Družbena omrežja: Vroči trendi, ki so oblikovali lansko leto
  • Kako prilagoditi delovno okolje za generacijo Z?
  • Generacija Z

Stegne 33
1000 Ljubljana, Slovenia

t: +386 40 666 647
m: info@o28.si

© o28 2025
Powered by WordPress • Themify WordPress Themes