o28
Communication partner
  • English
  • Domov
  • Corpo
  • Trening
  • Purple Monkey
  • Trajnostno poročanje
  • Blog
  • Kontakt
Slike-za-bloge-15

ZAKAJ SO POČITNICE ŠE KAKO PRIPOROČLJIVE?

admin July 19, 2021 Korporativno komuniciranje

Občutek izgorelosti na delovnem mestu je dandanes vse preveč pogost pojav na delovnem mestu. Izgorelost lahko povzroči depresijo, tesnobo, visok krvni tlak in nespečnost. Pravzaprav je Svetovna zdravstvena organizacija nedavno izgorelost na delovnem mestu opredelila kot poklicni pojav in posledično nevarnost pri delu. Kam se torej lahko zaposleni obrnejo po pomoč? Na dopust, seveda.

Raziskava o produktivnosti zaposlenih in počitnicah, objavljena na Harvard Business Review, je pokazala, da so vodje podjetji v državah z več plačanimi počitniškimi dnevi delali hitreje in bolj kakovostno. “Zaposleni v državah, ki nudijo več dni plačanega dopusta, imajo večjo željo po delu in hitrejši tempo” so zapisali avtorji. 

»Z drugimi besedami, ne, da si boste s predahom osvežili možgan, kar vam bo omogočilo, da več delate, preprosto manjše preživljanje časa za pisalno mizo vas prisili, da izgubljate manj časa. “

Resnica je, da odmor od dela ne pomaga le, da si opomorete od izgorelosti, ampak jo celo preprečite v prihodnosti. Če si privoščite daljši oddih, počitnice, boste lahko bolj uspešni v službi. Zakaj?

  1. Vaša pisarna ni kraj za navdih

V delovnem okolju skorajda ni prostora za ustvarjanje novih idej, pristopov in tehnik reševanja problemov. Sprememba okolja na počitnicah in dovolj počitka lahko poveča vašo ustvarjalnost.

  1. Vašemu zdravje zelo koristi

Vaše fizično in duševno zdravje se izjemno izboljša, ker se na dopustu pojavijo občutki umirjenosti ter razbremenijo stres, ki telesu in duhu omogoča, da se ozdravita na načine, ki jih ne bi zmogli, če bi bili še vedno pod pritiskom.

Ko spočijete možgane in telo, si lahko opomorete, nastavite svoj um ter telo za uspeh. Zdaj, ko veste, kakšne koristi imajo počitnice vam v prihodnje predstavimo še, kako jih lahko kar najbolje izkoristite.

Pripravite se pred odhodom in se “odklopite”.

Priprava na počitnice v službi je ključen, pogosto spregledan dejavnik, ki nam pomaga, da lahko postanemo prisotni na dopustu. Zato strokovnjaki pred potovanjem spodbujajo usklajevanje z nadrejenimi in sodelavci. Razmislite o glavnih funkcijah/nalogah, ki jih boste morali pokrivati, ko vas ni, in načrtu, kako ravnati v določenih situacijah, če se pojavijo. Tako se lahko sprostite na dopustu, saj veste, da je za vse poskrbljeno ter se dejansko lahko “odjavite”. Upoštevajte, da se morate odklopiti tudi od službenih sporočil in pogovorov s sodelavci. Ker nenehno preverjanje elektronske pošte in opozoril, ohranjanje stikov z “dogajanjem v službi”, tudi če gre za pisarniške trače, vas ohranja v miselnosti pri delu in ne omogoča odklopa ter počitka.

Uživajte v počitnicah!

  • V celoti izkoristite naravo in vpijte tisto, kar pogrešate, ko ste vsak dan na delovnih napravah.
  • Stimulacija uma s sprehodom po muzejih, kuhanjem ali učenjem jadranja je dejavnost, ki vas stimulira in je koristna za razbremenitev.
  • Bodite spontani in odprti za nove dogodivščine ter izkušnje.
  • Pojdite na nova mesta in delajte nove stvari.

Načrtujte svojo vrnitev

Če se nemudoma vržete v delo in se takoj počutite pod stresom, lahko izbrišete vse dobre posledice počitnic. Ko se vrnete s počitnic, se ne vrzite takoj nazaj v delo. Najprej si vzemite čas, da pregledate e-pošto, načrtujte seznam opravkov itd. Z vzpostavitvijo prehodnega obdobja se lahko vrnete v delovni tempo in količino dela, ne da bi vas to preveč obremenilo.

Če boste premišljeno načrtovali svoj dopust, boste s tem povečali njegove številne prednosti. Torej pametno si vzemite ta dopust.

DILEMA KRIZNEGA KOMUNICIRANJA POMEN SPOROČIL PRI USTVARJANJU “PRAVE” PERCEPCIJE

Related Posts

1

Korporativno komuniciranje/

Kako se odzvati na povratne informacije strank?

Tradicionalno so tako mala kot velika podjetja pri ustvarjanju dobrega ugleda odvisna od mnenj in pripovedi svojih strank. Z vzponom družbenih medijev in hitrih komunikacijskih kanalov morajo biti blagovne znamke ves čas pozorne na gradnjo in ohranjanje svojega ugleda. Današnji potrošniki so že po naravi pravi raziskovalci, vsak njihov nakup je postal raziskovalna naloga za […]

LGBT

Korporativno komuniciranje/

Kakšen je pravi način, da LGBT+ delavcem pokažete, da je organizaciji mar za njih?

Veliko organizacij je začelo uvajati spremembe za spodbujanje raznolikosti kot podporo sodelavcem LGBT+ skupnosti. Vprašanje je, ali dosegajo rezultate tudi v resničnem svetu ali samo na papirju? Raziskava globalnega svetovnega podjetja Deloitte, ki vključuje 600 delavcev skupnosti LGBT+ iz celega sveta, ugotavlja da večina podjetij res dela spremembe na tem področju. Po besedah Deloitte, je […]

29.5.

Korporativno komuniciranje/

Trajnost: čemu je vključen tretji P – profit?

Se spomnite zapisa o ABC trajnosti? Govorili smo o 3 P-jih trajnosti: ljudje (people), planet, profit. Zakaj »profit«? Ker moramo biti realni. V sedanjem ekonomskem sistemu trajnostni način poslovanja ne bo zaživel, če ne bo izpolnjen tretji P – dobiček. V resnici je trajnost poslovna priložnost. Je lahko način za znižanje stroškov poslovanja in posledično […]

Recent Posts

  • Projekti: Rastemo z učenjem
  • Generacija Z na delovnem mestu: Kako se spopadajo s stresom in ohranjajo dobrobit?
  • Družbena omrežja: Vroči trendi, ki so oblikovali lansko leto
  • Kako prilagoditi delovno okolje za generacijo Z?
  • Generacija Z

Stegne 33
1000 Ljubljana, Slovenia

t: +386 40 666 647
m: info@o28.si

© o28 2025
Powered by WordPress • Themify WordPress Themes