o28
Communication partner
  • English
  • Domov
  • Corpo
  • Trening
  • Purple Monkey
  • Trajnostno poročanje
  • Blog
  • Kontakt
Slike-za-bloge-1-1

Vse so znamke, vendar z različnimi pridevniki

Tina Roškar July 5, 2021 Korporativno komuniciranje

Marsikaj lahko postane znamka. Prav to je vzrok, da se danes komunikatorji srečujemo s številnimi koncepti znamk, ki so si med seboj zelo različni, čeprav vse združuje beseda znamka. Da vam spoprijemanje z izrazi malenkost poenostavimo, smo vam pripravili serijo blogov, ki bodo govorili prav o tem – o različnih znamkah.

Začnimo s koncepti, ki so nam načeloma že poznani in preprosti. 

Individualna znamka

Najpogostejša vrsta blagovne znamke je oprijemljiv, individualen izdelek, na primer avto ali pijača. To je lahko zelo specifično, na primer blagovna znamka pijač Coca-Cola ali pa zajema široko paleto izdelkov, na primer vse sorte zobne paste Colgate. 

Storitvena znamka

Storitvena znamka se razvija, ko se podjetja lotijo ​​celovitih rešitev in nematerialnih storitev. Za storitvene znamke je značilna potreba po ohranjanju stalno visoke ravni zagotavljanja storitev. Ta kategorija vključuje naslednje:

  • klasične storitvene znamke (kot so letalske družbe, hoteli, najemi avtomobilov in banke),
  • čiste storitvene znamke (kot so združenja članov – društva),
  • profesionalne storitvene znamke (na primer svetovalci vseh vrst – računovodstvo, svetovanje pri upravljanju),
  • agenti (kot so potovalne in nepremičninske agencije),
  • trgovske znamke (kot so supermarketi, modne trgovine in restavracije).

E-znamke

E-znamke obstajajo samo v virtualnem svetu. Številne e-znamke, kot je Amazon.com, se osredotočajo na zagotavljanje spletnega vmesnika za zagotavljanje fizičnih izdelkov ali storitev. Drugi zagotavljajo informacije in nematerialne storitve v korist potrošnikom, kot to počnejo informativne platforme. Običajno je skupni imenovalec e-blagovnih znamk zagotavljanje storitev ali izkušenj v virtualnem okolju.

To je le nekaj najbolj osnovnih opredelitev znamk, s katerimi se ljudje najpogosteje srečujemo. V prihajajočih blogih pa se bomo posvetili tudi takim znamkam, ki jih moramo komunikatorji še posebej dobro poznati. 

POVRATNE INFORMACIJE BESEDE, KI SI JIH ZAPOMNIMO

Related Posts

1

Korporativno komuniciranje/

Kako se odzvati na povratne informacije strank?

Tradicionalno so tako mala kot velika podjetja pri ustvarjanju dobrega ugleda odvisna od mnenj in pripovedi svojih strank. Z vzponom družbenih medijev in hitrih komunikacijskih kanalov morajo biti blagovne znamke ves čas pozorne na gradnjo in ohranjanje svojega ugleda. Današnji potrošniki so že po naravi pravi raziskovalci, vsak njihov nakup je postal raziskovalna naloga za […]

LGBT

Korporativno komuniciranje/

Kakšen je pravi način, da LGBT+ delavcem pokažete, da je organizaciji mar za njih?

Veliko organizacij je začelo uvajati spremembe za spodbujanje raznolikosti kot podporo sodelavcem LGBT+ skupnosti. Vprašanje je, ali dosegajo rezultate tudi v resničnem svetu ali samo na papirju? Raziskava globalnega svetovnega podjetja Deloitte, ki vključuje 600 delavcev skupnosti LGBT+ iz celega sveta, ugotavlja da večina podjetij res dela spremembe na tem področju. Po besedah Deloitte, je […]

29.5.

Korporativno komuniciranje/

Trajnost: čemu je vključen tretji P – profit?

Se spomnite zapisa o ABC trajnosti? Govorili smo o 3 P-jih trajnosti: ljudje (people), planet, profit. Zakaj »profit«? Ker moramo biti realni. V sedanjem ekonomskem sistemu trajnostni način poslovanja ne bo zaživel, če ne bo izpolnjen tretji P – dobiček. V resnici je trajnost poslovna priložnost. Je lahko način za znižanje stroškov poslovanja in posledično […]

Recent Posts

  • Projekti: Rastemo z učenjem
  • Generacija Z na delovnem mestu: Kako se spopadajo s stresom in ohranjajo dobrobit?
  • Družbena omrežja: Vroči trendi, ki so oblikovali lansko leto
  • Kako prilagoditi delovno okolje za generacijo Z?
  • Generacija Z

Stegne 33
1000 Ljubljana, Slovenia

t: +386 40 666 647
m: info@o28.si

© o28 2025
Powered by WordPress • Themify WordPress Themes