o28
Communication partner
  • English
  • Domov
  • Corpo
  • Trening
  • Purple Monkey
  • Trajnostno poročanje
  • Blog
  • Kontakt
Slike-za-bloge

PRVI KORAKI K TRAJNOSTI

Alenka Vidic Praprotnik June 7, 2021 Korporativno komuniciranje

Sprašujemo se: »ali lahko dolgoročni vidik družbenega vpliva, sobiva s kratkoročnimi zahtevami po rezultatih?«. 

Če pogledamo samo doma, v Sloveniji, se je osveščenost, da je potrebno na tem področju izvajati konkretne korake, ki ne bodo na prvo mesto postavljali samo profitabilnosti, povečala. Aktivni člani v Združenju manager smo že veliko naredili (in v bližnji prihodnosti bomo izvedli še več konkretizacij in aktivacij, ki bodo pomagale podjetjem, da se premaknejo od filozofiranja stran). Ogromno smo naredili na osveščenosti, a hkrati nas čaka še veliko, ko govorimo o implementaciji. Moj največkrat ponovljeni stavek zadnjih mesecev je: dovolj besed, gremo k dejanjem. Ampak glavno vprašanje, kako se tega sploh lotiti? Preden aktiviramo polovico podjetja ali organizacije za pripravo programa, je nujno »čiščenje« ali predpriprava, ki jo v grobem lahko opredelite v dveh točkah:

  1. Jasno opredelite vaš »ZAKAJ« – ste že prebrali (res prebrali) knjigo Simona Sineka »Start With Why«? Toplo priporočam. Tam imate čudovito predstavljeno, zakaj je razumevanje razloga za obstoj vaše organizacije, tako zelo ključen za uspešno poslovanje. Na osnovi tega boste skupaj z ekipo prečistili (ali pa sploh jasno postavili in zapisali) svoje vrednote. Čemu? Ker boste le tako lahko povezali vaše vrednote, vašo organizacijo s 3P – ljudje, planet in profit (people, planet, profit). Podpirati boste namreč želeli tiste iniciative, ki so povezane z vašimi vrednotami, prioritetami.
  2. Ocenite vaše sposobnosti – V čem ste res dobri? Katere so »super moči« vaše ekipe? Kaj lahko date, česar drugi ljudje oziroma organizacije ne morejo? Potem pa to povežite s svojo strastjo, ki bi jo morala imeti vsaka organizacija, in s tem boste povečali fokus, ko se boste odločali, v kaj se usmeriti pri svojem programu družbene odgovornosti.

Največjo težavo imajo podjetja ravno v tem, da nimajo nobene strategije. Vsaka organizacija, ki pristopi, dobi prispevek ali pa ne, odvisno od »dobre volje« in poznanstva, ki ga imajo z vašimi odločevalci. Vendar je to nekaj popolnoma drugega, temu namreč rečemo: donacija.

Miti družbene odgovornosti na trajnostni način Kaj je bistvo vaše znamke?

Related Posts

1

Korporativno komuniciranje/

Kako se odzvati na povratne informacije strank?

Tradicionalno so tako mala kot velika podjetja pri ustvarjanju dobrega ugleda odvisna od mnenj in pripovedi svojih strank. Z vzponom družbenih medijev in hitrih komunikacijskih kanalov morajo biti blagovne znamke ves čas pozorne na gradnjo in ohranjanje svojega ugleda. Današnji potrošniki so že po naravi pravi raziskovalci, vsak njihov nakup je postal raziskovalna naloga za […]

LGBT

Korporativno komuniciranje/

Kakšen je pravi način, da LGBT+ delavcem pokažete, da je organizaciji mar za njih?

Veliko organizacij je začelo uvajati spremembe za spodbujanje raznolikosti kot podporo sodelavcem LGBT+ skupnosti. Vprašanje je, ali dosegajo rezultate tudi v resničnem svetu ali samo na papirju? Raziskava globalnega svetovnega podjetja Deloitte, ki vključuje 600 delavcev skupnosti LGBT+ iz celega sveta, ugotavlja da večina podjetij res dela spremembe na tem področju. Po besedah Deloitte, je […]

29.5.

Korporativno komuniciranje/

Trajnost: čemu je vključen tretji P – profit?

Se spomnite zapisa o ABC trajnosti? Govorili smo o 3 P-jih trajnosti: ljudje (people), planet, profit. Zakaj »profit«? Ker moramo biti realni. V sedanjem ekonomskem sistemu trajnostni način poslovanja ne bo zaživel, če ne bo izpolnjen tretji P – dobiček. V resnici je trajnost poslovna priložnost. Je lahko način za znižanje stroškov poslovanja in posledično […]

Recent Posts

  • Projekti: Rastemo z učenjem
  • Generacija Z na delovnem mestu: Kako se spopadajo s stresom in ohranjajo dobrobit?
  • Družbena omrežja: Vroči trendi, ki so oblikovali lansko leto
  • Kako prilagoditi delovno okolje za generacijo Z?
  • Generacija Z

Stegne 33
1000 Ljubljana, Slovenia

t: +386 40 666 647
m: info@o28.si

© o28 2025
Powered by WordPress • Themify WordPress Themes