o28
Communication partner
  • English
  • Domov
  • Corpo
  • Trening
  • Purple Monkey
  • Trajnostno poročanje
  • Blog
  • Kontakt
Izdelek-brez-naslova-12

Miti družbene odgovornosti na trajnostni način

Alenka Vidic Praprotnik May 28, 2021 Korporativno komuniciranje

Družbena odgovornost in trajnost se nanašata na odgovornost vsakega podjetja do njegovega vpliva na družbo. Vključuje poštene poslovne prakse, kadrovsko upravljanje človeških virov, varčno rabo naravnih virov, varstvo podnebja in okolja, iskreno zavezanost lokalni skupnosti ter navsezadnje, odgovornost po svetovni dobavni verigi.

Podjetja po svetu se čedalje bolj zavedajo, kako zelo pomembna sta oba koncepta. O nekaj prednostih sem v blogu pisala že pretekli teden. Seveda se tega lahko lotimo zelo entuziastično in po občutku, ali pa »pljunemo v roke« ter se lotimo zadeve na začetku: pri strategiji. In tu se nam zaustavi. No, ne popolnoma, ampak običajno se pojavijo vprašanja, kako se tega sploh lotiti, kaj in koga vključiti, kateri so KPI-ji, ki bodo kazali, da je naša “barka” na pravi poti itd. Tako kot prav vsaka strategija, je tudi strategija, ki jo podjetje pripravi za trajnostni razvoj, kompleksna zgodba, ki jo je seveda najlažje oblikovati skupaj in pod strokovnim vodenjem – lahko notranjim ali zunanjim – ampak zgodba mora biti avtentična, široko zastavljena in na koncu pripeljati do pravega fokusa.

Torej, ko v podjetju dozori odločitev, da se bomo »s temi zadevami začeli ukvarjati«, potem se običajno zaletimo v naslednja prepričanja in mite:

  • Trajnostni razvoj je vedno povezan s skrbjo za okolje – NE DRŽI. Trajnost se navezuje na t. i. 3 P, in sicer: ljudi, okolje in profit (people, planet, profit). Torej ni nujno, da omejujemo svoje razmišljanje samo na okoljski vpliv.
  • Družbena odgovornost je povezana z donacijami – NE DRŽI. Družbena odgovornost ne pomeni samo neprofitno doniranje, saj se navezuje na trajnost in posledično na 3 P.
  • Družbena odgovornost nima nobene povezave s trajnostjo – NE DRŽI. Preprosto povedano: pri družbeni odgovornosti podjetij moramo vedno upoštevati tudi trajnost, saj s tem poskrbimo, da delamo dobro danes tudi za jutri.
  • Družbena odgovornost na trajnostni način nima ROI – NE DRŽI. Podjetje mora ustvarjati dobiček in ohranjati rast. Bistveno je, da organizacija ponuja konkurenčne rešitve, hkrati pa pravočasno plačuje račune in nenehno raste. Toda takšno rast lahko kombiniramo s pozitivnim vplivom na družbo.
  • Družbena odgovornost na trajnostni način je relevantna samo za velike korporacije – NE DRŽI. Verjamem, da tukaj ni potrebno veliko podrobne razlage. Prav vsak lahko deluje družbeno odgovorno na trajnostni način.

Kaj so torej prvi koraki? O tem in še več pa kmalu …

Rezultati raziskave Evropski komunikacijski monitor 2021 PRVI KORAKI K TRAJNOSTI

Related Posts

1

Korporativno komuniciranje/

Kako se odzvati na povratne informacije strank?

Tradicionalno so tako mala kot velika podjetja pri ustvarjanju dobrega ugleda odvisna od mnenj in pripovedi svojih strank. Z vzponom družbenih medijev in hitrih komunikacijskih kanalov morajo biti blagovne znamke ves čas pozorne na gradnjo in ohranjanje svojega ugleda. Današnji potrošniki so že po naravi pravi raziskovalci, vsak njihov nakup je postal raziskovalna naloga za […]

LGBT

Korporativno komuniciranje/

Kakšen je pravi način, da LGBT+ delavcem pokažete, da je organizaciji mar za njih?

Veliko organizacij je začelo uvajati spremembe za spodbujanje raznolikosti kot podporo sodelavcem LGBT+ skupnosti. Vprašanje je, ali dosegajo rezultate tudi v resničnem svetu ali samo na papirju? Raziskava globalnega svetovnega podjetja Deloitte, ki vključuje 600 delavcev skupnosti LGBT+ iz celega sveta, ugotavlja da večina podjetij res dela spremembe na tem področju. Po besedah Deloitte, je […]

29.5.

Korporativno komuniciranje/

Trajnost: čemu je vključen tretji P – profit?

Se spomnite zapisa o ABC trajnosti? Govorili smo o 3 P-jih trajnosti: ljudje (people), planet, profit. Zakaj »profit«? Ker moramo biti realni. V sedanjem ekonomskem sistemu trajnostni način poslovanja ne bo zaživel, če ne bo izpolnjen tretji P – dobiček. V resnici je trajnost poslovna priložnost. Je lahko način za znižanje stroškov poslovanja in posledično […]

Recent Posts

  • Projekti: Rastemo z učenjem
  • Generacija Z na delovnem mestu: Kako se spopadajo s stresom in ohranjajo dobrobit?
  • Družbena omrežja: Vroči trendi, ki so oblikovali lansko leto
  • Kako prilagoditi delovno okolje za generacijo Z?
  • Generacija Z

Stegne 33
1000 Ljubljana, Slovenia

t: +386 40 666 647
m: info@o28.si

© o28 2025
Powered by WordPress • Themify WordPress Themes