o28
Communication partner
  • English
  • Domov
  • Corpo
  • Trening
  • Purple Monkey
  • Trajnostno poročanje
  • Blog
  • Kontakt
Business-Negotiation-Skills-You-Need-in-Order-to-Close-New-Clients

2. DEL: ZRCALJENJE

admin September 23, 2020 Korporativno komuniciranje

V prejšnjem blogu smo govorili o tem, kako povedati, zdaj pa prehajamo na to kaj poveš.

Najprej se bomo pogovorili o zrcaljenju. V bistvu gre le za prepakiranje besed nasprotnika in njihovo vrnitev v pogovor. S to taktiko prepričate svojega kolega, da se v določeno smer premika po svojih in ne po vaših besedah, ter ustvarjate iluzijo, da je vaš sogovornik tisti, ki nadzoruje situacijo.

Zrcaljenje temelji tako na znanosti kot na naravi. Zrcalimo se, da se potolažimo. Ko se zrcalimo, pomeni, da nam je to, kar nam govori druga oseba všeč in da je to nekaj, o čemer se strinjamo.

To je mogoče storiti z govornimi vzorci, govorico telesa, besediščem, tempom in tonom glasu. Na splošno gre za nezavedno vedenje, vendar je znak, da se ljudje povezujejo in vzpostavljajo zaupanje. Temelji na zelo osnovnem biološkem principu: bojimo se drugačnega in privlači nas podobno.

Poleg tega lahko zaupanje zgradite s ponavljanjem besed nasprotnika. Ko ponovite to, kar ljudje rečejo, se nasprotnik izpopolni in povezovanje se začne.

Tu so preprosti koraki za doseganje ciljev pogajanj samo s pomočjo zrcaljenja:

Tukaj je primer.

Recimo, da je petek ob 16.00 in zaključujete svoje delo, nenadoma pa v vašo pisarno pride vaš nadrejeni in vam da še eno nalogo: pripravo načrta za družbene medije za stranko, čeprav ta ni poslala kreativnega opisa kampanje. Ne samo, da bi za to nalogo potrebovali ves vikend, tudi nesmiselno je, saj od stranke niste prejeli za to potrebnih informacij. Temu se lahko z uporabo zrcaljenja enostavno izognete.

Nadrejeni: “Ustvarite načrt za družbene medije za to stranko do ponedeljka.”

Bodite mirni in zrcalite njegove besede: “Oprostite, pravite, da je stranka prosila za načrt za družbena omrežja?” Ne pozabite ustaviti vsaj 4 sekunde, da bo nadrejeni razmislil o vaših besedah ​​in nadalje pojasnil njegova navodila.

Nadrejeni: “Ne, niso še prosili.”

Še enkrat, ogledalo: “Niso še prosili?” Tako se bo želel še bolj razložiti.

Nadrejeni: “No, do ponedeljka želim videti, kakšne možnosti bi jim lahko ponudili.”

To je vaša priložnost, da vljudno razložite, zakaj je opravljanje te naloge nesmiselno, ne da bi ga pri tem žalili: »Oprostite, torej pravite, da želite, da za stranko pripravim načrt družbenih omrežij brez navodil, saj stranka še ni poslala svojega kreativnega povzetka? “

Na tej točki bi se moral vaš nadrejeni zavedati, da izvajanje te naloge, v tem trenutku res ni potrebno, in bo predlagal rešitev: “Veste kaj, pozabite, to bomo storili, ko bodo poslali svoj kreativni opis kampanje.”

In kar tako, z malo zrcaljenja in potrpljenja, imate vikend prost. Z zrcaljenjem ste poskrbeli, da je nadzornik rešil svojo težavo, ne da bi sumil, da imate nadzor. Prepričajte se, da uporabljate zrcaljenje v vsaki situaciji, ko si morate nadzor pridobiti nazaj, pri tem pa ne želite povzročiti konflikta.

1. DEL: KAKO POVEDATI 3. DEL: OZNAČEVANJE

Related Posts

1

Korporativno komuniciranje/

Kako se odzvati na povratne informacije strank?

Tradicionalno so tako mala kot velika podjetja pri ustvarjanju dobrega ugleda odvisna od mnenj in pripovedi svojih strank. Z vzponom družbenih medijev in hitrih komunikacijskih kanalov morajo biti blagovne znamke ves čas pozorne na gradnjo in ohranjanje svojega ugleda. Današnji potrošniki so že po naravi pravi raziskovalci, vsak njihov nakup je postal raziskovalna naloga za […]

LGBT

Korporativno komuniciranje/

Kakšen je pravi način, da LGBT+ delavcem pokažete, da je organizaciji mar za njih?

Veliko organizacij je začelo uvajati spremembe za spodbujanje raznolikosti kot podporo sodelavcem LGBT+ skupnosti. Vprašanje je, ali dosegajo rezultate tudi v resničnem svetu ali samo na papirju? Raziskava globalnega svetovnega podjetja Deloitte, ki vključuje 600 delavcev skupnosti LGBT+ iz celega sveta, ugotavlja da večina podjetij res dela spremembe na tem področju. Po besedah Deloitte, je […]

29.5.

Korporativno komuniciranje/

Trajnost: čemu je vključen tretji P – profit?

Se spomnite zapisa o ABC trajnosti? Govorili smo o 3 P-jih trajnosti: ljudje (people), planet, profit. Zakaj »profit«? Ker moramo biti realni. V sedanjem ekonomskem sistemu trajnostni način poslovanja ne bo zaživel, če ne bo izpolnjen tretji P – dobiček. V resnici je trajnost poslovna priložnost. Je lahko način za znižanje stroškov poslovanja in posledično […]

Recent Posts

  • Projekti: Rastemo z učenjem
  • Generacija Z na delovnem mestu: Kako se spopadajo s stresom in ohranjajo dobrobit?
  • Družbena omrežja: Vroči trendi, ki so oblikovali lansko leto
  • Kako prilagoditi delovno okolje za generacijo Z?
  • Generacija Z

Stegne 33
1000 Ljubljana, Slovenia

t: +386 40 666 647
m: info@o28.si

© o28 2025
Powered by WordPress • Themify WordPress Themes