o28
Communication partner
  • English
  • Domov
  • Corpo
  • Trening
  • Purple Monkey
  • Trajnostno poročanje
  • Blog
  • Kontakt
Izdelek-brez-naslova-10

TRAJNOST – BUZZZZZZZZZZZZZ

Alenka Vidic Praprotnik May 21, 2021 Korporativno komuniciranje

V zadnjem času imamo verjetno že vsi (ali pa vsaj večina) med nami občutek, da »katerikoli kamen dvignemo« izpod njega v nas skoči beseda »trajnost«. Imamo trajnostni razvoj, trajnostno voditeljstvo, trajnostni razvoj zaposlenih, zeleno, okolju prijazno, skrbno … Je to »buzz word«? Seveda je. Evolucijsko gledano je beseda, za katero stoji vsebinsko, verjetno najbolj pomembna odločitev stoletja, in to na globalnem nivoju, začela svoj razvoj v »buzz word« preprosto. Tako, kot recimo pred leti digitalizacija. 

Vsakdo, ki želi biti nekaj posebnega, ponujati nekaj trendovskega, je svoji storitvi, produktu, razmišljanju dodal besedo »trajnost«.

Zato poskusimo pogledati globlje v trajnost, na poslovnem področju. Dejstvo, ki so se ga zavedali že leta 1987 (Bruntdlandova komisija: Our common future): podjetja so odgovorna za svoj vpliv, ki ga imajo na družbo. To odgovornost pa morajo izvajati na trajnostni način, kar pomeni, da poslujejo tako, da podjetje zadovolji sedanje potrebe brez ogrožanja naslednjih generacij, da bodo lahko zadovoljevale svoje potrebe.

Trajnostno poslovanje se dotika načina, kako podjetje s svojim poslovanjem prispeva k okoljskemu, družbenemu in ekonomskemu razvoju. Zato, da delamo dobro danes, tudi za jutri.

Kakšne so torej koristi trajnostnega poslovanja?

Morda samo za pokušino naštejemo naslednje:

Učinkovitejše poslovanje, pozitivna javna podoba, boljše obvladovanje tveganj, manjši stroški poslovanja, dostop do kapitala, boljši odnosi z deležniki, boljše upravljanje s človeškimi viri, sposobnosti za inovacije in ustvarjanje dobička.

Ko pogledamo zgornje primere, lahko vidimo, da odločitev za trajnostno poslovanje res ne bi smela biti težka.

Več pa že v naslednjem blogu …

Perfekcionizem in produktivnost QUEEN’S GAMBIT IN “THE NETFLIX EFFECT”

Related Posts

1

Korporativno komuniciranje/

Kako se odzvati na povratne informacije strank?

Tradicionalno so tako mala kot velika podjetja pri ustvarjanju dobrega ugleda odvisna od mnenj in pripovedi svojih strank. Z vzponom družbenih medijev in hitrih komunikacijskih kanalov morajo biti blagovne znamke ves čas pozorne na gradnjo in ohranjanje svojega ugleda. Današnji potrošniki so že po naravi pravi raziskovalci, vsak njihov nakup je postal raziskovalna naloga za […]

LGBT

Korporativno komuniciranje/

Kakšen je pravi način, da LGBT+ delavcem pokažete, da je organizaciji mar za njih?

Veliko organizacij je začelo uvajati spremembe za spodbujanje raznolikosti kot podporo sodelavcem LGBT+ skupnosti. Vprašanje je, ali dosegajo rezultate tudi v resničnem svetu ali samo na papirju? Raziskava globalnega svetovnega podjetja Deloitte, ki vključuje 600 delavcev skupnosti LGBT+ iz celega sveta, ugotavlja da večina podjetij res dela spremembe na tem področju. Po besedah Deloitte, je […]

29.5.

Korporativno komuniciranje/

Trajnost: čemu je vključen tretji P – profit?

Se spomnite zapisa o ABC trajnosti? Govorili smo o 3 P-jih trajnosti: ljudje (people), planet, profit. Zakaj »profit«? Ker moramo biti realni. V sedanjem ekonomskem sistemu trajnostni način poslovanja ne bo zaživel, če ne bo izpolnjen tretji P – dobiček. V resnici je trajnost poslovna priložnost. Je lahko način za znižanje stroškov poslovanja in posledično […]

Recent Posts

  • Projekti: Rastemo z učenjem
  • Generacija Z na delovnem mestu: Kako se spopadajo s stresom in ohranjajo dobrobit?
  • Družbena omrežja: Vroči trendi, ki so oblikovali lansko leto
  • Kako prilagoditi delovno okolje za generacijo Z?
  • Generacija Z

Stegne 33
1000 Ljubljana, Slovenia

t: +386 40 666 647
m: info@o28.si

© o28 2025
Powered by WordPress • Themify WordPress Themes